Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bubblegun-Blue Berry-Power Flower-Special Queen in een nieuw hokkie
Re: Bubblegun-Blue Berry-Power Flower-Special Queen in een nieuw hokkie
dag 18 groei dag 8 voor de nadia's
Zat net even de opbouw van de plantjes te bekijken en toen kwam ik zon kleine t*ringl**er tegen dus gelijk maar bayer garden tegen spint erbij gepakt dubbele dosis gelijk uitroeie want wil er ckr van zijn dat ze niet terug aan komen
Thnx dj felix,
We doen ons best he haha.
Ik verwacht dat ik alweer van de spint af ben maar voor de ckrheid sproeien we nog 2 xtjes
Special Queen
Bubblegun (Spliff Seeds)
Blue Berry(Spliff Seeds)
Nadia
Overzichtje
Compleet
jammer maar helaas ff het nekkie draaien(dit is zonder afzuiging met een koude invoer van 185 kuub).
Nou ben ik benieuwd naar jullie meningen hoe lang ik ze moet laten groeien omdat 250 watjes nieuw zijn voor mij??
Word wel nieuwsgierig of er 1 van de 2 nadia een dame word..
Mooie plantjes en een mooi hok man! ik zou nog 1 weekje blijven groeien en dan op 12/12 gaan, uit mijn ervaringen is dat altijd goed gegaan en mooie bossen geworden ik kom net kijken bij je topic en ga me stoeltje neerzetten mooihoor! ikzelf gebruik een 250watt Bloei Spaarlamp en heb na de 3e week omgeschakeld naar 12/12
thnx kerel donderdag hebben ze 3 weken gehad dus zullen zien hoe ze er dan bij staan. Hierbij heb ik ook nog 2 regular jonge spruiten van 9 dagen oud die ook nog wel een paar dagen kunnen gebruiken
Ik ben verder niet bekend met de spaarlamp en kweken en ik denk niet dat het vergelijkbaar is met een hps qua dieptestraling.
haha thnx mate het begint nu ergens op te lijken he
Net maar alle langere dames voor de 2x getopt voor de rest doen we daar niks meer aan, de nadia's mogen een mooie hoofdtop produceren mocht ik er een dame aan over houden. 2e sproeibeurtje gelijk maar gedaan want vond achterin weer een draadj gespannen tussen 2 potten
ha maat dat filter staat net pas binnen haha buisfan komt morge wel ga ik morge avond ff knutselenalle hulp is welkom want het hele hok moet ff leeg dan haha
@k1:Ja toch vind dat se er lekker bij staan voor bijna 3 weekies
@darkside:thnx kerel ik ben benieuwd naar de top resultaten straks als het goed is komen er straks 72 hoofdbuds
Van het weekend gaat de klok om en gaat het feest beginnen
Comment