Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Maar lange geef jij om de 2 dagen 10liter water verdeeld over 5 planten als ik het goed begrijp ?
ja zo ben ik begonnen, tot dat ik ze in de de bloei zetten toen ben ik van onderaf water gaan geven......... zie mn foto's in mijn eerste kweek ze doen t super goed...
Ik zou nog even wachten met de bloei tot ze wat mooier en groter blad hebben. Ze hebben wat te verduren gehad dus zou ze nog even laten groeien tot 6 of 7 internodes, dan zijn ze ook wat sterker en weet je ook zeker of ze wel gezond zijn.
Oke dat lijk me duidelijk, dan wacht ik nog even .
Ik geef nu alleen water moet ik dat zo houden of toch nog een keer wortelstimulator erbij geven?
Maar is het zo ,hoe langer je ze laat voorgroeien hoe meer opbrengst je heb?
Hoe meer voorgroei hoe groter je plant dus hoe meer opbrengst inderdaad. Ik zou niet te gul zijn met die wortelstimulator, das sterk spul. Als je al een keer hebt toegediend dan is dat voldoende. Tenzij je zou gaan overpotten en er wat wortels afbreken, dan kan je nog eens eenmalig een toediening doorvoeren .
Alleen water geven lijkt me sterk okee.
Ow, dat zei ik niet he. Ze kunnen wel degelijk goeie opbrengsten halen hoor. Veel hangt af van hoe jij ze verzorgt. Laat ze gewoon nog wat voorgroeien en het komt allemaal in orde!
Ze staan nou 15 dagen in de groei en heb duidelijk 3 goeie en 3 wat mindere waarvan 1 gelukkig zichtbaar begint te ontwikkelen, en helaas de andere 2 niet zo best.
Maar tot mijn grote spijt heb ik na grondig inspecteren BEESTJES gezien
het zijn kleine zwarte beestjes met wat lichte pootjes
het zijn er niet veel maar ze zitten er wel.
Ik kan het niet zo goed zien want ze zijn niet veel groter als een speldenknopje(morgen even een vergrootglas halen is wel makkelijk)bij 3 van de 6 planten ondekt.
hier een foto probeer nog een duidelijke te maken maar val niet mee zo klein.
Het volgende wat ik nu heb gedaan is:
Bio shark dislike gebruikt 4ml op 1 liter en de planten ermee beneveld.
En heb er 2 potten aarde met knoflook teentjes erbij gezet het schijnt te helpen?.
Comment