die amnesia haze word we groot he die ga je toppe zeker
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
4x anesthesia's en 2x mixed kush...
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png
-
ja die ga ik 1 of 2 maal toppen,maar volgens mij als ik ze 2x ga toppen dan gaan ze de andere planten van hun licht beroven dus hier moet ik eerst nog bij zien hoe ze het doen!
ik zou eigelijk een 2de tent moeten hebben want de stekken die ik krijg zijn 4 hooftoppen die als stek zijn gebruikt en die zijn al bijna 20 a 30cm!
grtzz
Comment
-
flinke stekken dan
is het van iemand die er mee gestopt is2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
Comment
-
nee van een nonkel van mij,hij heeft die amnesia staan nu en hij wou gaan scroggen dus moesten ze getopt worden voor een volle tent te krijgen en heeft hij er de hooftoppen afgesneden en laten wortelen en die kreeg ik dan
hij wou er wel wat weed voor hebben maar dat is voor mij geen probleem dan!
Comment
-
chille ruil
ik ga een van me SSH misschien reveg doen kijken wat het word2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
Comment
-
Ideaal is LV van 50 - 60 %
Stekjes 60 - 80 %
Heb ik op een andere forum gevonden
In ieder geval,probeer de lv in je ruimte hoog te houden de eerste week,rond de 70% is ideaal,maar niet gemakkelijk haalbaar.Zijn de stekken aangeslagen,groeien ze dus met nieuwe bladvorming,dan mag de lv stilletjesaan gaan zakken,prima zou zijn dan:
Week 1: lv :70%
Week 2:lv : 60%
Week 3:lv : 55%
Week 4:lv : 50%
Week 5:lv : 45%
Week 6:lv : 45%
Week 7:lv : 45%
Week 8:lv : 40%
Week 9:lv :40%
Vanaf de topvorming begingt moet de lv dus gaan zakken,dit gaat eenvoudig door harder te gaan ventileren,gaat dit nog niet,dan is een ontvochtiger een optie.
Bron: wiet forum - LV
Greetz,
zion
Heb ik ook hier
Comment
-
ja idd dat is waar maar ik doe het toch liever zoals het moet des te beter is het normaal ook voor het plantje zelf en dat is wat we willen
thx voor het schema zion,altijd gemakkelijk...
grtzz
edit: met spijt moet ik jullie even vermelden dat 1 van de 2 planten die ik niet heb voorverwarmt dood is en de andere doet het ook niet zo goed! foto's zullen later nog komen wegens broken iphone...
dus ik kan geen foto's trekken
edit2: allebij de planten die niet waren voorverwarmd en ingewaterd zijn,zijn dood!
we gaan dus met 13 planten verder...
oja,en morge heb ik een nieuwe camera dus dan komen er nieuwe foto's...Last edited by haze'o'lator; 19 December 2008, 13:36.
Comment
-
zie zo,we zijn weer een weekje verder en de camera is ook binnen!
hier dus een update,
de planten staan nu 8 of 9 dagen voor te groeien!
licht aan tussen de 26 en 28gr.
licht uit tussen de 20 en 22gr.
lv tussen de 40 en 50%
ik geef nog alleen water en de planten hebben gisteren een douche gekregen met bac plant vitality! dat herhaal ik elke week 1x...
er schieten nog 8 anesthesia's over en nog 4 kuch soortjes,
hier de anesthesia's,
de planten die in vierkante potjes zitten zijn de kush soortjes,ze zetten hun bladeren bijna helemaal omhoog...
zo dit was het dan,morge zal ik wel eens fatsoenlijk foto's trekken want dit was maar rap rap gedaan...
grtzzz
Comment
Comment