Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubblegun-Blue Berry-Power Flower-Special Queen in een nieuw hokkie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Bubblegun-Blue Berry-Power Flower-Special Queen in een nieuw hokkie

dag 23 en dag 48 bloei

Het einde is nabij voor de dames van montanaa nog een weekje en de meeste kunnen om.
    1 Van zijn dames die bij mij staat zal nog blijven bloeien want die heb een flinke achterstand op de rest(3e Northern Light foto).

Voor de rest knalt het lekker door hier toppen groeien lekker voort inmiddels hebben sommige special queens de Bubbleguns ingehaald qua grootte.

Op naar de pics

DSCN1430.jpgSpecial Queen(RQS)DSCN1431.jpg

DSCN1432.jpgBubblegun(spliff)DSCN1433.jpg

DSCN1434.jpgBlue berry(spliff)DSCN1435.jpg

DSCN1436.jpgPower Flower(RQS)DSCN1437.jpg

DSCN1438.jpgNorthern Light(RQS)DSCN1439.jpgNorthen Light(RQS)DSCN1440.jpg

DSCN1441.jpg<--Links-Rechts-->DSCN1442.jpg

DSCN1443.jpgComplete bende

greets psy

Comment

Ga je wel tijd hebben voor de contest met dit volle hok van je
      hou ze groen makker
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

haha tijd komen we altijd te kort en wat dames buiten stond al op de planning dus vond dit een leuke gelegenheid om wat mooie dames neer te gaan knallen.

1 voordeel met een week of 5 zijn deze beauties klaar in de tussentijd moeten ik en montanaa samen buiten op starten en ik heb ook nog een drooghok in elkaar te timmeren Gelukkig hebben we weer een weekie vakantie om een hoop te regelen.

greets

Comment

Haha dat gaat helemaal goed komen,, let the summer beginss

Comment

Psy daar beginnen al behoorlijke toppen aan te komen!!
            Veel succes met het timmeren & de resterende weekjes
            <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
            <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

Thnx darkside en idd sommige toppen knallen eruit en zijn nu al bijna net zo groot als de ge-oogste toppen van me vorige amnesia kweek heerlijk haha

Dag 24 en dag 49 Bloei

DSCN1445.jpgSpecial QueenDSCN1446.jpg

DSCN1447.jpgBubblegunDSCN1448.jpg

DSCN1449.jpgBlue BerryDSCN1450.jpg

DSCN1451.jpgPower FlowerDSCN1453.jpg

DSCN1454.jpgNorthern LightDSCN1455.jpgNorthern LightDSCN1456.jpg

DSCN1461.jpg<--Links-Rechts-->DSCN1462.jpg

DSCN1464.jpgBovenaanzicht

greets psy

Comment

Ga zelf de bubblegun testen i.s.m spliffseed naar kan niet w8n als ik naar jou pica's kijk van de bubblegun. Heb je er een fijne ervaring mee of is hij toch hetzelfde als de bubblegum? Mmmmm heb er veel zin in nu. Succes blijf je verslag volgeb
                #lovelifesmokeoneaday

Comment

Hey treeke,

Dit is voor mij ook de eerste x bubblegun hij ruikt heerlijk groeit heerlijk en begint er al errug lekker uit te zien haha.
                  Ik denk wel dat tie een beeje naar de bubblegum neigt maar nog zit daar veschil in bij iedere breeder. Maar de bubblegun van spliff is ckr een aanrader. Het is een stel sterke jonge dames.

Nu is het weer tijd voor wat pics

Dag 25 en dag 50 bloei

DSCN1470.jpgSpecial QueenDSCN1471.jpg

DSCN1473.jpgBubblegunDSCN1474.jpg

DSCN1475.jpgBlue BerryDSCN1476.jpg

DSCN1477.jpgPower FlowerDSCN1478.jpg

DSCN1479.jpgNorthern LightDSCN1480.jpgNorthern LightDSCN1481.jpg

DSCN1482.jpg<--Links-Rechts-->DSCN1483.jpg

DSCN1484.jpgBovenaanzicht

De volgende ronde foto's zullen genomen worden in het donker zijn ze net ff iets mooier

greets psy

Comment

Bubblegun-Blue Berry-Power Flower-Special Queen in een nieuw hokkie

Zeer mooi man!! Ze zien er zeer gezond uit, hou wel de voeding in de gaten ik zie hier en daar puntjes, maar niets om je grote zorgen om te maken he, doe zo verder, komen prachtige boven

Comment

@Smowkie:Thnx kerel ze hadden sinds vorige week idd beetje last van de puntjes maar inmiddels trekt dat weer redelijk weg.
                      Het is een heerlijk veldje

Dag 26 Bloei

Om te beginnen meld ik hier nog een x dat de dames van Montanaa zijn omgegaan gisteravond. Voor de geinteresserde hier een linkje---->http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t-spirit/page5

Wat betekent dit dan voor mij: Heerlijk 4 plaatsen extra. Dus meer loopruimte ,makkelijker water geven.
                      Vanmorge ben ik begonnen om he hokje weer opnieuw in te delen. Ik dacht klaar te zijn met 4 potjes verplaatsen naar de lege spots in me hok maar dat eenmaal gedaan begonnen er 15 dames door te hangen. Hierna weer alles omgegooit en gedraaid zodat de verschillende lengtes weer bij elkaar staan en lekker knus tegen elkaar aan staan te leunen.

Ze hebben ong. anderhalve week geleden voor het laatst voeding gehad tot vandaag hadden ze ook echt niks nodig.
                      We zitten bijna aan het eind van week 4 dus er word ook gestart met de PK 13/14(halve dosis) Kleine dosis bloei(1/3 dosis) en de volle dosis enzymen. Omdat ik gister erg druk was met Montanaa zijn snoeiwerk ben ik de mijne gister eigelijk vergeten water te geven wat resulteerde in 3 hangende dames en wat blad op de potten. Na een flinke water beurt gedoseerd per plant staat alles weer piekfijn rechtop zoals onkruid hoort te staan.

Tijd voor wat nachtelijke pics

DSCN1514.jpgSpecial QueenDSCN1515.jpg

DSCN1516.jpgSpecial QueenDSCN1517.jpg

DSCN1518.jpgBubblegunDSCN1519.jpg

DSCN1520.jpgBubblegunDSCN1521.jpg

DSCN1522.jpgBlue BerryDSCN1523.jpgBlue BerryDSCN1525.jpg

DSCN1528.jpg<---Links-Rechts--->DSCN1527.jpg

DSCN1529.jpgBovenaanzicht

Dit was het weer voor vandaag

greets psy

Comment

Dag 27 bloei

DSCN1530.jpgSpecial QueenDSCN1531.jpg

DSCN1532.jpgSpecial QueenDSCN1533.jpg

DSCN1536.jpgBubblegunDSCN1537.jpg

DSCN1538.jpgBubblegunDSCN1539.jpg

DSCN1540.jpgBlue BerryDSCN1541.jpg

DSCN1542.jpgBlue BerryDSCN1543.jpg

DSCN1545.jpgPower FlowerDSCN1547.jpgPower FlowerDSCN1548.jpg

greets psy

Comment

lokes psy ,

die damen's hebben het lkkr naar hun zin zo te zien

doe zo verder !!

Groetjes
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Thanks k1

De dames hebben het idd erg naar de zin.
                            Begin alleen te twijfelen of ik al die toppen niet moet gaan ondersteunen
                            want het gaat steeds meer hangen door het gewicht

greets psy

Comment

Dag 28 Bloei

Wat kan ik zeggen mensen: de dames blijven maar aandikken. We zitten vandaag op de laatste dag van week 4 en ik sta werkelijk versteld. Zulke toppen had ik bij mijn vorige amnesia kweek aan het eind en we hebben nog 4 weken te gaan. Ik heb zo nu en dan me twijfels gehad bij de biovoeding van thc maar nu alles op rolletjes loopt zijn mijn twijfels verdwenen. Mix van een beetje ervaring, goeie temperaturen en lv,goeie voeding(+dosis) en met liefde behandelen geeft zijn resultaten

Op naar de pics

DSCN1556.jpgSpecial QueenDSCN1557.jpgSpecial QueenDSCN1562.jpg

DSCN1563.jpgBubblegunDSCN1564.jpgBubblegunDSCN1565.jpg

DSCN1566.jpgBlue BerryDSCN1567.jpg

DSCN1570.jpgPower Flower

DSCN1571.jpgLinks<-->RechtsDSCN1572.jpg

DSCN1573.jpg2x Quick Bud AF(vensterbank)DSCN1574.jpg

Na bijna 2 jaar op mezelf wonend kan ik ook eindelijk zeggen dat ik kamerplanten heb 2x een quick bud autoflower. De 2 dames staan in 2 potten van ong.8L. Binnen 1 dag ontkiemd en binnen 2 dagen boven.

greets psy

Comment

Dag 30 bloei

DSCN1580.jpgSpecial QueenDSCN1582.jpgSpecial QueenDSCN1583.jpg

DSCN1584.jpgBubblegunDSCN1585.jpgBubblegunDSCN1586.jpg

DSCN1587.jpgBlue BerryDSCN1588.jpgBlue BerryDSCN1590.jpg

DSCN1592.jpgPower Flower

DSCN1593.jpg<--Links-Rechts-->DSCN1594.jpg

DSCN1595.jpgEn me 2 quick budjes in de vensterbank 3 dagen oud

greets psy

Comment

Bezig...
                                X