Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bubblegun-Blue Berry-Power Flower-Special Queen in een nieuw hokkie
Re: Bubblegun-Blue Berry-Power Flower-Special Queen in een nieuw hokkie
thnx allemaal ben nog steeds dik tevree Nu nog binne 2 weekies een droog hok in mekaar flansen omdat een gedeelte nog maar een ruime 2 weken heeft te gaan.
Dag 17(23xSQ-4xBBG-3xBB-1xPF) en dag 42 bloei(2xPF-2xNL)
Wat hebben we vandaag te vertellen:Ik kan niet anders zeggen dan dat ik tot nu toe echt een super ronde draai totaal geen tegenslagen. De dames zijn super snel aan het aandikken ik sta iedere dag weer versteld wat de dames hebben bereikt binnen 1 dag. Ik vind een wietje toch leuker om te kweken dan een haze soort omdat je per dag echt duidelijk het verschil kan zien.
Over 6 weekjes zal alles ong. klaar zijn. Ik kon het niet laten om alvast me zaad uit te kiezen voor de volgende ronde namelijk:Hawaiian Snow(greenhouse seeds) Haze Berry(Royal Queen Seeds). Van de hawaiian snow heb ik er 10 liggen en van de haze berry heb ik er 5.
Omdat de hawaiian snow een huge motherf*cker kan worden van 2.5m binnen gaat deze uiteraard onder een scrogg samen met de haze berry's wat ook geen klein plantje zal blijven...
Er zal eerdaags weer wat geknutsel online komen van het scrognet deze zal een U vorm krijgen net zoals de dames nu staan.
@berry ryder: je bent welkom hoor maat haha ben dik tevree ermee
@hashizall:knalle zulle ze
Dag 19 en dag 44 bloei
De dames knallen lekker voort hier in de toko.
De temperatuur en de luchtvochtigheid nog steeds zeer netjes 23,8 grade en 57-60% lv met de lamp aan. En 21 grade en 65% lv met de lampen uit.
De bubblegum ligt nog steeds dik voorop in de strijd naar de eindstreep(toppen zijn bijna 2x zo groot dan de andere soortjes)
De afzuiger is een tandje harder gaan draaien puur vanwege de meurende Special Queens.
Comment