Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bubblegun-Blue Berry-Power Flower-Special Queen in een nieuw hokkie
Re: Bubblegun-Blue Berry-Power Flower-Special Queen in een nieuw hokkie
thnx darkside loopt idd als een trein hier
Kom maar op met die oogstkoorts.
Dag 42 Bloei
We zijn aangekomen bij de laatste dag van week 6 bloei.
Bij de Special Queens is de meeste bloei eruit ready om af te rijpen. DSCN1773.jpgnr.1 van de 24DSCN1774.jpgnr.2 van de 24DSCN1775.jpgnr.3 van de 24
De Blue Berry is een tragere bloeier die begint nu pas echt aan te dikken dus ben benieuwd wat hier nog van gaat komen de komende 2 weekjes. DSCN1782.jpgnr.1 van de 3DSCN1783.jpgnr.2 van de 3
De Power Flower heeft in het begin bij Montanaa gestaan dus deze dame is anderhalve week eerder in bloei gegaan dan mijn dames. Dat zou beteken dat ze volgens rqs nog 3 a 4 dagen hebben te gaan maar deze gaat gewoon tegelijk met de special queens om. DSCN1784.jpgnr.1 van de 1
De kleintjes die ge-oogst waren smaken allemaal nog niet echt toppie en de power flower was gewoon ranzig haha
Wat er nu staat is in mijn ogen perfect echt serieus een topronde haha.
Ik weet nu hoe me zomer eruit ga zien en dan word het veel werken weinig roken voordeel hiervan is dat ik straks een eigen assortiment wietjes heb aan het eind van de zomer.
thnx kerel zal vast nog wel goed gaan de laatste loodjes
thnx maat ja om te snijde met al die heerlijke geuren die me om de oren vliegen haha. Maar me oogstkoorts veranderd eerdaags in knip koorts want een paar special queens zijn bijna zover nog paar daagjes sommige wat langer dus kan het mooi een beetje verspreiden over 2 a 3 weken.
Vanacht dacht ik ff opgerold te worden, straat stond vol politie en stonden een partij tekeer te gaan,
ma gelukkig voor mij en minder voor de buurtjes ma hun keet stond in de fik
Dag 49 Bloei
Na eindelijk een wat rustigere dag op het werk is er weer tijd voor een update. Ik kan jullie zeggen dat een groot deel van de dames is ge-oogst. De Power Flower en de Bubblegun die bij Montanaa eerder in bloei zijn gegaan plus een groot deel van de Special Queens 18 stuks totaal om precies te zijn. De special queens hebben we verdeeld met de oogst voor een high en een stoned effect ben benieuwd wat straks lekkerder smaakt.
Ik heb hier nu nog 10 dames staan gemixte bende van 3 soortjes ook bij Montanaa staan nog 6 dames van mij.
De resterende special queens zijn binnen een weekje echt klaar de rest blijft wat langer staan.
Comment