Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

    Jajaja gaat lekker zeun!!!
    Kit kat chunky!
    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

    Comment


      #32
      Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

      new born lady's...!!IMG_1255.jpg met een dag of 2 zullen ze dr wel zijn... we wachten het rustig af staan nu onder een 30 watt spaarlamp boven op me cv ketel.. de rest doet ook aardig mee die weten niet wat er staat te wachten voor ze.. een lekker hpsje..IMG_1257.jpgIMG_1258.jpgIMG_1259.jpgIMG_1256.jpg de eerste foto is de cheese.. de andere 2 lemon kush.. !!
      de pineapple chunker die staat nu ook onder de Tneon dr bij die kan straks dus ook mee de hps bekijken.. greetzzzz

      Comment


        #33
        Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

        Some good shit dude! Heb je digitale ballast al in mijn handen gehad hahaha
        EC meter is ook weer ijkt alleen wel kut is dat die EC van mijn kraanwater al op
        0.9 zit Das best hoog....

        ken t wel gaan koken maar dan ken ik iedere dag 4 liter water koken lijkt me toch iets
        te gek worden ga ik ook zeker niet aan beginnen.....
        maar moet ff zien of ik die 0.9 mee moet rekenen want dat is wel EC maar meerendeel
        is kalk......en als je soms al merkt dat een plantje een calcium te kort heeft kun
        je dus beter kraanwater met kalk geven dan gekookt water
        "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

        Comment


          #34
          Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

          ja zal hem morgen even oppikken..
          mooi man ken je weer lekker aan de EC..
          nog geen nieuws over de OG..
          wel even wat foto's gemaakt van de cheese en de kushe..IMG_1261.jpg de cheese IMG_1262.jpg
          en de 2 x kush..IMG_1264.jpgIMG_1265.jpg groetjes..
          Attached Files
          Last edited by mildred; 25 February 2013, 15:21.

          Comment


            #35
            Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

            ondertussen...!! IMG_1277.jpgIMG_1279.jpg de kush en cheese staan heerlijk onder me 250w hps..
            en het nieuwe project is ook van start gegaan op 1tje IMG_1280.jpg na is alles al boven denk dat de laatste morgen het licht gaat zien.. en er is weer heerlijk ruimte in me kast...
            IMG_1281.jpgde pineapplechunk heeft gistren een beetje rootblastic met wat wortelsap gekregen.

            groetjes..

            Comment


              #36
              Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

              Gruwelijk!!!!kom morgen koekoeken!!!!

              Koekoek
              "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

              Comment


                #37
                Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

                Mooie fotos Mildred!!!!!

                Comment


                  #38
                  Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

                  thanks Smook.

                  vandaag een fan gehaald die weer terug kan doet dat ding het niet..
                  maar goed even ter zaken de dames tja die zullen vast geschrokken zijn van de warmte en licht die ze krijgen..
                  heb ze vandaag voor het eerst weer wat water met het benodigde 1 ml groei, 3 ml bloei,1ml top max van bio bizz
                  en ,0,3 ml blossom bilder van atami.IMG_1297.jpgIMG_1286.jpgIMG_1295.jpgIMG_1288.jpgIMG_1289.jpg met een weekje zullen we het wel zien hoe of dat ze die hps vinden.. de mossels..

                  Comment


                    #39
                    Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

                    Komt vast wel goed man! lekker bezig zo toch
                    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                    Comment


                      #40
                      Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

                      jazeker.. het houd je van de straat.

                      Comment


                        #41
                        Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

                        zo benne we weer.. de cheese en de kush gaan gewoon door..
                        maar tot mijn verbazing.. ist niet 2 kush 1 cheese.. maar 1 kush en 2 cheese..
                        maar goed zoals je hebt kunnen zien is de mongool, die er tussen zat erg opgeknapt en dat is een zeker te weten een lemon kush.
                        dus die komt er ook nog aan waar haar zusjes al in week 5 zitten van de bloei zit zij nu in de voorbloei.. maar zal die zeker in de gaten houden op herma trekjes. de biddy is diddy licht lekker te drogen. tot morgen.

                        Comment


                          #42
                          Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

                          Jaja nou gozer ik ben nu zo benieuwd na die mooie cheese top!!!
                          En niet te vergeten die dikke FFFette lemon kush hahaha
                          Zou de rest ook allemaal zoveel potentie hebben?? bij mij zijn ze alle 10 bijna
                          gelijk 1 is aanzienlijk groter dan de rest heb al een dikke stam kierel!!!
                          Damn nigga ik ga eten laterssss headshot
                          "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                          Comment


                            #43
                            Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

                            nou hier zijn ze hoor die cheese CIMG0192.jpgCIMG0194.jpg en de lemon.. hahaCIMG0193.jpg.
                            week 5 inmiddels.. dus het schiet lekker op.. gelukkig maar de volgende staan al bijna klaar !!
                            link voor de volgende ronden.. http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Grow-Area-2013
                            ook is er leven in de mongool terug gevonden.. ben er niet eens zo ontevreden over je mag het zelf beter weten natuurlijk..
                            de eerste foto's is nu
                            CIMG0196.jpgCIMG0198.jpgCIMG0201.jpg zo was het IMG_1075.jpgIMG_1076.jpg toen ze voor het raam stond kwam dr eindelijk een nieuw uitlopertje.. en dat heb ik uiteindelijk gewoon laten strekken tot IMG_1207.jpg en toen getopt.IMG_1205.jpg en uiteindelijk toch nog wat geworden. ja ik weet het de rest is al in week 5 bloei en die moet nog.. maar goed maakt het mij uit.. draai toch een hok op 12 uur.. dus die staat dr gewoon bij straks gezellig met de OG en de chunk. verder eigelijk weinig te melden..
                            mossels

                            Comment


                              #44
                              Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

                              zijn we weer fototje... CIMG0223.jpg

                              Comment


                                #45
                                Re: Mildred V/S Jenkins seeds... Lemonkush/chees. van zaad af op 12 uur..

                                hey,
                                die zien er mooi uit nog ff en dan
                                grts bio

                                Comment

                                Bezig...
                                X