Na een geslaagde amnesia kweek en een opgestarte kweek van me maatj is het tijd om de boel hier weer is aan te slingeren. Ik heb e oude hok totaal afgebroken en opnieuw gaan bouwen omdat ik toch wat meer ruimte wou hebben.
Het hokje dat ik gebouwd heb is 2,50 bij 1,70m waarvan het bloeihokje 1,50 bij 1,60m is(binnenkant).
We gaan werken met:
4x 250w hps
buisfan 400-800 kuub
filter 1100 kuub
actieve inlaat van 185 kuub(mogelijk nog een 2e)
2 passieve inlaten
shakelkast van G-Tools voor 4 lampen
voorgroeipotjes 0,7L
Janeco medium(voorgroeien)
Complete bio voedingslijn van Tiels Homegrow Center
Aarde/medium van Tiels Homegrow Center
11L vierkanten potten
Heb gekozen om er maar wat meer neer te zetten omdat een 250w niet zoveel dieptestraling heeft dus zal ik ze ook niet heel lang voor laten groeien.En nu waar het echt om draait de dames:
6x Bubblegun spliff
3x BlueBerry spliff
1x Power Flower RQS
25x Special Queen RQS
Deze dames liggen lekker warm tussen de vochtige watten.
Nu is het wachten op het ontkiemen. De potjes met aarde staan al klaar zodat ze gelijk de grond in kunnen zodra ze er klaar voor zijn.
De dames zullen onder 1 lampje voor groeien totdat ze de grotere potten in gaan dan zal ik gelijk alle 4 de lampen aan moeten knallen om alle dames van licht te kunnen voorzien.
De temperatuur met 1 lamp aan staat op 22.3 grade met een lv van 34(die zal nog wat omhoog moeten)
greetz psy
Het hokje dat ik gebouwd heb is 2,50 bij 1,70m waarvan het bloeihokje 1,50 bij 1,60m is(binnenkant).
We gaan werken met:
4x 250w hps
buisfan 400-800 kuub
filter 1100 kuub
actieve inlaat van 185 kuub(mogelijk nog een 2e)
2 passieve inlaten
shakelkast van G-Tools voor 4 lampen
voorgroeipotjes 0,7L
Janeco medium(voorgroeien)
Complete bio voedingslijn van Tiels Homegrow Center
Aarde/medium van Tiels Homegrow Center
11L vierkanten potten
Heb gekozen om er maar wat meer neer te zetten omdat een 250w niet zoveel dieptestraling heeft dus zal ik ze ook niet heel lang voor laten groeien.En nu waar het echt om draait de dames:
6x Bubblegun spliff
3x BlueBerry spliff
1x Power Flower RQS
25x Special Queen RQS
Deze dames liggen lekker warm tussen de vochtige watten.
Nu is het wachten op het ontkiemen. De potjes met aarde staan al klaar zodat ze gelijk de grond in kunnen zodra ze er klaar voor zijn.
De dames zullen onder 1 lampje voor groeien totdat ze de grotere potten in gaan dan zal ik gelijk alle 4 de lampen aan moeten knallen om alle dames van licht te kunnen voorzien.
De temperatuur met 1 lamp aan staat op 22.3 grade met een lv van 34(die zal nog wat omhoog moeten)
greetz psy
Comment