Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste kweekje

@QnQ prb met mijn fototoestel echt duidelijke foto's te maken van trichomen maar lukt me maar niet zie het enkel op ledmicroscoop dus kan ik hier niks van duidelijk laten zien .
    Zou ook wel graag hebben dat ik ze echt tot het laatste laat gaan en alles uithalen wat mogelijk is maar heb die ervaring nog niet ga juist voort op wat ik op forum lees en verder wat ik online opzoek en had gelezen dat vanaf je amber trichomen ziet je stopt met voeden .
    Neem jullie raad zeker serieus hoor maar ben nu al week water aan het geven moet ik nu weer terug nog wat gaan voeden paar dagen en dan terug week water geven ?
    Of nu gaan klieven nog paar dagen laten staan zo en water geven en dan tegen eind volgende week oogsten .
    Het is niet dat ik op hete kolen zit voor te oogsten dus raad van jullie die al jaren kweken slaag ik niet in de wind
    alvast bedankt voor je reactie .

grtz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

@berry ryder
    Dus volgende week zondag zit ik op 12 weken is dus 84 dagen gerekend vanaf ze uit de grond kwamen .
    Had nog getwijfeld om deze week nog voeding te geven maar dacht dat je 2 weken moest spoelen met water en blijkbaar is een week al voldoende .
    Als jullie nog tips hebben laat maar komen 2de ronde staat al week boven de grond dus toekomst gericht heb ik nog genoeg te leren .
    Alvast bedankt voor de reactie

grtz

Mss voor alle duidelijkheid heb foto's genomen met lamp uit en dit met flits is ook niet goed voor stress maar levert wel betere foto's .
    DSC04699.jpgDSC04704.jpgDSC04705.jpgDSC04706.jpgDSC04707.jpgDSC04708.jpgDSC04709.jpgDSC04710.jpgDSC04711.jpgDSC04712.jpgDSC04700.jpgDSC04701.jpgDSC04702.jpgDSC04703.jpg

Comment

Kijk, zo zonder hps licht is het een stuk duidelijker.
      Die hoef je niet meer te voeren denk ik, die zijn er inderdaad al bijna.
      Vanaf dat je 1/3 amber trichomen ziet, en de rest is echt milky-wit, dan kun je al oogsten.
      Wacht je wat langer, krijg je een sterker wietje.
      Ik wacht liefst zo lang mogelijk. Als ze echt sterk is, doe ik gewoon wat minder wiet erin eh..

Zou minstens een dag of tien geen voeding geven.
      Als je PK 13/14 gebruikt hebt, zeker 14 dagen alleen water.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

hey QnQ,
        Heb enkel algabloom en green sensation gebruikt in de bloei en ze hebben vandaag 7 dagen water al gehad dus zou vandaag klieven en dan nog een paar dagen laten staan .
        bedankt voor de info hou jullie op de hoogte .

grtz

Ok dan nu tijd voor het klieven ik gebruikte hierbij bindstrips , stukjes hout en een breekmes .
        dit ging zeer vlot benieuwd naar het resultaat .
        DSC04713.jpgDSC04714.jpgDSC04715.jpgDSC04716.jpg

Comment

Dagje verder geef meestal elke dag 1 l water op 18l potten ph6.8 soms sla ik een dag over .
          Zijn nu echt wel de bladeren aan het leegzuigen juist 1 plant redelijk groen nog die kon wat langer voeding krijgen .
          Ze zijn allemaal even oud 1 niet getopt 3 andere wel verder zelfde behandeling gekregen maar toch verschil tussen alle 4 de black jacks .
          Vanavond nog wat foto's maken zonder hps licht .
          Dag 8 op water en brood
          grtz

Comment

DSC04722.jpgDSC04723.jpgDSC04728.jpgDSC04735.jpg

Comment

mooie foto's mooie toppen
              Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mrbullet View Post
                Scopeke in bezit net als zaadjes voor volgende ronde en het is geworden BUBBLEGUM-FEMALE SEEDS / NO MERCY SPECIAL .
                Blij met mijn ledmicroscoopje van 15 euro je ziet echt duidelijk de trichomen dit weekend terug update met wat foto's vanaf zaterdag begint week 7 .
                Dus voeding wat bestaat uit terra bloom en green sensation van plagron benieuwd wat dit de laatste paar weken nog gaat geven .
                grtzz
                BUBBLEGUM-FEMALE SEEDS,ben daar wreed content van,echt goeie weed,goede opbrengst,gemakkelijke plantjes.
                Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

@djw4 bedankt man hopelijk zijn ze te roken
                  @sole mio yep bubbelgum- female seeds super zaad echt op 3 dagen ontkiemt en boven aarde op wa meer dan 2 weken echt al super plantjes .
                  Over special van no mercy ben ik niet zo te spreken moeilijk ontkiemen bovenkomen met helm nog op heb er 3 waarvan 2 niet aan te zien en 1 dat gelukt is maar al flinke achterstand op bubbel heb nu nog 2 no mercy special ontkiemt weeral zelfde verhaal met helm boven en super traag zullen zien wat het uiteindelijk word .

grtzzz

Comment

De Bubblegum werd me aangeraden door iemand die zn vak verstaat,t heeft me nog geen moment gespeten,integendeel,alle volgende zaadjes die ik nu nog koop zullen van Female Seeds zijn.Er staan er weer 5 te bloeien nu
                    K kocht ook ooit Cheese Feminised via amsterdammarijuanaseedbank en die kwamen ook allemaal uit (2 hadden banaantjes,maar k zag het tijdig).
                    Female Seeds,ge kunt er uw broek niet aan scheuren....,je zou ze nog mogen in beton gieten,ze zouden wss toch nog bovenkomen.
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging en http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Tweede-Poging
                    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

ziet er lekker uit mooie budz

Comment

Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

@sole ,peuker
                          bedankt wat support doet altijd goed
                          @berry ryder
                          Er zit nu ongeveer 3 weken tussen voor ik eerste amber trichomen zag , ik dacht dat het veel vlugger ging gaan de verkleuring naar amber wat dus niet het geval is .
                          En waar jullie gelijk hadden konden zeker nog een week of meer voeding gehad hebben , er zijn wat meer amber trichomen maar nog niet wat het moet zijn had liever echt 50% amber gezien nu en dit is nog niet het geval nu zondag staan ze 84 dagen .
                          Dus weer wat bijgeleerd het zal dan high/stoned zijn hoop wel dat het nog wat pijnstillend is en verdovend maar dat horen jullie wel in het rookverslag .
                          Ben echt wel tevreden over hoe het erbij staat waarvoor mijn dank aan iedereen die me info gegeven heeft en alle leerrijke verslagen dat ik gelezen heb .

grtz

Comment

Geniet straks maar lekker van je eigen gekweekte wietje, niks smaakt beter.
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

wat foto's ivm bericht #98 de twee rechts en midden achteraan zijn bubbelgum overige zijn no mercy - special .

DSC04749.jpgDSC04748.jpgDSC04737.jpgDSC04738.jpg

100 w hps in cooltube boven de grond bubbelgum 08/04 , no mercy special 10/04 de twee kleintjes 24/04 eveneens no mercy special .
                              grtz

@ berry ryder thanks binnen week of twee ga ik dat zeker doen al zal ik wel eens wat vroeger voorproeven .

grtz

Comment

Hallo,
                                Het einde is ver in zicht we gaan naar de eindstreep waar de prijzen worden uitgedeeld .
                                Dames krijgen al 2 dagen geen water meer en zondag in de vroege uurtjes gaat de bijl erin .
                                Testometer heeft nog altijd aan de wortelbasis 8 aan ga nog laatste maal foto's nemen .
                                Mss zien jullie het verschil met het klieven dat de toppen nog veel dikker geworden zijn want ik zie het niet .
                                Dus wat mij betreft het verhaal van te klieven in mijn geval nog 7 dagen zo laten staan zie ik geen wonder gebeuren met de toppen .
                                Ze zijn nog wat aangedikt ok maar denk dat het zonder het klieven ook wel zou gebeurt zijn .
                                Dus nu heb ik ze allemaal geklieft en ga ik het verschil niet kunnen proeven of ervaren wat betreft meer thc door klieven .
                                zover dus hou jullie op de hoogte .

grtz

Comment

Bezig...
                                X