Na een eerste geslaagde kweek van 5 plantjes in men tent van 120-120 heb ik nu besloten om binnen een halfuurtje terug naar de alien te rijden en nog maar eens opnieuw een kweekje op te zetten , puur voor eigen kweek want de vorige is er al bijna door geblazen daarom dacht ik nu om een kweekje van 5x top 44 te zetten , 2 weken voorgroeien en dan hup BAM de groei in , aangezien deze een toch verkorterde groeiperiode hebben gaat men voorkeur uit naar dit soortje , setup is 1 tent van 120 - 120 / 1 inblaas - 1 uitblaas / 1 luchtbevochtiger / 600w Hps lamp & hoopelijk straks ook 5x top 44 zoniet hooren jullie straks men andere keuze :p zowiezo grtzzzz mede Bloazeerssss
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
beste mede growers net terug van de alien met 10 x pure AK Waarvan ik er nu net 5 heb geplant dus nu in volle nieuwschierigheid wachten tot ze hun kopje boven steken he 4 planten ga ik normaal hun gang laten gaan , en met de 1 ga ik voor het eerst toppen of fimmen . weet het zelf nog niet moet dit nog zelf uitzoeken , eventueel ook met een scrog net werken . voordelen ? nadelen ? mensen die dit aan of af raden ?? .fotos komen zodraa de kopjes bovenkomen Grtzz
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
beste mede growers net terug van de alien met 10 x pure AK Waarvan ik er nu net 5 heb geplant dus nu in volle nieuwschierigheid wachten tot ze hun kopje boven steken he 4 planten ga ik normaal hun gang laten gaan , en met de 1 ga ik voor het eerst toppen of fimmen . weet het zelf nog niet moet dit nog zelf uitzoeken , eventueel ook met een scrog net werken . voordelen ? nadelen ? mensen die dit aan of af raden ?? .fotos komen zodraa de kopjes bovenkomen Grtzz
Comment