Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..
Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..
tuurlijk als het uit de hand loopt gaan ze een tentje in met hps..
zit er over te denken om dat te doen in week 3 bloei.
kan ik aan de gang met de pineapplechunk onder die tneon.
update bloei week 2...IMG_1224.jpg eigelijk niet veel te melden.. IMG_1209.jpgIMG_1212.jpgIMG_1216.jpgde biddy natuurlijk niet vergetenIMG_1221.jpg de pineapplechunky komt ook langzaam maar zeker boven de grondIMG_1218.jpg zal er morgen wel zijn. de mongool zit ook weer wat leven in..IMG_1203.jpgIMG_1208.jpg
verder zal ik de voeding na vandaag weer wat opvoeren.. voor de kush en de cheese
ja man als morgen nou me hps binnen is.. ga ik meteen de rest van die zaden ook ontkiemen.
gooi ik alles onder die Tneon deze die al onder 18 uur staat zal ik dan toppen en de rest niet dan kan dat dr na meteen onder die hps.. dan 10 x OG kush onder die Tneon, en dan is het wel weer even mooi geweest,.,
zal morgen eerste even wat foto's maken van die lemon en die cheese,
zou nog even wat foto's update..IMG_1250.jpgIMG_1245.jpgIMG_1248.jpg ze zullen maandag de nieuwe lamp wel lekker vinden denk ik.,. heb net 7x OG kush in het water gedaan dus die kan ik dan maandag mooi onder die Tneon kwijt groei lampies dr weer in.. groetjes.
Comment