Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Purple widow kruisingen + Papaya van Nirvana 400w

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Purple widow kruisingen + Papaya van Nirvana 400w

@angel, Het is allemaal goed gegaan ik heb namelijk even de tl balkjes erin gehangen dan hoeft de ventilatie ook niet aan. Anders zou hij het geluid direct horen.

@Wietefras, Nu je het zegt, Ik het het gewoon toegevoegd omdat het geen nadeel heeft, en alleen voordelen kan hebben. Ik heb er helaas niks van gemerkt maar ook niet van de voeding die ik heb meegegeven de laatste week. Het is eigenlijk alleenmaar slechter gegaan. Daarom denk ik dat de plant door haar bloeicyclus heen was.

Vandaag heb ik de dames geoogst omdat ze er allemaal klaar voor waren, bijna alles was milky en redelijk wat amber. Ik hou van milky trichos dus daarom heb ik ze nu geoogst.

142.jpg143.jpg144.jpg145.jpg146.jpg

Uiteindelijk toch meer dan ik had verwacht. Droog gewicht word over 2-3 weekjes bekend gemaakt!

Volgende zaden liggen al klaar, het zijn Red Escape zaadjes al testertje. Die wil ik waarschijnlijk in de tuin planten.

Cookaap

Comment

nice !

Comment

Mooie leerzame ronde was snelle jelle haha, laat het smaken!

Comment

Dat wordt een lekker rokertje!

En zijn de zaden al ontkiemd?

Congratz met de LOTTO

__________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Na een weekje in parijs vakantie te hebben gevierd word mijn wietje nu gecured, een totaal opbrengst van 40 gram

Magere opbrengst maar een rete leerzame kweek! ervaring, ervaring, ervaring...

Ik wil nogmaals Angel777 bedanken voor de zaden en je hebt een PM!

Ook alle reaguurders bedankt

foto 1.jpg foto 2.jpg
            24 gram 16gram

Groeten Cookaap

--------------------------

@HR83, ze staan op dit moment een stortbui te overleven!

Comment

40 gram maal 8 euro per gram = 'n besparing van 320 euro als je het in de shop had moeten kopen
              heb je al terug 'gepmt'
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Leuk verslag!

In een filmpje zo een gistfabriek gezien voor extra CO2 in de lucht te krijgen, komt je plant ten goede..
                Voor een easy way extra stikstof.. brandnetel compost/thee ofzo.. die hebben een hoge N waarde..
                All google, baby..^^

Laat ze smaken!

Comment

Bedankt Beginn, ik onthoud het voor de volgende keer

Comment

maar ik heb geen paars gezien;p of heb ik niet goed opgelet?

Comment

Die plantjes zijn allemaal bezweken aan de hitte die mijn kast eerst veroorzaakte.
                      De naam van mijn topic had ik nog niet veranderd. Dit zijn dus Papaya van Nirvana

Comment

mooi verslag !

Comment

Zeer mooi verslag ! Jammer dat de purple widow niet gelukt is en dat je maar 40 gram haalde van je papaya's want dit vind ik toch bijzonder mager met een 400w HPS . Niet ?
                          Maar wel leerrijke stuff !
                          GR

Comment

Erg zonde ja, maar ik weet nu dat je NIET met 12/12 moet beginnen als je een kleine indica hebt. En ik had sws al wat probleempjes in mijn zelfbouwkast. Dat is ook de rede dat deze week een nieuwe Hortilab 80 is binnengekomen.
                            Ik ga binnekort ook een kweekverslag starten en die gaat deze zeker overtreffen, de plantjes staan al voor te groeien buiten. Ze worden binnen afgebloeid.

Comment

Comment

Huh, heb je een link?? of bedoel je T-neon

Samengestelde kweektenten zijn idd handig maar je kan ook zelf de materialen bij elkaar zoeken. Het belangrijkste: licht,lucht (indien nodig koolstoffilter), en tent.
                                Daarbij hoort nog aarde, potten, voeding als je wil, en randapparatuur (ph meter etc.)

Comment

Bezig...
                                X