Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik geef meestal wel rhizotonic, zeker in de begin periode!! Het is goed voor de wortels en de npk is zo laag dat je er niet echt mee kan overvoeden.
Wel oplette voor je PH de rhizotonic doet de Ph van je voedingswater goed stijgen, dus wa extra afzuren mss
Mss ben je er wat mee!!
Is even geleden, en is ook wel redelijk wat mee te delen.
Kreeg mn luchtvochtigheid niet onder controle en was veel te laag ( 15-25%) en de
3 jacks & 1SLH zijn volledig uitgedroogd...1tje leek hiervan geen last van te hebben.
Maar met 1 plantje zijn we ook niet veel, dus heb ik besloten voor de feminized mix
van Zambeza aan te schaffen. En voor weer niet voor de zelfde feiten te staan, heb ik
cooltube gestoken ( afzuiging moet veel minder hard, dus lv blijft stabiel) en de zaailingen
staan nu ook in een propagator waardoor de lv tussen de 60-75% blijft.
Weet nu enkel niet of ik een nieuw topic zou starten omdat er nog maar 1SLH van tussen
staat.
De keuze van de feminized mix is geworden:
Dutch Amnesia Haze:Amnesia x Super Skunk x Haze
Fruit Juice:White Widdow x Blue Berry x Power Plant
White Widdow XL: White widdow x Ice
Blue Magnum:Northern Light x Blue Berry x Afghanistan indica
Critical Pride:Afghani x Skunk x Critical
SAM_1428.jpg White widdow xl SAM_1430.jpg De critical pride staat er nog niet tussen omdat ze nog maar net gekiemd is
en ze steek net in de grond. Hopelijk binnen enkele dagen staat ze er ook tussen.
Volgende update in nieuw topic of gewoon verder doen in deze?
niet zo heel erg veel te melden, enkel zou ik al met de kleintjes ook al kunnen beginnen met Canna Zym? Want in de propogator is de vochtigheid zo hoog dat de toplaag van de aarde begint te schimmelen, en denk niet dat dit heel erg gezond is voor de zaailing.
De SLH heeft er ook last van maar zei verhuisd morgen naar haar 18l pot.
De Critical Pride heeft ondertussen ook teken van leven getoond tussen de schimmel door die ik ondertussen
heb zo goed mogelijk heb proberen te verwijderen.
SAM_1441.jpg Blue Magnum lijkt me een beetje een mongooltje te worden, nog even afwachten wat het geeft. Hopelijk wordt ze een gezonde
plant, beetje kleur in de tent is altijd leuk
SAM_1442.jpg Duth Amnesia Haze ander blaadje niet zichtbaar doordat het schildje
er nog steeds aan hangt, ze doet het goed wel beetje
gestrekt.
SAM_1444.jpg Fruit Juice Ze doet het ook goed, schildje hangt er ook aan
maar ze staat persies steviger of te Amnees SAM_1445.jpg White Widdow Xl Ook zei doet het goed ben ik blij om, rook haar zo graag.
Ook wel wat gestrekt, maar dat lossen we wel op met het verpotten.
SAM_1446.jpg Critical Pride Ze staat haar 'mannetje' enkel de schimmelvorming SAM_1447.jpgSAM_1448.jpg Super Lemon Haze Morgen verhuisd ze uit de propagator terug in de tent in een 18l pot, hopelijk brengt dat niet teveel stress met
zich mee.
Zie haar groeien elke dag, denk wel dat ik ga mogen opletten
dat ik de lamp niet meer te lang op 18/6 ga mogen laten staan, denk
nog een weekje max.
Hey darkside, die schildjes kun je er voorzichtig eraf halen dat is beter dan te laten zitten want eronder gaat het broeien en daarna schimmelen.
voor de rest knalle maar
Hoi berry, ok bedankt voor de tip, is bij deze gebeurd had jha
ooit eens ergens gelezen dat het stress veroorzaakt en dat de plant het uiteindelijk
wel zelf afwerpt.
De SLH heeft ff heel erg lelijk gedaan na het verpotten, geen idee hoe
dit komt. Ze trekt langzaam bij, onkruid vergaat niet (hopelijk)
De Amnees en Blue Magnum zijn de dag erna verpot, deze hebben even stil
gestaan maar groeien nu mooi door. De Critical, White widdow xl en Fruit Juice zijn
vandaag verpot. Hopelijk groeien ze ook mooi door zonder problemen
@freaker& berry: Thx ze groeit idd goed maar vrees dat ik zo i zo met een probleem ga
zitten, je moet het verschil nu maar eens aankijken. Lamp staat nog op 18/6 voor
de Zambeza's
De laatste dag 18/6 is nu ingegaan voor de damens, hopelijk hebben de kleintjes voldoende groei gehad. voor de rest is er niet veel speciaals te zeggen, temp en lv is nog steeds onder controle en dat zie je aan de plantjes, ze staan niet stil ook niet na het verpotten.
Comment