Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
dan zou je een 250w hps kunnen proberen maar dan moet je natuurlijk wel een nieuwe vsa gaan hale 250w
overcapaciteit met licht is nooit erg hoe meer licht hoe dikkere toppen maar je moet idd wel de warmte onder controle houden. Als je QnQs tips volgt ook met de inlaat dan zou je er wel moeten komen is het dan nog te warm maak je een 2e inlaat
Zo ist en niet anders.
Die oppervlakte berekening gaat trouwens uit van een vierkant vlak. 75x50 is niet vierkant.
Mgoed, als het niet gaat, gaat het niet. Dan ruil je beter die VSA voor een 250W als dat de problemen oplost.
ga t toch nog even met de 400 proberen... iemand tips voor de inlaat? moet ik de inkomende lucht rond laten ciruleren d.m.v. een kap of zoiets of volstaat 1 of 2 gaten ook gewoon? en hoe groot de inlaat ong moeten zijn?
je inlaat moet volgens mij 2x zo groot wezen als de uitlaat dus gebruik je 125mm uitgang pak je 2x 125mm zo heb ik dat gedaan.
Als het dan nog te warm word zou je toch naar andere lamp moeten gaan kijken
Je zou ook een computer ventilatortje kunnen plaatsen bij je inlaat die naar binnen blaast scheelt meestal ook al een hoop.
Het uur van de waarheid nadert, zodadelijk mag t licht weer aan. Heb de deur inmiddels voorzien van 2 inlaatgaten, zo die 400 watt er weer in en dan maar kijken of t nu goed gaat komen met mn temp... Owja en er liggen pc vennetjes klaar voor noodgevallen, en tevens laatste redmiddel.
Now let's pray to the almighty pod smoking holy guy, dat mn temperatuurtje eindelijk stabiel is...
Comment