Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Yep, je kan ook teveel belichten, en de temperatuur wordt een stuk hoger.
Zou die 600 mooi op 70cm laten, en de kleintjes daar naartoe laten groeien.
Als je ziet dat ze last van de warmte krijgen (opstaande bladranden), en dan hang je 'm wat hoger.
Voor een knappe oogst zou je het liefst goed voorgroeien. 2-3 weekjes is erg weinig voor zaden.
* Als je op dat icoontje-met-boompje klikt, boompje.jpg kun je de foto's hier uploaden.
Imageshack verwijderd dit soort foto's meestal.
Een 400 watt erbij is voor die kleintjes overkill.
Staat toch duidelijk erbij vanaf de Bloei ?.. en niet nu a . QnQ Bedankt voor de informatie . ondertussen gaan de boompjes goed vooruit , mag alltijd rapper he maar laat de natuur rustig zen hang gaan :p overbelichting ? had ik nog niet van gehoord maar bij deze . . de lamp direct nog een beetje hooger hangen ook & vanavond nog eens een update maken grtzzz
DSCN3469.jpgDSCN3471.jpgDSCN3470.jpg kleine Foto Update . plantjes stonden gisteren 2 weeken in de groei . vandaag de klok op 12-12 zetten , heb men vorige kweek 4 weken voorgegroeid & gemerkt dat de onderste toppen niet echt ontwikkelen daarom de planten beetje kleiner houden deze keer . momenteel ook nog niks van voeding gegeven groeien goed door :p of is 2 weken teweining ? grtzzzz
Zietr netjes uit gl
Mijne groeien al 8 weken...
2 weken is normaal voor groei maar meesten gaan toch richting 4 weken...
Hangt ook af van soort tot soort..
AK is meer sativa dus die mag wat langer groeien veronderstel ik..
Plantjes gaan geod vooruit update morgen de foto's . ze staan nu een goeie 3weeeken . gisteren ook 3 plantjes gekregen van iemand die ze niet meer wou kreeg de tranen in men ogen toen ik ze zag staan .. hopelijk komt er nog iets van in huis haha . latersszzzz
Vandaag de tijd gehad om eens een paar foto's te trekken . hier dan de foto's de 5 grootste zijn Pure AK's die ik 2 deze staan momenteel 1 maand . waarvan 2 weeken groei & dan in bloei gestoken , nu deze week begonnen de bloei zicht te vertonen ,; dus happy ik .. DSCN3547.jpgDSCN3546.jpgDSCN3548.jpgDSCN3552.jpgDSCN3553.jpgDSCN3554.jpgDSCN3555.jpg
Update . dag 23 * Bloei de de pure ak's weet niet wat er hier te verwachten van val't qua opbrengst en smaak , maar hoop toch op iets lekkers :p heb ook nog 3 autoflowers erbij staan die ik overgepakt heb zouden ak's moeten zijn ook DSCN3620.jpgDSCN3626.jpgDSCN3627.jpgDSCN3628.jpgDSCN3630.jpgDSCN3631.jpgDSCN3632.jpgDSCN3633.jpg gaat ie goed of niet ? . mensen die ook al pure ak gekweetk hebben die me kunnen zeggen ruw qua opbrengt . van men northern lights had er 3 had ik en nog een fruitspirit had 150 gram in totaal
Comment