hallo,iedereen...
nu ik weet hoe ik foto's moet plaatsen zal ik hier ook eens een verslagje aanmaken! de foto's zijn wel getrokken met een iphone dus niet van de beste kwaliteit maar een camera zal 1 van de weken worden aangeschaft...
mijn opstelling is een droogtent van homebox(voor een weekje of 2 ofzo) omdat mijn homebox xl was gecrasht...
10x anesthesia
5x mixed kush,die kunnen bevatten...
Killa kush/sannie's jack
Killa Kush/G13
Killa Kush/Blue kronic
Kranial Kush/K.O Kush
Star Kush/K.O Kush
en er komen nog 4 amnesia's bij maar die heb ik nog niet!
mijn medium is batmix
ik heb bij mijn medium bijgevoegt,
sannies bacto,
bac schimmels,
yucca.
ik gebruik de hele kweeklijn van bac,ik zuur mijn voeding niet af omdat ik organische toevoegingen gebruik!
gisteremorgen alles laten ontkiemen en vandaag 15 van de 15 ontkiemt! voor te ontkiemen heb ik de voeding wel afgezuurt naar ph: 6.0 voor sneller kiemresultaat,ik heb hierbij ook 0.5ml wortelstimulator van bac op 5liter water gedaan en 2.5gr sannie's bacto...
hier al ff wat picca's,veel is er wel niet te zien want ze zijn nog niet met hun koppie boven water
en nogmaals,srr voor de slechte foto's! ze zijn een beetje donker en soms ook wel eens wazig...
hier een foto van mijn tentje
hopelijk zijn ze snel groot en sterkt om het gewicht van de toppen te dragen...
grtzzz
nu ik weet hoe ik foto's moet plaatsen zal ik hier ook eens een verslagje aanmaken! de foto's zijn wel getrokken met een iphone dus niet van de beste kwaliteit maar een camera zal 1 van de weken worden aangeschaft...
mijn opstelling is een droogtent van homebox(voor een weekje of 2 ofzo) omdat mijn homebox xl was gecrasht...
10x anesthesia
5x mixed kush,die kunnen bevatten...
Killa kush/sannie's jack
Killa Kush/G13
Killa Kush/Blue kronic
Kranial Kush/K.O Kush
Star Kush/K.O Kush
en er komen nog 4 amnesia's bij maar die heb ik nog niet!
mijn medium is batmix
ik heb bij mijn medium bijgevoegt,
sannies bacto,
bac schimmels,
yucca.
ik gebruik de hele kweeklijn van bac,ik zuur mijn voeding niet af omdat ik organische toevoegingen gebruik!
gisteremorgen alles laten ontkiemen en vandaag 15 van de 15 ontkiemt! voor te ontkiemen heb ik de voeding wel afgezuurt naar ph: 6.0 voor sneller kiemresultaat,ik heb hierbij ook 0.5ml wortelstimulator van bac op 5liter water gedaan en 2.5gr sannie's bacto...
hier al ff wat picca's,veel is er wel niet te zien want ze zijn nog niet met hun koppie boven water
en nogmaals,srr voor de slechte foto's! ze zijn een beetje donker en soms ook wel eens wazig...
hier een foto van mijn tentje
hopelijk zijn ze snel groot en sterkt om het gewicht van de toppen te dragen...
grtzzz
Comment