Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste binnen kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

ja klopt dat heb ik altijd als de lamp uitgaat gaan ze wat hangen en een uur of 4 erna staan ze weer omhoog.
    dacht zelf dat het erbij hoorde met de overschakeling van dag naar nacht.
    maar als dat niet zo is hoor ik het graag.

grtz

Comment

Als ze dan gaan, gaan ze goed he

Comment

paar uur later staan ze weer recht zie hier.

grtz.

Comment

toch nog een foto kon het niet laten.

grtz..

Comment

Mooi man , ga zo door

Grtz.

Comment

Dat ik deze van heel dichtbij volg dat weet je ondertussen wel, maar het blijft me verbazen hoe groen die bladeren telkens voor de dag komen. Echt heel mooi om te zien. Misschien eens proberen een 'stijlvolle' foto te maken. Zo het type dat eens in een kalender kan komen bvb, je snapt wel wat ik bedoel . Het zijn altijd heel mooie souvenirs, trust me on that. Ik ga er alleszinds wat laten uitvergroten van die dat ik heb getrokken. En dan mooi boven mijn bed of aan mijn plafond hange, en zoete dromen over hebben . Heerlijke hobby is dit, nothing more to say...

Keep it up bro

Comment

Ja gaat echt boven verwachting maar het is dat ik nog niet kan vergelijken met een vorige kweek van mij,Anders zou ik bijna iedereen aanraden om af en toe wat magnesiumsulfaat erbij te doen.
                sinds ik dat gebruik staan ze er redelijk gezond bij en zeker als je het vergelijk met een week of 3 geleden.

p.s en met een wat stylvolle foto bedoel je ? de achtergrond.
                aan het plantje kan ik niks veranderen

grtz.

Comment

Nou Jona ik ben gelijk aan de slag gegaan wat vind je van deze.

Zo beter

Comment

ziet er mooi uit als het bij mij ook zo gaat de eerste keer knijp ik mijn handen dicht!

Comment

Ik doe me best, maar heb wel wat problemen gehad hoor ,het is niet helemaal vanzelf gegaan laten we maar zegen.
                      En ik ben er nog niet, ze moeten nog zeker een week of 5a6 ,nou ja volgens het schema dan .dus ze moeten het nog eventjes volhouden.
                      Maar ik kan zeker niet ontkennen dat ze nou goed hun best doen.

grtz.

Comment

mooi damens heb je daar ze zien goedzond uit en mooi groen

Comment

Inderdaad ze zijn heerlijk groen en zien er erg goed uit zeg. Mooi foto's! Kan er geen genoeg van krijgen haha. Keep it up!

Greetzz

Comment

Zo hier weer een update!!!

ze zijn nu 50 dagen oud, 20dagen voorgroei en nu 30 dagen in de bloei.
                            Er zijn weinig problemen alleen heb ik hier en daar wat vergroeide bladeren ,ik weet niet in hoevere dit kwaad kan ? zie foto

Ik gaat woensdag beginnen met de bloeistimulator dan ga ik met week 6 beginnen in de bloei.
                            ze hebben niet eerder voeding gehad,zit er wel aan te denken om het nog wel een keer mee te geven voor ik met de bloeistimulator begint hoe denken jullie hierover?

Mijn plantjes zijn alleen niet zo hoog grootste is nu 55cm,maar ze zitten wel aardig vol .
                            Is de hoogte ook van belang bij een goede opbrengst ?

zoals gewoonlijk hieronder de foto's

Is het misschien verstandig om hier en daar wat grote bladeren weg te halen voor de kleinere topjes?

Zo weer wat foto's en wat vragen deze keer

ben benieuwd weer naar de reacties.

grtz..

Comment

als je blaadjes vervormen komt dat doordat je teveel voeding heb gegeven

en geen grote bladderen verwijderen

jouw soort word niet zo heel groot, misschien volgende keer de onderste takjes verwijderen zodat er meer energie naar de hoofdtoppen gaat maar dit is je eerste kweek dus je mag heel blij zijn met dit resultaat

voor de rest ziet het er goed uit
                              2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                              http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

Comment

Zoals ik net heb geschreven heb ik ze alleen de 1e week voeding gegeven , daarna niet meer!
                                Is dit ook gelijk het antwoord dat ik dus geen groeistimulator hoeft te geven?

Comment

Bezig...
                                X