Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubblegun-Blue Berry-Power Flower-Special Queen in een nieuw hokkie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Bubblegun-Blue Berry-Power Flower-Special Queen in een nieuw hokkie

ziet er hier nog steeds netjes uit he , enkel jmmr van nr2

dat word precies beetje erger !!

voor de rest zouw ik zeggen doe zo verder

groetjes
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

@Berry: hey kerel denk dat er wat druppels terecht zijn gekomen want heb er 5 die wat gele stipjes hebben plus dat de lamp weer naar 25cm is gegaan want ze kregen er last van dat tie wat lager hing. Maar de power flower plus een bubblegun zijn bij me maat toegevoegd vanwege de 2 nadia's

@K1: het is idd jammer maar ik ben ervan overtuigd dat ze het gewoon weer goed gaan doen want ze Zijn weer aardig gegroeid in een dag. Nu de lampen weer iets hoger hangt krijgen ze het meer naar der zin

greets psy
      Last edited by psychedelic1988; 24 February 2013, 11:43.

Comment

Daar zijn we weer met een updatje

De dames hebben het weer behoorlijk naar hun zin in me nieuwe hokje staan er lekker groentjes bij en nu de lamp weer op 25 cm hangt zien ze er aanzienlijk beter uit. Overdag is de temp. 26 grade en een lv van 40-50 met de lamp uit temp. van 22 grade en een lv van 60. De 2e nadia is nu ook boven dus ik zal waarschijnlijk nog een weekje door klappen op 18 uur en dan volgend weekend omschakelen naar 12/12. Als het nodig is gaan er wat dames getopt worden maar wil ze in precipe gewoon door laten groeien.

Special Queen

Blue Berry

Bubblegun

Regular Nadia 1

Regular Nadia 2

Wat overzichts fototjes

Comment

knalle maar m8
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Dat ziet er lekker uit kerel, mooi hok vol.

Ze staan er iig mooi bij met het blag mooi omhoog. Stoel is gezet!

Comment

@medical spliff:knalle doen we

@cannarebel:Welkom zou ik zeggen. Het gaat idd aardig lekker nu en het zal ckr een volle boel worden straks maar alleen maar beter haha. Ben zelf heel benieuwd naar de nadia's die moge genieten van 1 weekje groei voordat het hier in bloei gaat

greets

Comment

Daar zijn we weer ff snelle update hier en daar de onderste bladeren wat gelig maar al het nieuwe blad heeft nergens last van vraag me dan wel af wat het is geweest. Denk zelf aan een voedingstekort mja ik ken de janeco mix niet. Teveel of te weinig water is het niet geweest maar het belangrijkste is dat ze goed doorgroeien.

Special Queen

Blue Berry

Bubblegun

De 2 Nadia's

Een overzichtje

De luchtvochtigheid was snel gedaald omdat de luchtbevochtiger leeg was nu staat hij weer op 52% met de afzuiging van 185kuub voor de helft gedimd.

greetz psy

Comment

Er is nie veel soeps te melden dus alleen wat pics

Special Queen

Blue Berry

Bubblegun

Nadia 1

Nadia 2

greets psy
                  Last edited by psychedelic1988; 26 February 2013, 17:00.

Comment

dat gaat hier nogal een veld worden straks
                    hou zo vol ey psy
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Comment

volgens mij staan ze dan te warm te dicht bij de lamp, maar weet dit zoals altijd niet zeker
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Dat hoop ik niet want dan is dit de laatste x dat ik met 250 watjes heb gewerkt vind het tot nu toe eigelijk een beste elende die 250 watjes. Alle dames waren gestrekt op 25cm dus netjes dieper in de pot gehangen tot de lob blaadjes toen de lamp op 17-20cm gehangen dat werd na een paar dagen niet gewaardeerd door de dames dus toen maar weer naar boven. Toen heb ik de 2 nadia iets hoger gezet en strekken dat se doen

Te warm kan je het ook niet noemen werk amper met afzuiging momenteel en het is 27 grade dusja we gaan gewoon lkkr zo verder en we zien wel wat het brengt haha

maar thnx voor het meedenken ik geloof je best want de dames die recht onder lamp staan die hebben er voornamelijk last van en degene die eigenlijk iets te ver van de lamp staan die doen het goed groeien alleen richting de lamp...

greets

Comment

een 250 watter heeft ook bar weinig dieptestraling vandaar het snelle strekken
                            anderzijds heeft wel weer een lichtbundel die op korte afstand te sterk is voor de jonge scheuten
                            daarom vind ik het ondingen en een 400 watter iets beter maar zweer toch nog altijd bij een 600 watter geeft de meeste dieptestraling en de hoogste lichtstroom
                            een 1000 watter geeft vaak weer problemen met de hoogte van je hok ben ik blij dat mijn hok 2,6 mtr hoog is
                            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

kijk dat is weer nieuwe info voor mij haha thnx kerel kennen we wat mee mayby 4x 400 dan volgende keer
                              Net op 3 dames na allemaal getopt(sommige terug getopt om de lengte te drukken/gelijk te trekken) dus ben benieuwd wat daarvan gaat komen

greets

Comment

Ziet er lekker uit Psy zo veldje jonge spruitjes... verzorgd ze lekker verder

Grtz
                                Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                                A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Bezig...
                                X