Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
die gaan ng wel de hoogte in, zeker die lemon skunks heb er ook staan en ze zijn zo 1m35 groot en hebben 14 dagen groei gehad laat dat tentje maar knallen
Sommige soorten zijn inderdaad best wel goed, al zitten er ook mindere tussen, ze hebben namelijk wel veel soortjes, maar great white shark, trainwreck, lemon skunk, super lemon haze en hawain snow heb ik al het een en ander van gezien die me wel bevalt Veel succes
hallo daar nou hier maar een verslag van dat het niet zo goed gaat
van me 5 superskunks heb ik er nog 1 over welja 1!!.............dit is tog zeker wel vrouwelijk hoop ik?...(met klonen nooit op gelet)VROUWTJE.jpg
hier foto van volges mij man (al weg gedaan dus hoop dat ik gelijk heb)...............DSC_0151.jpgDSC_0156.jpgDSC_0157.jpg
Duss heb nu nog 5 planten over waar van snel de foto s komen alleen die superskunk laat duidelijk zien wat het is die andere (cheese)(lemon skunk)(white rhino)(train wreck) laten nog niets zien?.....
ga morgen dag 14 bloei in is dat normaal?
Comment