Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

    Korting op 420shop
    zo hier dan een nieuw topic.. en jawel het gaat over zaad waar een verhaal aan zit..
    dat verhaal kan je hier terug vinden http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Bomb-Fem-zaad

    buiten dat om heb ik nu 3 mooie dames en 1 mongol die ook een dame is.. die staat vrolijk voor het raam even kijken wat er gebeurt met haar,!!

    maar nu zijn dr dus 3 die onder een Tneon staan 2x75 watt.IMG_1100.jpg 2x kush / 1x cheese.



    vandaag heb ik ze overgepot IMG_1083.jpgnaar potjes van 15x15x20 IMG_1085.jpg

    IMG_1086.jpg zo na het verpotten staan ze weer lekker in hun onderkomenIMG_1105.jpgIMG_1106.jpg tot zondag dan maar weer.. oja deze ronde gaat de voedings keuse naar biobizz,

    #2
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

      kerel zoek een hobbie...!!
      weet niet wat je hier nou weer komt verzieken.,
      maar doe dat lekker thuis viese junk met je smerige takke wiet te roken omdat je niks anders hebt.. dat getuigt van personelijkheid..
      en moet je zien wat een comentaar je hebt.. krijgt aan je steunzolen

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      zo heb ze net een half uurtje voor het licht uit gaat onder de lamp vandaan om ze te sprayen met spray mix 2.5 ml fishmix 0.5 ml op 500 ml kan ik ze mooi een keertje of 5 nat spuiten. kunnen ze dr na het donker in..

      Comment


        #4
        Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

        Goed bezig man zien er gezond uit mooi wortelgestel die willen wel verder!
        PPFF kenne ze die gozer niet banne ofzo met zijn zielige commentaar de hele tijd?
        Begin een beetje moe te worden van um.....
        "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

        Comment


          #5
          Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

          ja weet je het maar blijkbaar is dat een beleid kon hem werkelijk niet in de regels terug vinden maar goed..
          laat gaan ben hem gaan beschouwen als een soort ongedierte... soort spint of zo.. maar dan hartnekkig.
          dus gewoon betrekken bij je hobbie en zo nu en dan even wat aandacht geven !!

          Comment


            #6
            Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

            I feel you men i feel you
            "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

            Comment


              #7
              Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

              goede smooorgens.

              de dames vanmorgen voor de lamp aan ging even bekeken of ze goed droog stonden na de regenbui van gistren.
              en ze stonden er weer lekker fris bij klaar om de dag te beginnen,IMG_1139.jpg

              Comment


                #8
                Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

                Lekker hoor zien er goed uit man!
                "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                Comment


                  #9
                  Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

                  Hey mildred, kan je het verhaal nog is uitleggen? ik snap het niet helemaal^^ kan niet in dat topic kijken wegens mijn rechten ofzo.
                  Je planten zien er overigens goed uit!

                  Groeten

                  Comment


                    #10
                    Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

                    Ondertussen...IMG_1156.jpgIMG_1157.jpgIMG_1158.jpg ze groeien als wiet IMG_1153.jpg de als laatste ontkiemde lemon kush maakt nu een inhaalslag of ze een wedstrijdje hebben wie de grootste moet worden, hoop echter dat ze na deze week lekker gaan bloeien in plaats van groeien anders moeten ze de tent in met een hps.. maar goed dat is een latere zorg.. de biddy tja die moet het doen met het rest licht van de t neon ja denk je dan welk licht,,
                    haha ze doet in ieder geval en krijgt straks gewoon haar plekje onder de tneon,.IMG_1154.jpg groetjes..

                    Comment


                      #11
                      Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

                      Ja toch!!!Niet dan!!!Geduld is een schone zaak!Weekie of 7
                      "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                      Comment


                        #12
                        Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

                        heb gelukkig potten vol geduld !!

                        Comment


                          #13
                          Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

                          vanmorgen een pineapplechunk en een supper skunk in het water gedaan om te ontkiemen.. dus die zullen een deze dagen in me voorgroei kast gaan.
                          kunnen we eens kijken of we de lst weer kunnen toepassen. groetjes,

                          Comment


                            #14
                            Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

                            eerste week bloei zit er op..IMG_1193.jpg de plantjes hebben het goed.. en laten geen problemen zien !!
                            groot zijn ze niet kleinste 25 en grootste 30 cm ong..
                            maar dat is de bedoeling ook me hokje is max 90 hoog......IMG_1190.jpg ze hebben zondag de eerste voedings beurt gekregen Biobizz 1ml groei, 2ml bloei,1ml topmax. volgende week gaat dr een druppel pk bij.. heb ook van atami blossom builder liggen die zal ik rond de 4/5/6 week ook gaan gebruiken..IMG_1182.jpgIMG_1183.jpgIMG_1191.jpg
                            .................................................. .................................................. .................................................. ................cheese.........lemon kush........lemon kush de kleinste.
                            de biddy early gaat morgen of overmorgen weer aan de voeding.IMG_1185.jpgIMG_1180.jpg ze is nu nog te nat
                            vanmorgen zag ik dat de chunky al uit het ei gekropen was dus die gaat vanavond op een nat en warm bedje pleerol.. tot zondag...
                            Last edited by mildred; 16 February 2013, 08:52.

                            Comment


                              #15
                              Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

                              Goed zaad dus van Barneys!!!
                              Goeie shit man!!!
                              De biddy heb ook al lekker thc zo te zien!!
                              Latex
                              "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                              Comment

                              Bezig...
                              X