Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hey de eerste keer binnen voor bio

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: hey de eerste keer binnen voor bio

hey bio

wat heb jij aan spaarlampen hangen ?

Comment

Wij zijn met een 400 watt 150€per kweek kwijt.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
      #lovelifesmokeoneaday

Comment

hey weer is tijd voor fotos, het gaat lekker heb 1 tak gekniett gevonden en af geknipd .,en de 1ne ssh was goed maar onder nog niet echt,en de 2 die ik extra had ook maar is erop..enemy en cocolope deze wil ik buiten afbloeien ,..nu fotos..,IMAG0768.jpgIMAG0769.jpgIMAG0771.jpgIMAG0773.jpgIMAG0775.jpgIMAG0776.jpgheey mooi dit was m weer laters..,grts bio

Comment

hey .. het weer is weer minder buiten dus ik dacht laat ik weer is fotos gaan maken.,liberty,hazeberryen de laatste topjes ssh zijn aan het afbloeien.,en als het weer mooier wordt dan gaan de choco en de ememy in de tuin.. maarja jammer nu de plaatjes..,IMAG0777.jpgIMAG0779.jpgIMAG0780.jpgIMAG0781.jpgIMAG0783.jpgjaja en mar hopen dat het weer lekker weer wordt dan maar he grts bio

Comment

ziet er lekker uit hoor!
            __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

hey .,
              bedankt..vind ik ook wel vooral die haze berry maar die is gister dan omgegaan dus nu aog 1 en bijna zomer haha..word mes is tijd voor een nieuw hokkie te bouwen..haha
              de choco en enemy ga ik maar is in de zon zetten..en nog ff en dan kan ik weer verbouwen..maar dan nu is de fotosIMAG0799.jpgIMAG0800.jpgnr 1 is dus om en mes dat deze ook ff in de zon kan haha..grts bio

Comment

hey ,
                de haze barry is klaar maar doordat ik nu minder tijd heb, een update en de enemy en choco blijven dus binnen..
                IMAG0847.jpgIMAG0848.jpgIMAG0849.jpgIMAG0850.jpgdus dit zijn de overige 3 geen tijd om buiten te verduisteren dus maar binnen..gtrs bio

Comment

Bezig...
                X