Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Purple widow kruisingen + Papaya van Nirvana 400w

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Purple Widow kruising 400w HPS

Bedankt mildred en psy

Ik wilde gister eigenlijk al een update doen maar opeens was mijn hardeschijf van mn laptop kapot. Na veel gebel met de klantenservice en uiteindelijk 3x windows geherinstalleerd, kan ik weer op het forum.

Afgelopen maandag ben ik naar de grow shop gegaan voor aarde. Dat zijn 2 zakken Gold Label special mix. Ik wacht totdat de aarde wat vastgegroeid is zodat ik ze makkelijk kan overpotten.
    33.jpg100 liter aarde gekocht bij de growshop.
    34.jpgDe papaya zaden hoorde wat ik zei! Toen ik keek waren ze wel lekker lang geworden Deze zijn inmiddels allemaal in de potjes gedaan en staan er nu lekker bij.
    35.jpgDit zijn de Purple widow kruising plantjes.36.jpg Dit is Dag 12 van hun bestaan. 21 februari 2013
    37.jpgDit is de snelste papaya. Op dit moment zien ze er allemaal zo uit. 38.jpgDit is een foto van gister. Dag 1 voor de Papaya's op 21 februari 2013.

Cookaap
    Attached Files

Comment

He kerel, ik hield je al in de gaten had alleen nog geen reactie gepost..
      Goede keus aarde! Niet de light gewoon de special mix

kijk wel uit met voeden!!!
      op internet staat dat je de eerste 3/6 geen voeding hoeft te geven..
      De eerste 3 misschien alleen wortelsimulator.
      je kan ze wel makkelijk verzuipen dus niet als een Poseidon water geven
      Succes, ik ben overal, ook nu achter je kijk maar

Comment

bedankt ikweekniet, Ik voed de hele kweek door niet. maar bedankt voor de tip. Veel watergeven is iets dat ik graag doe

Comment

Nog beter, ook wel interessant inderdaad voor eigen rook.. zal het beter smaken denk je?

Comment

De hoeveelheid van vorige keer smaakt nog steeds prima, en zolang als de tijd doorgaat cured mijn wietje, dus het word alleenmaar beter

Comment

Nee ik bedoel geen voeding dus puur op de aarde.. ik denk zelf van wel we zullen zien, ik moet nog 3 weken wachten we houden moed!!

Comment

Haloo people,

Vandaag hangt de hps lamp er definitief boven. Mijn kast stond voorheen altijd voor een verwarming die in de winter altijd automatisch aan blijft gaan. Daarom kon ik de temperatuur ook niet niet in de hand houden toen ik de vorige keer de hps testte. Nu staat de kast in een koelere ruimte en het blijft constant 26 graden nu.

39.jpgEergister zijn de grootste plantjes in de stenen potjes overgepot. Bij de meeste zag het er zo uit als op de foto.
                41.jpgDe Purple widow kruisingen. Dit is de grootste tot nu toe, en de andere staat erachter.
                42.jpgDe tot nu toe verste papaya zaailingen. 43.jpg
                44.jpgLinks word morgen verpot in langere potjes. 45.jpg

Tips en trucs zijn altijd welkom.

Cookaap

Comment

Knallen!

Comment

De Hps lamp staat nu een klein weekje aan op 12/12 zodat ik zo snel mogelijk kan zien wat het geslacht is.

46.jpgDe puple widow kruising. Dag 20 op 3-3-201347.jpg
                    48.jpgDe papaya, Deze is nu 11 dagen oud
                    49.jpgzo staan ze erbij.

De purple's groeien niet heel snel en hebben duidelijk een andere bouw dan de papaya's. Alles gaat tot nu toe goed, nog geen problemen.

Cookaap

Comment

Hey cookaap,
                      Wat is je temp en je Lv
                      Ik zie precies wat verbrande bladpuntjes
                      voor de rest lekker knalle met die dames
                      grtz B R
                      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                      Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Purple Widow kruising 400w HPS

Ben wel benieuwd naar je papaya makker! Succes

Comment

@berry, Die puntje komen nog van toen de kast in de andere kamer stond. De temp is meestal 27 graden. Als het weer warmer word ga ik even wat aan mijn ventilatie doen. Dat zal over een maandje zijn.
                          Geen zorg het kan geen kwaad
                          @smowkie, Ik denkt dat die lekker gaat geuren. Ik kende de soort niet toen ik hem kreeg dus het is ook nieuw voor mij.

Comment

Hey kerel se staan er nog netjes bij
                            en 27 grade zal geen problemen moeten veroorzaken

keep up the green worx

Comment

aaight zet hier men stoel derbij !

Comment

Re: Purple widow kruisingen + Papaya van Nirvana 400w

Halloo medegrowers,

Ik heb even de tijd genomen om te bestuderen wat er mis is met mijn setup. Ik ben er nog niet helemaal uit maar ik heb wel een theorie.
                                Inmiddels zijn 5 van de 11 plantjes erg klein en de bladeren hangen heel erg. Zo snel als de andere plantjes groeide verschrompelde de ene.
                                toevallig is dit alleen de linker kant. De plantjes stonden tot nu toe op de hoogte van de ventilator. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat de lucht er te direct opstaat.

51.jpg<-- Links V Rechts -->50.jpg

In mijn vorige ronde heb ik precies dezelfde setup gehad en nu ik de fotos bekijk kwam ik achter iets eigenaardigs. De linker plant (van de 2) was veel kleiner dan de rechter.
                                Ik dacht zelf altijd dat het aan de genen lag, dat links dus meer indica genen bezat en rechts meer sativa.

IMG_1098.jpg Er is duidelijk te zien dat links kleiner is en wederom op hoogte staat van de inlaat (3 krachtige pc fans:55.jpg ze zijn krachtig ik speel er niet meer mee als ze aanstaan).
                                Dit soort was White Russian, nu weet ik dat ze hun naam eer aan doen want de linker groeide ondanks het probleem toch lekker door!

Ik heb vandaag een nieuwe afzuiging aangeschaft en ik verwacht die dinsdag binnen te krijgen. ( http://www.obibouwmarkt.nl/starx-ven...ontent=default )
                                Hiermee hoop ik dus het (hitte) probleem op te lossen
                                De afzuiging die ik nu heb besteld gaat de nieuwe uitlaat worden met een capaciteit van 320 kubieke meter. De inlaat gaat weg en de huidige uitlaat wordt de nieuwe inlaat met een hoek van 90 graden eraan zodat de lucht omhoog gericht word.

52.jpg53.jpg54.jpg Enkele plantjes die zonder problemen zijn ontwikkeld. De omstandigheden kunnen natuurlijk beter maar daar wacht ik op.
                                Als het vanaf dinsdag dus berg opwaards gaat heb ik het probleem opgelost. Als je op- of aanmerkingen hebt hoor ik het graag

Cookaap

Comment

Bezig...
                                X