Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De 2e ronde 8 x critical 400 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    Hallo kwekers!!

Ik ben van de week begonnen met mijn 2e kweek, vorige ronde was een tegenvaller door een hermafrodiet die de de dames bevrucht heeft! Wel een fijne oogst qua smaak maar opbrengst viel wat tegen, 130 gram van 4 criticals

Nu mijn volgende ronde,
    Mijn tent 120x120x200
    400 watt hps
    Buisafzuiger met thermostaat inc filter en ventilator.
    Momenteel 8 criticals ontkiemt en staan vandaag voor het eerst onder de lamp,
    Ik ga ze overpoten in 20 liter potten.

Vorige keer heb ik ze 4 week laten voor groeien, ik denk dat ik het nu 12 dagen ga doen en dan op 12 12 zetten?

Het is mijn 2e kweek dus ben niet ervaren, dus als jullie tips hebben hoor ik het graag, ik zal igg mijn kweekverslag hier bij houden

Grtz,

Re: De 2e ronde 8 x critical 400 watt

Foto's? lv? temperatuur?

Comment

Fotos volgen vanavond! Zal dan ook ff checken wat de lv en temp is, ze zijn nu aant slapen!

Comment

En hierbij zoals afgesproken de fotos,s
        Temp zit nu op 20
        Lv 63 %
        als de lamp aan is zal de temperatuur ongeveer 26 graden worden!

Morgen begin ik met wortelstimulator
        Hopen dat ze lekker gaan groeien!

ImageUploadedByTapatalk1360703262.022195.jpgImageUploadedByTapatalk1360703273.872418.jpgImageUploadedByTapatalk1360703283.922528.jpg

Comment

je mag ze wel snel gaan overpotten ze strekken als een malle !
          en dan tot dse ronde blaadjes
          en dan 8 stuks onder 1 400 watter ? op 20 literpotten ? denk dat ze erg groot gaan worden en je lamp ontoereikend zal zijn
          1,2 x 1,2 word effectief belicht door een 600 watter welke ook veel meer dieptestraling heeft dan een 400 watter

just my 2 cents
          iig succes deze ronde !
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Klopt! Ik had op internet gelezen dat zaailingen 80cm van de lamp moesten staan, volgens mij zijn ze daarom gaan strekken! Heb de lamp nu op 40 cm staan met ventilator er tussen!
            Oke.. Dus niet de ideale setup? Wat is verstandig? Ik wil het deze ronde graag doen met de 400 watter en later misschien over stappen op 600 wat,
            Moet ik ze lang voor groeien? Zijn 8 planten te veel voor 400 watt? Thanx!
            Grtz

Comment

Is het verstandig met deze setup te scroggen? Tips?

Comment

scroggen kan altijd ik zou nu niet scroggen maar lst
                8 planten hoeft niet teveel te zijn maar een 400 watter beschijnt (effectief) 1m2
                een 600 watter daarintegen beschijnt effectief 1,2 x 1,2
                hoe heb je je afzuig geregeld ? misschien is deze net genoeg om de 400 watter onder controle te houden als je dan naar 600 gaat heb je misschien weer temp problemen etc

ik adviseer een minimale voorgroei en snel op 12/12 gooien en zorgen dat de dames goed onder de lamp staan
                11 liter potten voldoen in deze setup prima het doel is om de planten nioet erg groot te laten worden daar je wel wat dieptestraling mist

Comment

Oke! Super! Ik ga vanmiddag 11 ltr potten halen! Misschien dat ik ga scroggen, ik heb een afzuiger voor 365 m3 dus zou een 600 watter kunnen?
                  Thanx voor je info! Zal als ze zijn overgepoot ff weer een paar fotos maken!
                  Grtz,

Comment

zal wel krap worden denk ik maar je kan het altijd proberen en anders met de tijd een andere afzuiger
                    ik ben altijd een voorstander van een overcapaciteit op de afzuiger en hem dan terug te dimmen kom je minder snel in de problemen met de temp

Comment

Proberen kan altijd! Een grotere afzuiger is zo besteld!
                      Ik heb zet over gepoot in 11 ltr potten! Hopen dat ze het goed gaan doen!ImageUploadedByTapatalk1360847119.388020.jpgImageUploadedByTapatalk1360847130.608586.jpg

Comment

Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Hope so! ik had de lamp te hoog denk ik! Vandaar het strekken! Oke! En als ze verbranden door de bemeste aarde, kan ik daar nog iets tegen doen?

Comment

Bwa niet echt en volgens mij hoeft dat ook niet. Er zullen een paar blaadjes last van hebben, maar daar groeien ze wel doorheen.
                            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Oke! Thanx! Als er vorderingen zijn plaats ik nieuwe fotos!

Comment

Bezig...
                              X