Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bubblegun-Blue Berry-Power Flower-Special Queen in een nieuw hokkie
Re: Bubblegun-Blue Berry-Power Flower-Special Queen in een nieuw hokkie
Gister en vandaag lekker vrij genomen word je nog om 6 uur wakker maarja hierdoor heb ikwel smorgens een x foto's kunnen nemen. Heb in de toko is goed naar de opbouw van de dames zitten kijken. Van de 24 Special Queens zit er wel degelijk verschil in hoe ze groeien dus ben benieuwd in een later stadium.Deze dames groeien sneller dus zullen waarschijnlijk ook wat groter worden dan de rest. Dag 15 groei(15 cm)
De 5 bubbleguns gaan redelijk gelijk op met de queens. Bubblegun 2 van de foto's begint nu ze groeispurtje te krijgen die loopt iets achter op de rest. Dag 15 groei(14 cm)
De 3 blue berry's leken het best moeilijk te hebben met de groei in het begin maar ook die trekken helemaal bij. Nu maar hopen op een kleurtje in de toko de laatste weken. Dag 15 groei(12 cm)
De 2 Nadia's daar valt weinig over te vertellen ben benieuwd wat een buitenplantje binnen uithaalt. Heb hier hoge verwachtingen van kwa smaak. Dag 5 groei(4cm)
ken nie beter toch alles en iedereen is welkom uitgezonderd haha enne consumptie verplicht
dames gaan als een speer heb se vanmorge om 8 uur voor het laatst gezien en keek net weer even en het is echt bizar hoe snel het nu gaat 1 nadia heeft er 6 kleine bladere bij en de queens zijn weer gegroeid
knalle met die meuk als het zo door groeit gaan se vandeweek al in bloei
We gaan verder met foto's van dag 16 groei en dag 6 groei van de nadia's
Thnx peuker het gaat super hier
Update dag 17 groei voor de BBG,BB,SQ dag 7 groei voor de Nadia's
De dames zijn volop bezig met nieuw blad en de 2 nieuwe toppen. Verder geen tegenslagen se drinken goed blijven mooi groen en groeie als een malle. 1 deser dagen zalwaarschijnlijk de klok omgaan omdat ik ze toch 50 a 60cm wil houden vanwege de 250 watjes.
Ik zou toch nog even wachten met 12/12 m8
ivm die nadia's, ik zou zeggen nog een 7 dagen zeker
maarre ziet er goed uit makker, keep em green psy of spy zoals veel gekke hier zeggen
thnx maat haha geen geduld he
Maar ben te bang dat tie andere te groot gaan worden voor me lampjes zegmaar want die gaan nu erg hard de grootte in.
Ik zou idd nog een weekje kunnen wachten en dan nog een xtj toppen maar langer dan een week gebeurd sowieso niet haha
Je kan straks als je denkt dat ze te hoog worden ook nog, en daar zijn we weer net als bij je vorige ronde, buigen binden knakken hahaha
komt wel goed joh, die 7 dagen zullen dat verschil niet maken
Comment