Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ja kerstboom is de gepaste naam,maar dat heb je altijd als je laat voorgroeien in 2liter potjes...
des te breder de pot,des te breder de plant!
en ijsco,ik ben ook benieuwd of het megatoppen worden!
maar liever een minder dikke top en een goede witte top dan een superdikke bud met weinig thc...
vind het super om alleen eens voor een hoofdtop te gaan , volgens mij kan je daar mooie dikke buds van krijgen doordat het einge punt is waar alle aandacht en voeding naartoe gaat van de plant uit. zijtakken die al meer naar onder gaan zijn meestal toch niet zo'n grote topen door het mindere licht dat ze krijgen. deze volg ik zeker .
ik denk nu ook wel dat het gewicht minder zal zijn dan als je de plant zijn zinnetje laat doen maar de hoofdbud zal idd dikker en groter moeten zijn...
de kleine topjes kan je normaal wel gebruiken voor hasj van te maken en daar zit ik nu eigenlijk aan te twijfelen omdat ik een topic wou maken over hoe de bubbleator gebruiken voor ice-hasj te maken,dus het kan zijn dat ik er een paar test voor een grote hoofdtop en dan kan ik de andere gebruiken voor de ice-hasj
als test ga ik alle zijtakken die wat te veel naar de zijkant hangen binden,dit met een touwtje of iets anders de zijtak weer zo goed als tegen de stam te trekken zodat deze topjes toch nog mee vastgroeien in de hoofdtop!
hier nog ff wat picca's van mijn 3 favoriete plantjes...
die kweek van darkiess waarbij je ineens in bloei gaat zetten wil ik ook zeker es volgen vind dat interessante kweekjes. plantjes blijven klein krijgen dan veel licht, want bij grote brede planten geraak je toch niet tot onderaan met licht , daar is te weinig dieptestraling voor. welk soortje ga je dan zetten darkiess?
haze o ziet er echt super uit ben razend benieuwd wat het gaat geven
Comment