Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De dames zien der zeker wel goed uit ! keep on going with you're work !
Ik ben der zelf ook achter gekomen uit mijn vorige kweek (geen kweekverslag van gemaakt omdat ik enorm veel moest werken) dat Raggea muziek goed werkt voor de dames,
op een of andere manier worden ze daar veel beter qua smaak, of ik hallucineer.
maar een hele kleine schijfje citroen werkt zeker ook, iedere 3 dagen een schone neerleggen, is ook goed tegen ongedierte en muggen,
just for case
greetz.
My dream is smoke a joint go to sleep and eat. The whole day
hey,
ja dat geef ik ze hoor als het goed is vinden ze het best lekker als ik het goed heb is de prik co2 en groeien ze harder
en mes een keer een citroen halen
grts bio
Oorspronkelijk geplaatst door biopromasterView Post
hey,
ja dat geef ik ze hoor als het goed is vinden ze het best lekker als ik het goed heb is de prik co2 en groeien ze harder
en mes een keer een citroen halen
grts bio
hey,
ik geef nu ong 4ml haze bio mix en 4ml guano en een ml roots bij de haze de spesial queen mag geen roots meer natuurlijk wel bloombastic en de kleintjes nog nix binekort ff starten
hier wat fotosIMAG0046.jpgIMAG0049.jpgIMAG0050.jpgIMAG0047.jpgIMAG0048.jpg
grts bio
jammer van het strekken, je kan makkelijk de potten met de kleintjes een stuk hoger plaatsen om te veel strekking te vermijden, maar je gaat lekker joh .. laat maar knetteren
Comment