Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ Berry: Idd keek er naar uit om haar te roken, het zou een THC BOM moeten zijn, ruim boven de 20%
Misschien dat ik haar nog eens probeer in een volgende
run, we zullen wel zien. Bedankt! En dat proberen we ook zo
te houden
We zijn weer kleine week verder, sommige beginnen aan hun 2e week bloei binnen
enkele dagen andere hebben hun eerste week achter de rug.
Heb de SLH er nog niet uitgegooid, vraag me niet waarom ben het gewoon blijven
uitstellen, ze ziet er wel nog altijd niet uit maar ze is nu toch wel in bloei geschoten, ga
dan maar nog even aankijken hoe de topontwikkeling vlot voor is ze eruit flikker
De rest doet het nog altijd goed de geur zit al goed, een enorme zoete walm rond de
blue magnum en de fruit juice.
Die wwXL is een mooie voor de scrog.En geef die Lemon haze is een goeie spoelbeurt en daarna laten uit drogen en dan bloeivoeding 1/2 tot 3/4 dosering. Spoelen kan zo ie zo geen kwaad.Succes
@ Berry: Ja ergens wel ja en met dat er nu witte topjes komen, ga ik het zeker nog even afwachten.
@ General: Heb ergens hier op het forum wel een geslaagde kweek gezien met slh, zonder claw of verkleuring, zal
eens zoeken en dan de link posten. maar ze is hier idd wel erg gevoelig aan persies
@ Meerwiet: Ok kan ik idd eens proberen, zal voor vanavond zijn ze zijn nu hun schoonheidsslaapje aan het doen.
Bedankt!
Bestaat er eigenlijk een relatie claw vs opbrengst? Aangezien planten er zelden kapot aan gaan en zelfs mooi afbloeien...
Misschien wat minder dikke toppen?
mobile message
De plant die het meest last had van 'claw' deze kweek is nu toevallig mijn beste plant met de mooiste pheno, vorige kweek ook planten gehad die er niet uitzagen kwa clawen maar toch goed wat lekkere wiet vanaf gehaald... Het is niet om aan te zien, maar of het nu zoveel verschil maakt? Ben daar ook wel benieuwd naar...
@ Meerwiet: Heb ze nog niet gespoeld, heb er de tijd nog niet voor gehad, maar zal het nu
1vd dagen doen, en hopen dat het betert. De rest krijgt juist het zelfde en staat
id zelfde aarde en staan er veel beter bij of de SLH. Nu hopen dat het spoelen de zaak
bevorderd
@ Dj Felix: Thx makker! Hoop gewoon dat er wat lekkers afkomt want,
de geur die van het stammetje komt staat me eigelijk niet aan, kan het moeilijk omschrijven
maar het ruikt alles behalve naar lemon of een haze of gewoon weg wiet Je BS ziet er idd
goed uit dikke toppen, maar het claw probleem bij jou valt nog redelijk mee vergeleken met de mijne
@ General: Zullen we snel te weten komen zeker
Dit is het verslagje waar ik het over had, ze leek me daar zo makkelijk te groeien
@ Hightower: Heb eigelijk geen problemen met geen 1 vd plantjes (bij de zambeza's), de Amnees blijft bij mij wat magerder staan
of de rest maar is ook een langbloeier dus zal wel loslopen Bedankt, doe mn best!
We zijn een weekje verder dus hoog tijd voor nog is een updatje te houden
Veel nieuws is er niet gebeurd, enkel heb ik de voeding opgedreven die ik weer direct
mag afbouwen, heb ze vandaag eens allemaal uit de tent gehaald en zag op enkele blaadjes
duidelijk dat ik ze aan het overvoeden ben. (op blaadjes die niet zichtbaar waren hoe ze in de tent
stonden, hij staat een beetje vol)
Ze doen het ondanks de overvoeding goed, alleen de SLH doet het op haar gemakje
Ook al veel verdorde blaren bij haar...
Bij deze ook wat duidelijker foto's, en heb ze ook eens gemeten.
Mooie planten vooral die WW vind ik qua opbouw een mooi struikje.Ben benieuwd hoe deze er straks eruit ziet als ze gedroogd is om te zien welke WW het is.De SLH staat ook aardig in de bloei ondanks haar haloween uiterlijk.
Comment