Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 de tent kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2 de tent kweekje

Korting op 420shop
    Na een eerste geslaagde kweek van 5 plantjes in men tent van 120-120 heb ik nu besloten om binnen een halfuurtje terug naar de alien te rijden en nog maar eens opnieuw een kweekje op te zetten , puur voor eigen kweek want de vorige is er al bijna door geblazen daarom dacht ik nu om een kweekje van 5x top 44 te zetten , 2 weken voorgroeien en dan hup BAM de groei in , aangezien deze een toch verkorterde groeiperiode hebben gaat men voorkeur uit naar dit soortje , setup is 1 tent van 120 - 120 / 1 inblaas - 1 uitblaas / 1 luchtbevochtiger / 600w Hps lamp & hoopelijk straks ook 5x top 44 zoniet hooren jullie straks men andere keuze :p zowiezo grtzzzz mede Bloazeerssss

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

beste mede growers net terug van de alien met 10 x pure AK Waarvan ik er nu net 5 heb geplant dus nu in volle nieuwschierigheid wachten tot ze hun kopje boven steken he 4 planten ga ik normaal hun gang laten gaan , en met de 1 ga ik voor het eerst toppen of fimmen . weet het zelf nog niet moet dit nog zelf uitzoeken , eventueel ook met een scrog net werken . voordelen ? nadelen ? mensen die dit aan of af raden ?? .fotos komen zodraa de kopjes bovenkomen Grtzz
    2015 * zboy's toppentuintje *

en voor de rest blaazee it mede growers

Roll Roll Roll the Jhoint, twist it at the end. Light it up, take a puff, and pass it to a friend.

Comment

Re: 2 de tent kweekje

Ziet er leuk uit, scrogg wekt ook mijn interesse. Alhoewel ik het nog nooit geprobeerd hebt.

veel succes.
      sigpic

Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
      May Jah Bless The Herbs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zboy View Post
        ... daarom dacht ik nu om een kweekje van 5x top 44 te zetten...
        ...net terug van de alien met 10 x pure AK...
        Heeft-ie je omgepraat ? alien.gif
        Waarom ben je toch voor de AK gegaan ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Heeft-ie je omgepraat ? [ATTACH=CONFIG]161620[/ATTACH]
          Waarom ben je toch voor de AK gegaan ?
          de top 44 was uitverkocht . heb samen met hem in de potjes zitten roefelen maar niks gevonden , en dan maar iets gevraagt dat de zelfde bloeitijd had

Comment

Jaja. Top 44 is 7 weken, en deze AK heeft 10 weken bloei nodig, da's bijna hetzelfde inderdaad.

Omdat deze veel langer bloeit was ik wel benieuwd waarom je geswitched was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              Jaja. Top 44 is 7 weken, en deze AK heeft 10 weken bloei nodig, da's bijna hetzelfde inderdaad.

Omdat deze veel langer bloeit was ik wel benieuwd waarom je geswitched was.
              dat de pure ak 10 weken nodig heeft staat dan toch nergens beschreven dit is wat ik vind onder pure ak . Pure AK finishes in as early as 48-55 day's als de condities goed zijn , en dit is waar we naar streven ook he , dit is men 2de kweek in een tent & hoop dat deze pure ak goed aanslaat grtz

Comment

Reken toch maar een extra weekje voor die pure ak van femaleseeds hoor...

mobile message

Comment

Vandaag eens zitten denken om een druppel-systeem in elkaar te steken . zodat ik niet moet watergeven manueel want dit is echter wel kut als de dame's volgroeid zijn . zowiezo zou ik gebruik maken van een aqarium pomp die ik hier liggen heb .. eventueel mensen met sugesties ..?? grtzzz

Comment

Vandaag gaan kijken naar de winkel om spulletjes voorr een drip systeem eens gekeken naar de micro drip van gardena . maar dan toch maar gewoon plastieke buisjes genomen . omdat dit toch maar voorloopig is om eens te testen . en volgende kweek zou ik wel eens op hydro willen kweeken . verschillen eens bekijken .. dus thuis gekomen met * T stukken van gardena ( omdat deze er toch wel iets steviger uit zagen & een grotere doorgang hebben . 6m dunne buis & 3m grote buis , omvang wetek precies nie meer . maar fotos zeggen meer he , heb het van deze middag aanstaan en vind het toch nog goed gaan , nog geen verstopingen enz gemerkt , Zodra ik de fotos ge'upload krijg plaats ik ze . maar de site uploader doet een beetje kut

Comment

Die 10 weken had ik uit wat kweekverslagen gehaald op teh Interwebz.
                      Dat soort gegevens van de verkoper kun je meestal met een korreltje zout nemen.

Anyhoe, benieuwd naar je systeem, pas op dat ze niet te nat komen met testen.
                      succes !

Comment

QnQ ga me deze avond als de kleine slaapt een bezig houden met info opzoeken over dit soortje maar alvast bedankt . moet zeggen dat het druppel systeem ' niet te luid roepen ' goed werk't ook kan ik met plezier melden dat ik trotse vader ben geworden van nog 5 dochtertjes :p vandaag alle kopjes boven de grond fotos komen echt zodra ik ze erop krijg maar heb echt problemen met de uploader van de site :s grtzzzz

Comment

hoe meer licht ? hoe meer gewicht ? .. Mogelijkheid om naast men 600W nog een 400W bij te hangen ?.. tent van 1.20 -1.20 2.m ?? met afzuig en inblaas ??

zoals ik had beloofd de fotos eerst en vooral de plantjes zelf de waterpomp die alles naar de drip rings pompt
                          en dan nog het glimmende kraantje dak gebruik als terugloop
                          Grtzz

Comment

Goeie avond mede hobby'isten . hier dan maar een kleine update van de kleine meisje's vandaag de lamp laten zakken naar 60 Cm overmorgen word deze dan op 55 gehangen . heb hier ook nog een 400 hps liggen met balast en reflector kap . eventueel mogelijk deze bij men 600w hps lamp te hangen hoe meer licht = hoe meer gewicht ?. ? ..tent 120-120-2 m ? nog een paar foto's .

Tot Laterzzzzzz

Comment

nog maar eens de vraag of het slim zou zijn om vanaf de bloei , naast men 600w hps een 400w hps lamp erbij te hangen . want meer licht = gewicht ?.. plantjes doen het goed . maar aan gebrek aan reacties hier dan geen haast om nog update's te maken haalt toch bijna niks uit als er wat gevraagt wrd

Comment

Bezig...
                              X