Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bubblegun-Blue Berry-Power Flower-Special Queen in een nieuw hokkie
Re: Bubblegun-Blue Berry-Power Flower-Special Queen in een nieuw hokkie
Na 5 weken groei en voorbloei begint het echte werk
Dag 1 bloei
De dames groeien nog kleine beetjes door maar ik vind het wel mooi geweest met dat gegroei haha.
Verder weinig op de dames aan te merken ze zullen van het weekend de 1e x bloeivoeding krijgen.
@darkside:thnx kerel ik doe ook mijn uiterste best om een super ronde te draaien
en ja het is idd een klote werk waar ik nog iets op moet gaan verzinnen want een blumat is ook nie handig met de voedingslijn die ik gebruik aangezien ze maar 1x voeding in de week krijgen.
@k1: hey kerel thnx zit nog ff te twijfelen want het is wel een hele hoop werk om 34 dames te dieven maar het zal wel een beter resulaat opleveren denk zal me maat straks is bellen of tie zin heb om te helpen vanmiddag want dis wel het juiste moment haha
Dag 4 bloei
Vandaag maar weer ff een updatje zonder foto's.
Dankzij een nieuwsgierige maat is de hele cyclus verneukt denk.
Hij wou even kijken naar de dames niks mis mee maar hij vond het nodig me kamerlamp aan te zetten die in me hok gebouwd zat(te lui om ff om te hangen).Me lampen stonden van 16.00-04-00 aan dus heb het heel niet in de gaten gehad dat die lamp aan stond tot ik smiddags om half 2 wakker werd en er een lampje scheen in me kast(zo snel ben ik nog nooit helder geweest als ik net wakker was). Het kwam er dus op neer dat se 12 uur hebben genoten van een hps en daarna nog 10 uurtjes van een spaarlamp hebben mogen genieten. Dankzij deze ongein wat me waarschijnlijk weer een setje weken extra gaat kosten heb ik ze gisteren maar gelijk met me maat ff lopen dieven aangezien de lichtcyclus tog al verneukt was. Om 4 uur was het karwijtje geklaard en konden se gelijk het donker in. Dus moet nu ook smorgens om 5 uur water gaan geven joepienog eerder opstaan...
Me maatje heb een flinke riedel gehad en nu is het alleen nog ma toegankelijk voor montanaa en mij(tevens gelijk maar de bulb van me kamerlamp eruit gedraaid aangezien ik er nu gewoon bij kon).
Ik ga hopen op geen veranderingen maar vrees dat se 22 uur licht niet leuk vinden na ong.2/3 weken op 12/12 .
We zullen zien hoe se erop gaan reageren.
foto's maak ik morge vroeg ook om 5 uur maar zal ze S'middags/S'avonds uploaden
@k1: ja ik zat een beetje te twijfelen en wil onderin tog wel wat blad houden.
Mochten er problemen komen ben ik er iets sneller bij.
Laten we hopen dat se er geen last van hebben gehad en gwn lekker verder knallen.
Kwam trouwens nog een gefimde tegen het getopte stukje is later schijnbaar verder gaan groeie
Zal voor de gein is me topjes tellen die aan het dek staan zijn er minimaal 70
Dag 6 bloei
De dagen vliegen voorbij de eerste week naderd het einde.
Ik heb de topjes lopen tellen die bovenaan staan, dit zijn der al 98 dus dat word een groot feest als ik mag gaan knippen haha
Mja verders weinig te melden dus op naar de foto's
Comment