Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zet jullie stoel maar bij plaats genoeg .
Vanavond kleine update met foto's de dames zijn exact 4 weken vandaag tot nu toe gaat alles super duimen dus dat het zo blijft .
Hier al veel gelezen over ongedierte hoop daarvan gespaard te blijven geef niks preventief buiten pure enzym en knoflook in kastje .
Mss iemand en tip over producten die preventief gebruikt kunnen worden alsook is het nodig soort van bladvoeding in het sproeiwater te doen ?
Alvast bedankt voor jullie reactie .
ze staan 6 dagen op 12/12 wil nog niet zeggen dat ze al bloei staan dat is pas als de toppen de witte haartjes verschijnen dan start het bloeiproces.
de plant heeft gemakkelijk een week nodig om zich over schakelen naar het bloeiprioces dat is de natuur
wel mooie plantjes heb je greets en veel kweekgenot
hey
@djw4 mij is het de vraag hoelang groeien ze nog vanaf je op 12/12 zet daar ik zou willen weten als ik scrog net vol ga krijgen of dat het mss wel te vol gaat geraken ,
heb scrog op 22 cm hangen nu is niet zo praktisch om onderin nog te kunnen werken is al eerste fout maar heb dit gedaan omdat ik juist niet weet hoelang ze nog groeien en zo ben ik zeker dat er toch al iets boven het net gaat komen .
maar mss eerst wat foto's terug .
ps: na wat rondvragen en opzoeken heb ik gehoord dat vanaf je 12/12 gaat de dames maw nog 3 weken groeien kan dit bevestigd worden of is echt van soort tot soort verschillend ? DSC04390.jpgDSC04392.jpgDSC04394.jpgDSC04395.jpgDSC04397.jpgfoto' tussen 1/03 en 3/03 op deze laatste datum zijn mijn dames 28 dagen oud waarvan op 12/12 vanaf 22/02 .
Mvg
dave
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Zal vandaag nog wat foto's posten op een dag alweer zo gegroeid heb gisterenavond wat zitten dieven onder het net ( zie foto) .
Ziet er naar uit dat we tegen vanavond of tegen morgen te takjes kunnen binden aan het net .
Zien jullie zaken dat niet hoord gelieve dan jullie kritiek of mening te geven dit word met open armen ontvangen heb echt wel al uren !! zitten lezen op deze site maar het blijft mijn eerste keer dat ik dit doe dus theorie is er wel maar geen praktijk ervaring .
Mvg
dave
hallo ,
vandaag bezig geweest met wat binden op het net ga wat foto's posten .
Terwijl ik hier mee bezig was kwam ik tot een ondekking gelieve hier zo snel mogelijk bevestiging van te geven is dit een zaadbol is dit herma ?????? DSC04420.jpgDSC04419.jpgDSC04418.jpgDSC04416.jpg
heb geprobeerd zo duidelijk mogelijk foto's te maken heb er zo twee ontdekt van die bolletjes verwijderen ??? komen hier mss nog haartjes uit want dames beginnen bloei te vertoonen hoop echt gespaard te blijven van dergelijke zaken nu zeker ze vasthangen aan scrog net . DSC04402.jpgDSC04411.jpgDSC04403.jpg
dit is hoe het er nu bijstaat 22/02 op 12/12 gezet vandaag is het dag 31 dat ze hoofdje boven de grond staken .
Ik ben nu elke dag beginnen water geven zo een 250ml en soms 500ml per dag meet dit met vochtigheidsmeter zo volg ik wat hoeveel ze drinken .
geef geen voeding heb in totaal nu al 4 keer in totaal eens powerroots , terra grow en pure enzym gebruikt daar ze in batmix staan .
Dus zou met voeding zelf willen wachten tot zeker de 5de week en dan gewoon schema van plagron volgen .
Heb ook nog wat gesnoeid (gediefd) stonden nog ver onder het scrognet en wou zoveel mogelijk in de groei steken van al wat het scrognet al voorbij was .
Graag jullie mening zeker wat betreft de bolletjes dat ik deze tijdig verwijder als dat nodig blijkt .
Mvg
dave
Volgens mij heb je het vlaggen.
Wacht nog even op het advis van de experts. Probeer in ieder geval een scherpere foto te trekken van de bloem zelf. Ben je vertrokken vanuit feminised zaad?
Ik heb dit ook ontdekt, ongeveer 1,5 week geleden. Ik heb toen de ballen afgepitst, en voorlopig zijn ze nog niet teruggekomen.
@General: Toch met een al gedaan heb er zo nog eentje gevonden toch maar zekere voor het onzeker bedankt voor reactie !
@Peter : Dit is op een plant vertrokken uit sweet seeds fem. hoop ook dat ik er niet meer vind bedankt voor reactie !
Mvg
dave
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
hallo ,
Nog even wat foto's van wat ik meen de bloei te zijn en dus ook vrouwelijk .
Graag julllie mening.
volg jouw verslag ook waren duidelijke foto's van die ballen bij jou net hetzelfde hier .
Heb echt al met spiegel rondgekeken zo ik achterkanten ook kan bekijken maar tot nu toe is het er bij twee gebleven .
In elk geval met alle reactie's en tips dat we hier krijgen kan het niet fout lopen toch
Vanavond nog wat foto's plaatsen scrog net komt goed vol heb wel een vertaking gescheurd .
Maar heb dit weer met duck tape wat hersteld hoop dat dit nog goed komt .
voor de rest nog steeds geen ballen meer tegengekomen ,maar vanavond prb ik wat uitgebreider uitleg te geven over de huidige toestand .
Comment