Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Purple widow kruisingen + Papaya van Nirvana 400w
pff, problemen mannen...
De 2 van de plantjes hebben een stikstof (N) tekort zowat alles wijst daarop. Gelukkig had ik nog bloedmeel en dat heb ik bij 1 plant nog redelijk kunnen toevoegen al zeg ik het zelf.
Deze is het meest aangetast, de toppen zijn ook aanzienlijk minder dan de rest van haar zussenfoto 1.jpg Deze bloebmeelkorrels heb ik toegevoegd.foto 2.jpg Deze plant had een smartpot en de grond was al wat ingedroogd dus ik heb wat bloedmeelkorrels in de zijkant gedaan. foto 3.jpg met een nieuw laagje aarder erover.foto 4.jpg
foto 5.jpg Bij deze plant kon ik het niet aan de zijkant doen maar ik heb wat korrels erbovenop gelegd en water gegeven misschien geeft het nog iets door.
Als iemand een betere manier weet om ze stikstof toe te dienen hoor ik het graag. Ik ben wat onbereikbaar voor een prof growshop, wel een boerenbond.
Dat had ongv 3 dagen geleden geprobeerd, alleen de fijngehakte deeltjes zakken heel snel weer naar de bodem. Dit heb ik wel al vanaf toen blijven geven.
http://www.dutch-headshop.com/nl/ter...nna-p-569.html ) gehaald bij de growshop. Ik wilde eigenlijk Plagron Alga Bloom halen maar die verkochten ze niet in de growshop. Het is echter de enige growshop in mijn omgevingen dus even naar een andere rijden is geen optie. Ik heb dit nu 5 dagen toegediend er gebeurt helaas niks.
Groeidag 63 en bloeidag 35. Zonet toen ik fotos maakte kwam ik wat "bijzonders" tegen. Deze plant heeft al enkele amberkleurige trichomen. Het is alleen wel erg vroeg want ze zou nog zoon 2-3 weken moeten bloeien.
Vaak gaan planten tekorten vertonen aan het einde van hun bloeiciclus. Zou het kunnen zijn dat dit ook het geval bij deze planten is? Als ze nu al aan het einde lopen is dat mogelijk?
de bloeitijd is vaak afhankelijk van het klimaat
doe je alles goed en voelt de plant zich lekker dan gaat het ietsje sneller
is het koud en donker dan duurt het langer
ze zien er smakelijk uit in ieder geval
tnx angel, ze hebben t nog best zwaar gehad vond ikzelf.
Toch hebben ze zich lekker aangepast denk ik. Misschien omdat ze kleiner zijn kunnen ze beter de voeding uit de grond halen en hoeven de voedingsstoffen ook niet een lange weg naar boven toe.
nu nog hopen dat ze het einde halen want morgen word de cv ketel gecontroleerd
Comment