Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubblegun-Blue Berry-Power Flower-Special Queen in een nieuw hokkie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bubblegun-Blue Berry-Power Flower-Special Queen in een nieuw hokkie

Korting op 420shop
    Na een geslaagde amnesia kweek en een opgestarte kweek van me maatj is het tijd om de boel hier weer is aan te slingeren. Ik heb e oude hok totaal afgebroken en opnieuw gaan bouwen omdat ik toch wat meer ruimte wou hebben.

Het hokje dat ik gebouwd heb is 2,50 bij 1,70m waarvan het bloeihokje 1,50 bij 1,60m is(binnenkant).
    We gaan werken met:

4x 250w hps
    buisfan 400-800 kuub
    filter 1100 kuub
    actieve inlaat van 185 kuub(mogelijk nog een 2e)
    2 passieve inlaten
    shakelkast van G-Tools voor 4 lampen

voorgroeipotjes 0,7L
    Janeco medium(voorgroeien)

Complete bio voedingslijn van Tiels Homegrow Center
    Aarde/medium van Tiels Homegrow Center
    11L vierkanten potten

Heb gekozen om er maar wat meer neer te zetten omdat een 250w niet zoveel dieptestraling heeft dus zal ik ze ook niet heel lang voor laten groeien.En nu waar het echt om draait de dames:

6x Bubblegun spliff
    3x BlueBerry spliff
    1x Power Flower RQS
    25x Special Queen RQS

Deze dames liggen lekker warm tussen de vochtige watten.
    Nu is het wachten op het ontkiemen. De potjes met aarde staan al klaar zodat ze gelijk de grond in kunnen zodra ze er klaar voor zijn.

De dames zullen onder 1 lampje voor groeien totdat ze de grotere potten in gaan dan zal ik gelijk alle 4 de lampen aan moeten knallen om alle dames van licht te kunnen voorzien.

De temperatuur met 1 lamp aan staat op 22.3 grade met een lv van 34(die zal nog wat omhoog moeten)

greetz psy

Re: Bubblegun-Blue Berry-Power Flower-Special Queen in een nieuw hokkie

lokes ,

mijn hangmatje hangt

gl en keep it green

groetjes
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

welkom zoek een plekkie zou ik zeggen

Comment

Ik kom hier ook even hangen er is nog plek zie ik
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

plek zat kerel haha

Comment

toch een aantal opmerkingen
            heb je regulier zaad en moet je nog mannen verwijderen of ???
            een bloeihok van 1,5 x 1,6 en 35 planten ??
            afbloei onder 4x 250 W op 1,5 x 1,6 ?
            behoudens de diepte straling belcht de 250 W ook niet veel oppervlakte en een 1,5 of 1,5 is gewoon een ort maat om goed te belichten
            een hoge LV is alleen van belang bij stekken goed zaadplanten voelen zich misschien sneller comfortabel (5 vingerig blad of meer) maar is geen must
            je gaat afbloeien met 4x 250 w met een afzuig van 800 m3 ? ik hoop dat je het in de zomer onder contrrole kan houden

ik denk persoonlijk dat je met een hokkie van 120 x 240 met 2 a 3 600 W pitten beter af was geweest dan nu qua climaat dan
            zeker als je zometeen heel wat dames ter afbloei hebt
            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

hey audio,

het is allemaal feminized zaad dus in precipe hoeft er niks verwijderd te worden maar me maat is 4 weken terug begonnen ook met zaad van royal queen en daar zijn er toen ook een paar niet ontkiemd dusverwacht hier ook een tegenvaller.

ik zal hier zo een foto plaatsen van me hok toen die nog niet helemaal af was.
              Ik heb een 2e deur in het midden van me hok zitten en daarachter hou ik gelijk een loop pad van 40/50 cm en dan aan 2 kanten dames op die manier kan ik 35 potten kwijt de rede dat ik er nu zoveel neerzet is dat ik nu een voorraadje op wil bouwen omdat we hierna mischien een zaad ronde te draaien voor feminized zaad. Qua dieptestraling wil ik ze gewoon klein houden.

Ik heb alvast die 250 watjes gekocht omdat ik de eerst volgende ronde ga scroggen dan heb ik niet meer nodig.
              Afzuiging en het filter moet ik nog halen dus als je een betere suggestie heb is die ckr welkom.
              De temperatuur ben ik niet bang voor met 2 lampen aan zonder afzuiging word het nog maar 24.1/24.2 grade.
              De luchtvochtigheid tja zal wel luchtbevochtiger worden denk ik

Me maat heeft een iets smallere kast maar wel langer met 2x600w maar hij heeft heel veel moeite moeten doen om de temperatuur onder de 30 te krijgen was 36 in het begin. Maar volgende week heb ik de volgende 2 setjes 250w dus we zullen zien wat het ons gaat brengen

Maar in ieder geval thnx voor het meedenken

2 luchtinvoeren vanaf het raam nu 1 actief binnenkort waarschijnlijk 2+ 1 passieve inlaat(de kamer is dan ook nooit warmer als 18 grade)
              dit is het principe en dan rechts zon zelfde setje

greetz

Comment

knalle m8 i'm sitting on frontrow
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Haha geniet zou ik zeggen ben benieuwd wat me staat te wachten.
                  Verwacht straks een beste jungle haha

Comment

punica oase moet dat worden m8
                    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Das wel een goeiedie houde we erin

Comment

growshopholland heeft leuke kleine setjes dan ben je in een keer helemaal klaar
                        al zou ik als ik jouw was met 4 van die hitte producerende pitten toch wel voor redelijk spul gaan iets van
                        een 500 m3 setje ofzo anders ga je het in de zomer niet redden en investeer nu ook in een fan controller dan kan je de temp makkelijker controleren

het is een investering die echt waard elke cent waard is

Comment

nu moet je mij nog 1 ding uitleggen was van plan een 400-800 kuubs afzuiging en 1100 kuub filter te kopen dat was volgend jou niet genoeg maar wat zou je mij aanraden dan qua grootte?? want 500 is kleiner dan wat ik van plan was te halen

greetz psy
                          Last edited by psychedelic1988; 13 February 2013, 10:15.

Comment

haha stoned he moest zijn een 1500 m3 setje

als het in de zomer zon 28 graden word word het denk heel lastig om de warmte van je lampen het hok niet boven de 32 graden te laten verwarmen

ik werk het liefst altijd met een aardige overcapaciteit aan afzuiging zodat ik deze kan dimmen zo is
                            1 de temperatuur goed te controleren
                            2 de afzuiger een heel stuk stiller
                            3 er was nog een voordeel maar die ben ik effe kwijt *stoned*

Comment

haha gelukkig maar anders was het een slecht wietje haha
                              zal wel is ff rond neuze want die setjes zijn wel stuk duurder ma een te warm hok heb je nie veel aan
                              dimmen ben ik ook wel een fan van

greetz

Comment

Bezig...
                              X