Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Northen light, power flower, Royal caramel, fruit spirit.
De power flower is een beetje een raar geval, plantje blijft echt klein maar 1 van de zijtakken groeit de lucht in.
Ik heb een beetj rondgekeken in andere verslagen naar de grote van de dames wanneer ze in bloei gezet werden. Kwa grootte kwam dit overeen met mijn dames maar vind dat ze toch behoorlijk klein blijven of gaat dit nog goed komen de aankomende weken?
Re: Northen light, power flower, Royal caramel, fruit spirit.
ik vind ze ook heel klein en die gaan volgens mij niet echt meer veel de hoogte ingaan ook hoor,er is al teveel topontwikkeling volgens mij dus dat zullen je dames worden zoals ze nu ongeveer zijn, ben wel niet echt meer mee in het verslag...zijn dit autoflowers of feminised montanaa?????
hey medical zat te leze maar zijn idd feminized en geen autoflowers en idd 2x 600w berry
Ik herinner me groeiweek 4 van hashizall en zijn dames zijn volgens mij op dezelfde grootte de bloei in gegaan en wat een kannone zijn dat nou. vind ze zelf ook erg klein mja tis nu niet meer anders hopen dat se nog wat omhoog gaan maat.
ik weet nou wel dat ik ze dan nog maar ff 2 weken laat staan voordat ik ze in bloei knal
sjarel als ze nog niet in bloei staan dan moeten ze hun scheut nog krijgen he, dag 1 nadat ze op 12/12 staan zijn ze mischien al 10cm gegroeid, even verwarrend, dus je draait ng altijd 18/6 zoals ze nu staan...dan is er niks aan de hand maar moeten ze best op 12/12...zit ik nu zo stoned of ...
dus deze dames staan 2 weken 12/12 en zijn maar zo groot met 4 weken groei m8...want zie ze even vliegen dan klopt er iets niet volgens mij, hoe hoog zijn die????
ja zo ong wel ja 4 weken groei en iets meer als 2 weken bloei.
Denk dat de dames tussen de 30-40cm zijn??
Als ik morge bij me maat ben zal ik ze is opmeten.
Begin me nu wel sterk af te vragen wat er dan aan de hand is..
Ziet er goed uit montanaa. Ze zijn indd wel best klein. In hoeveel liter potten heb je ze gezet? En wat was de lamphoogte? Verder schuif ik mn stoel aan om deze kweek te gaan volgen.
Succes
Ze staan in 11 Liter potten en ze hebbe voor gegroeid in kleine potjes..
de lamp hoogte is tusse de 55 en 60 cm.. Dus dat zou ook goed moeten zijn.
Ik hoop ook idd dat er dikke vette rakkete mogen worden
vragen en tips altijd welkom..
voor de mense die pas instappe psy ken zich er mee bemoeien is un Moatt van me..
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
@berry ik hoop date gelijk krijgt dat t dwerge zijn met groter rakkete er aan
@general: ik ga jou over 8 weke vertelle of ze goed geworteld hebben.
Comment