Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
4de ronde - 600Watt - SJ DR120: Mohan Ram, Black Sugar & WWxBB juiced by Metrop
Re: 4de ronde - 600Watt - SJ DR120: Mohan Ram, Black Sugar & WWxBB juiced by Metrop
Reality check. Deze ronde is zwaar .
Blijkbaar waren twee Black Sugars Herma geworden en niet op tijd gezien. Eenmaal in de laatste weken had ik wat geel aan m'n handen, en m'n euro is helaas niet gevallen toen. Stuifmeel dus... Resultaat: Alle planten op twee na bestoven, seeds galore!!! Eindgewicht 150 gr klotewiet en 50 gram zaad Enkel de Mohan Ram is betrekkelijk zaadloos...
Snel op naar een 5de ronde dus...
Re: 4de ronde - 600Watt - SJ DR120: Mohan Ram, Black Sugar & WWxBB juiced by Metrop
wtf die wietprijzen?
hier betaal je 575 voor 100... goeie ww!!
maar idd klote,heb het ook meegemaakt,alleen bij mij was het toen bijlange na niet zo erg als bij jou...
Yup Q, d'r was serieus wat stront aan de knikker
Ik heb al wat ingevroren knipafval wegzitten. En de rest van de (zaadrijke) buds dan gewoon in kleine stukjes doen en mee door de ice-o-lator halen of heb je een andere methode???
Comment