Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hey weer is tijd voor fotos, het gaat lekker heb 1 tak gekniett gevonden en af geknipd .,en de 1ne ssh was goed maar onder nog niet echt,en de 2 die ik extra had ook maar is erop..enemy en cocolope deze wil ik buiten afbloeien ,..nu fotos..,IMAG0768.jpgIMAG0769.jpgIMAG0771.jpgIMAG0773.jpgIMAG0775.jpgIMAG0776.jpgheey mooi dit was m weer laters..,grts bio
hey .. het weer is weer minder buiten dus ik dacht laat ik weer is fotos gaan maken.,liberty,hazeberryen de laatste topjes ssh zijn aan het afbloeien.,en als het weer mooier wordt dan gaan de choco en de ememy in de tuin.. maarja jammer nu de plaatjes..,IMAG0777.jpgIMAG0779.jpgIMAG0780.jpgIMAG0781.jpgIMAG0783.jpgjaja en mar hopen dat het weer lekker weer wordt dan maar he grts bio
hey .,
bedankt..vind ik ook wel vooral die haze berry maar die is gister dan omgegaan dus nu aog 1 en bijna zomer haha..word mes is tijd voor een nieuw hokkie te bouwen..haha
de choco en enemy ga ik maar is in de zon zetten..en nog ff en dan kan ik weer verbouwen..maar dan nu is de fotosIMAG0799.jpgIMAG0800.jpgnr 1 is dus om en mes dat deze ook ff in de zon kan haha..grts bio
hey ,
de haze barry is klaar maar doordat ik nu minder tijd heb, een update en de enemy en choco blijven dus binnen.. IMAG0847.jpgIMAG0848.jpgIMAG0849.jpgIMAG0850.jpgdus dit zijn de overige 3 geen tijd om buiten te verduisteren dus maar binnen..gtrs bio
Comment