Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hey de eerste keer binnen voor bio

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

IMAG0588.jpgIMAG0589.jpgIMAG0595.jpgIMAG0596.jpgIMAG0597.jpgIMAG0598.jpgIMAG0599.jpgIMAG0601.jpgIMAG0602.jpgIMAG0603.jpgIMAG0604.jpgIMAG0605.jpg en bij deze, als je me wilt volgen in de spliff buiten contest 2013!! kan dat natuurlijk via ...
    dus even geduld en die gaan ook de grond in!!
    grts bio

Comment

Re: hey de eerste keer binnen voor bio

hey,
      ik had even geen tijd maar nu dan een update!! bedankt alemaal..
      IMAG0612.jpgIMAG0613.jpgIMAG0614.jpgIMAG0615.jpgIMAG0616.jpgIMAG0620.jpgIMAG0621-1.jpgIMAG0622-1.jpgIMAG0623-1.jpgIMAG0624-1.jpgIMAG0625-1.jpgIMAG0626.jpgIMAG0632-1.jpgIMAG0627-1.jpg IMAG0634.jpg
      grts bio
      Last edited by biopromaster; 19 April 2013, 14:02.

Comment

hey,

ik ben nu bij de 2 grote ssh in week 8a9 maar de achterste is bijna helemaal bruin tijd om te knippen deze week denk ik..
        en de andere 2 ssh die in 6a7 zitten ga ik maar is afbloeien, en de haze berry en liberty zitten 4a5 als ik het goed heb teminste ik geef ze lekker de boost is mee..
        de chocolope staat nu in de kas dat word hoop ik een mooie moederplant.. hier de fototje's
        IMAG0635.jpgIMAG0636.jpgIMAG0637.jpgIMAG0638.jpgIMAG0639.jpgIMAG0640.jpg en hopen op mooi weer de komende tijd ..
        grts bio

Comment

Hey mooie toppen die ene top is dat 21.8 gr nat gewogen of is dat gewoon een grote weegschaal .
          Ben ook in eindfase en zit wat te gokken wat de toppen zouden wegen
          succes verder !

grtz

Comment

hey,
            thnx m8 ,dit was na een dag drogen dus nog nat met takjes ..
            maar het ging hem om ong te weten hoe die eruit ziet geknipt.. heb nu 1 ssh ook geknipt maar die hang met blad volgende update meer..
            grts bio

Comment

IMAG0660.jpgIMAG0661.jpgIMAG0662.jpg en af en toe is wat knippen.. nog even drogen en dan zal ik eens proeven..
              ik hoop dat het er goed uitzie tot de volgende keer..
              grts bio

Comment

goed bezig kerel laat het je smaken

Comment

hey,
                  bedankt,ik heb wat kleine topjes gerookt en het is aardig lekker ..
                  wat high maar dat mag best,nu maar is wat foto's
                  IMAG0693.jpg IMAG0694.jpgIMAG0695.jpg1,2/super silver haze en 3 isliberty haze!
                  IMAG0698.jpgIMAG0696.jpgIMAG0697.jpgbio's haze bende!,berry haze en mijn buiten zaadje..[bijna klaar]!!
                  en weer tot de volgende keer grts bio

Comment

Dat ziet er lekker uit zeg
                    sigpic

Comment

hey,ik kan niet meer naar beneden enteren op een of andre reden.. dus dan maar aan een lijn**,ik denk dat de 1ne ssh nu wel een deze dagen goed rijp is..dus die gaat binnekord om,nu is mn zaadplantje ook bijna klaar mes nog een week,en de 2 anderen die gaan lekker hard nu nog ff en dan bloei ik die af en die 1ne ssh ook want die wil zo graag door..kijk maar even.,IMAG0703-1.jpgIMAG0702-1.jpgIMAG0699-1.jpgIMAG0700-1.jpgIMAG0701-1.jpgtot de volgende..,grts bio

Comment

hey ,.maar weer is wat plaatjes ..nog even en dan kan alles lekker afgebloeid worden..en de grote ssh is wel klaar denk ik zo ..IMAG0731.jpgIMAG0732.jpgIMAG0733.jpgIMAG0734.jpgIMAG0736.jpgIMAG0737.jpgIMAG0738.jpgen ik moet trouwens vaker zaad kweken is wel een gek plantje..dit was em weer en tot de volgende grts bio

Comment

het ziet er goed uit bio

Comment

laat het smaken! ziet er zekers goed uit

grt
                            sigpic

Comment

allemaal mooi !! heb ook spaarlamp nog maar juist begonnen http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-na-2-mislukte
                              nu zat ik te vragen zie je dat nu hart op u factuur elec ? vriendin vraagt het haar af ik denk persoonlijk van niet spaarlampen all the way

grts

Comment

IMAG0753.jpgIMAG0754.jpgIMAG0755.jpg fijne dag en volgens mij mooi weer vandaag grts bio
                                Last edited by biopromaster; 15 May 2013, 12:18.

Comment

Bezig...
                                X