Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bubblegun-Blue Berry-Power Flower-Special Queen in een nieuw hokkie
Re: Bubblegun-Blue Berry-Power Flower-Special Queen in een nieuw hokkie
Thnx maat,
Ben tog wel benieuwd al haha. Sommige toppen zijn gewoon al een kleine vuist dik(SQ en PF)
Dus dit gaat sowieso een knal ronde worden kilo of geen kilo en het ruikt heerlijk in me hokje mix van zoet en skunkachtig door elkaar
thnx mate,
De blue berry's ruiken nu een klein beetj naar grond met een hele lichte fruitige geur.
Nog niet veel soeps qua geur. Dit gaat dan denk ik ook een soortje worden die gewoon lekker
een aantal maanden eerst de weckpotten in gaat.
Dat vind ik idd ook wel zonde maar ik zou ook bijna zeggen dat als je alleen bb heb staan dat een filter overbodig is haha.
We gaan lekker curen straks en dan zullen we zien wat er gebeurt
haha dat se straks maar een goed psy effect geven
Dag 41 bloei
De eerste foto van de SQ is echt een mega top. Deze dame is 2 maal getopt en knalt echt overal bovenuit je kan hem vergelijken met een ongetopte dame alleen zitten er 4 van zulke toppen aan.
Dit soortje schijnt een skunk te zijn. Als deze dames goed presteren in een jointje is het ckr een aanrader. Erg gemakkelijk te kweken, snel klaar, grote toppen en spotgoedkope zaden.
De BBG is ook een mooie sterke plant bomvol met trichomen.
De BB gaat eindelijk in de achtervolging die is lichtelijk traag in vergelijking met de rest.
Deze 2 dames wachten nog steeds met hun geurtje.
De PF word al een hele dikke knots dit is dan ook de enigste dame die niet getopt is.
DSCN1750.jpgDit zijn mijn 6 dames die bij Montanaa in de toko staan omdat ze te groot waren geworden voor onder mijn 250 watjes. Mix van BBG, BB en Special Queen.
Comment