Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerst indoor autoflowers 600watt 20/4

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerst indoor autoflowers 600watt 20/4

    Korting op 420shop
    Op 15januari zijn 15 van de 15 haze zaadjes ontkiemd.
    Deze heb ik direct onder een 600watt geplaatst op een kleine meter hoogte.
    Direct op 20/4.Na een 4tal dagen stond mijn hps lamp al op een 60cm hoogte.
    Daar mijn stoel niet goed klaar stond en ik ook over geen fancontoller beschikte waren de eerst 2 weken een heel heen en weer geloop om alles toch een beetje onder controle te krijgen.
    Al doende leert m'n.
    Daar ik een all mix aarde gebruik heb ik dan ook alleen maar af en toe wat groeistimulator bij m'n regenwater toegevoegd.
    Dankzij wat natte handdoeken en enkele schaaltjes water kreeg ik de rlv onder controle.
    In de voorbloei heb ik spint ontdekt.Dit omdat ik enkele kartons onder m'n potten plaatste zodat ze allemaal op dezelfde hoogte stonden.Te laat!!!!!!Damned.
    Ik heb dan ook de stommiteit gedaan alles af te spuiten met Massai van Bayer.Geluk voor mij heb ik geen schade opgelopen.
    Ik vermoed dat ik door al dit wel wat vertraging heb opgelopen.
    Daar ik met kleine potjes werk en ik vermoed 1maal teveel water heb gegeven(zonder m'n potten af te wegen)een beginnersfout heb ik weer een vertraging opgelopen.
    M'n onderste bladeren zijn fameus geel.Ik heb dan maar de bovenste laag van mijn potje bedekt met wormenmest en guanokalong.Op hoop wat extra stikstof.
    Ik zit nu in de 2de week van de bloei en alles lijkt nog vlot te gaan.
    Daar ik over geen ph en ec meter beschik probeer ik bloeivoeding toe te voegen door middel van aandachtig naar alle blaadjes van m'n plantjes te kijken.
    Nu de rlv droger komt te staan hoop ik dat ik niet weer het bezoek krijg van spint!!!!
    Binnen een 2tal weken zal ik ook wat boost aan m'n bloeivoeding toevoegen.

    IMG_0121.jpgIMG_0123.jpgIMG_0122.jpg
    IMG_0147.jpgIMG_0148.jpgIMG_0167.jpgIMG_0172.jpgIMG_0174.jpgIMG_0175.jpg
    Attached Files

    #2
    Re: eerst indoor autoflowers 600watt 20/4

    Stikstof remt de bloei, of die wormenmest in bloei zoon goed plan is betwijfel ik.

    Comment


      #3
      Re: eerst indoor autoflowers 600watt 20/4

      To late,stom van me!
      laten we het positief bezien,weer iets bijgeleerd voor de volgende keer

      Comment


        #4
        Re: eerst indoor autoflowers 600watt 20/4

        Daar ik alsmaar meer gele bladpuntjes krijg heb ik net al mijn potjes doorgespoeld.
        De potjes zijn te klein en ik beschik dus niet over de nodige meetapparatuur.
        Het is dan ook zeer belangerijk op een goede manier water te geven.Ik gaf ze telkens veel te weinig
        waardoor al de zouten zich bovenaan opstapelden(van zodra ik de voeding gaf)
        mijn plantjes hebben dus elk 1liter water doorgespoeld gekregen.Goed laten uitsijpelen,wat geschut,op een doek
        geplaatst en nadien dan weer het tentje in.Ik heb nu dan ook enig idee hoeveel ik bij kan wateren,(na het wegen)
        Best heel interesant,Het lijkt me dat ik weer iets bijgeleerd heb.
        Ben best tevreden,vanaf morgen kan ik dan ook eindelijk een boost bij mijn bloeivoeding toevoegen!!!
        Ik zal morgen wat foto's plaatsen.

        Comment


          #5
          Re: eerst indoor autoflowers 600watt 20/4

          Zoals beloofd enkele fotos van m'n plantjes
          IMG_0177.jpgIMG_0178.jpgIMG_0179.jpgIMG_0180.jpgIMG_0181.jpg
          De derde week bloei is nu gestart en wacht vol ongeduld om eindelijk top max van bio bizz (boost) bij men bloeivoeding te voegen.
          Daar na spoeling de potjes nog een ietsje te nat staan,zal dit waarschijnlijk voor vannacht of morgenvroeg zijn.
          Ik vermoed dat ik binnen een 5tal weken (als alles verder goed verloopt kan starten met het drogen)
          Last edited by kali; 16 February 2013, 20:52.

          Comment


            #6
            Re: eerst indoor autoflowers 600watt 20/4

            Eerste bruine haartjes beginnen er door te komen.Oef,...
            Ondertussen wel weer wat problemen gehad met beestjes.
            Toen ik aan het wateren was heb ik vele zwarte beestjes door mijn aarde zien bewegen.
            Enkelen vlogen ook gewoon weg.!(de aarde stond weer te nat)
            Hoe ouder de plantjes worden hoe minder ze drinken.
            Ik heb dan ook weer al mijn plantblaadjes,stengels,oksels en aarde behandeld!(mittel concendrado)
            Dit lijkt heel goed te werken.Dit product zou bio zijn en zou ook al de larven killen in de aarde.
            We zijn nu 3dagen verder en de aarde is weer goed droog en de r.l.v is weer op 55.
            De 4 de week bloei is begonnen.Ik denk dat ik nog een anderhalfweekje voeding en boost zal geven.
            Daarna only water.
            IMG_0192.jpgIMG_0193.jpgIMG_0194.jpgIMG_0195.jpgIMG_0196.jpg

            Nu hoop ik wel dat ik door al die stress geen hermafrodieten gemaakt heb van mijn plantjes.
            Ik zie overal bolletjes staan per paar en er komen haartjes uit dus denk ik dat ik hoop ik vrij veel geluk heb?

            Comment


              #7
              Re: eerst indoor autoflowers 600watt 20/4

              Spijtig genoeg heb ik vandaag 1 Critical Jack uitgehaald.
              Op de meeste topjes had ik gele banaantjes.Daar ik dacht gelezen te hebben dat dit eigenlijk mannelijke kelkjes
              zijn die de anderen kunnen bestuiven.
              Daar ik enkele dagen mijn aarde had bewatert met een bio bestrijdingsmiddel tegen ongedierte heb ik deze een koude
              douche gegeven en nadien de tuinslang in mijn aarde gestoken.Deze is wel flink gespoeld.
              De volgende dag heb ik mijn bodemkorrels gerecupereerd en mijn plantje voorzichtig van zijn aarde ontdaan.
              Een nieuwe spoeling.
              Met wortel en al een vuilniszak in en laten drogen.
              Een maandje te vroeg.
              Nu maar hopen dat de andere plantjes, vrouwtjes blijven,.....
              I HATE IT TO SMOOK SEEDS
              Het fijne van dit alles is dat m'n zich troost,'K HEB WEER IETS BIJGELEERD,VOLGENDE KEER BETER.
              IMG_0200.jpgIMG_0202.jpgIMG_0203.jpg

              Comment


                #8
                Re: eerst indoor autoflowers 600watt 20/4

                Net week 7 gestart.
                De plantjes zien er goed uit.Ik denk dat ze bijna klaar zijn.
                Nog een 2tal weekjes vermoed ik.Ik ga wel een ander vergrootglas moeten aanschaffen en wel
                zo snel mogelijk.Daar ik over kleine potjes zullen die wel op 3daagjes goed gespoeld zijn.
                momenteel geef ik ze allen nog steeds bloei en boost voeding.Dit 2maal per dag.
                IMG_0234.jpgIMG_0235.jpgIMG_0236.jpgIMG_0237.jpgIMG_0238.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: eerst indoor autoflowers 600watt 20/4

                  Staat daar lekker vol dikke budz! Veel succes in de laatste weekjes!

                  Grtz
                  Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                  A friend with Weed is a friend Indeed

                  Comment


                    #10
                    Re: eerst indoor autoflowers 600watt 20/4

                    Ik zou toch wel minimaal een weekje alleen water geven, zonder voeding.
                    Hoeveel liter potten zijn dat ?
                    Het zou zonde zijn als je te kort spoelt, en hoe langer, hoe beter de smaak.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: eerst indoor autoflowers 600watt 20/4

                      Ik dacht dat het 7liter potten waren.Een 4tal dagen spoelen?

                      Comment

                      Bezig...
                      X