Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste kweekje

hey QnQ Ja heb zo een setje meegekregen in alien en heb terra bloom dacht is hetzelfde als alga bloom onervaren dat ik ben .
    Heb die kaart ook en dacht het te lezen 2 weken groei 5 weken bloei 7 weken in totaalplaatje dus kopje bovengestoken op 03/02 wat maakt dat ik op 7de week zit .
    Op 12/12 gezet 22/02 effectieve bloei te spoten op 04/03 dus zoals je zegt 3 weken bloei .
    Dus feitelijk buiten dat ik terra bloom gebruik dacht ik dat ik kaart goed begreep ,maar zoals jij zegt zou ik beter 5 weken bloei rekenen vanaf de effectieve bloei ?
    En dan pas beginnen voeden met 5 ml per liter staat aangeven op terra bloom fles met een max van 30 ml per week .
    Ik ga in elk geval op het plagron-topic mij es informeren vanavond , heb nu twee dagen na elkaar voeding gegeven zal volgende dagen alvast gewoon water geven .
    Alvast bedankt voor jouw goede raad en opmerkingen !

grt

Comment

even drukke momenten in elk geval voor alle zekerheid alga bloom gehaald om zo toch alle richtlijnen op plagron kaart te volgen .

Comment

ok tijd voor wat foto's terug DSC04532.jpgDSC04533.jpgDSC04530.jpgDSC04538.jpgDSC04536.jpgDSC04535.jpgDSC04534.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Geef nu green sensation en alga bloom om de paar dagen anders gewoon leidingwater waar ik 50% regenwater aan toevoeg omdat na meting van kalk en hp in leidingwater met nieuwe aqarium testers deze waarde te hoog zaten ph 8 en kalk op 32 duitse waarde .
        Ook heb ik drie flessen gevuld met 1 liter water daar zeven soeplepels suiker in en dan 2 koffielepels gist na wat info hierover te lezen hier op het forum en google wou ik dit eens prb daar ik lucht uit de woning gebruik .
        eind deze week start ik volgende ronde op in nieuw voorgroeihokje dat bijna klaar is met als lichtbron 100w hps .

grtz

Comment

Update begin week 9 van zaad tot nu , 6.5 weken op 12/12 , 5 de week bloei .
          Er zijn wat tekorten of mss overmaat van magnesium , teveel kalk in leidingwater ....,
          prb zoveel mogelijk info te lezen maar ben zover toch al tevreden over het resultaat .
          Als iemand raad weet met prb die je ziet ... .
          grtzDSC04577.jpgDSC04575.jpgDSC04574.jpgDSC04571.jpgDSC04569.jpgDSC04568.jpgDSC04565.jpgDSC04564.jpgDSC04561.jpgDSC04557.jpgDSC04551.jpgDSC04549.jpgDSC04548.jpgDSC04546.jpgDSC04544.jpgDSC04542.jpgDSC04540.jpg

foutje week negen begin week 10

7.5 weken op 12/12 6de week bloei

Comment

mooie toppen heb je daar
            ook toppen met een "2e bloei"
            doe zo verder!
            <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
            <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

dat ziet er hier mooi uit
              Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

@darkside bedankt ! is enige die niet getopt is twee toppen van die dame heeft zulke vormen spijtig dat ze niet allemaal zo zijn .
                @djw4 bedankt ! doe mijn best nog paar weken te gaan trichomen 50/50 milky ,crystal .

Comment

nu moeten ze nog alleen maar opzwellen de klieren mooi dik worden greets

Comment

67 dagen geleden kwamen deze 4 dames hun blaadjes tevoorschijn uit de grond en nu .....
                    Na verschillende mogelijkheden door te nemen hier op het forum wat betreft de aanloop voor het oogsten , heb ik de volgende methode gekozen voor de oogst .
                    Heb 2 dagen geleden amber trichomen ondekt hier en daar een paar dus ga ik voeding geven nog tot en met zondag , vanaf maandag enkel water dit gedurende 2 weken waarvan ik de laatste 7 dagen de stam ga klieven en de laatste 48 uur geen licht meer geef en geen water .
                    Zo zouden deze dames dan geoogst worden op 28 april benieuwd naar het resultaat ben nu al zeer tevreden met wat ik heb op 0.5 vierkante meter onder 250 hps .

DSC04613.jpgDSC04609.jpgDSC04605.jpgDSC04602.jpgDSC04594.jpgDSC04590.jpgDSC04584.jpg

Comment

lichten aan om 10 uur staat terug 4 liter water klaar 50% leidingwater met 50% regenwater 16 ml alga bloom 4 ml green sensation
                      ph 6.8 ec meter heb ik niet maar staat op lijstje voor volgende kweek wat trouwens net hun kopje boven de grond heeft gestoken .
                      3x bubbelgum 3x no mercy special ontkiemt tussen keukenrol dus terug allemaal ontkiemt en ze staan al 5 cm hoog terug een geslaagd begin .
                      het lijkt wel dat ik hier altijd tegen mezelf bezig ben daar hier weinig reactie komt telkens maar dont worry beleef op zich al plezier met dit klein en beperkt kweekverslag hier te plaatsen dus al praat ik hier tot de oogst tegen mezelf we blijven volharden

grtz

Comment

In jezelf praten is het begin van het einde. Neenee, het ziet er een mooi kweekje uit, met een spectaculair resultaat. Mijn volgende lamp wordt toch ook een 250 Watter, als ik je kweekhokkie zo bekijk. Als je al amber trichomen hebt, zou ik wel uitkijken met nog veel te voeden.
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

Comment

hoi mrbullet de laatste week spoelen geen voeding meer geven dat is het beste een ga je uw grond terug gebruiken dat gaat

Comment

@peter bedankt en kom goed overeen met mezelf dus dat scheelt wel als je tegen jezelf praat
                            @ djw4 laatste week spoelen is voldoende maar heb al amber trichomen nu zijn er echt niet veel maar zeker amber dus zoals peter al zij opletten met voeding geven als je amber ziet is het dan best dat ik nu stop met voeding wou zondag laatste keer voeding geven vandaag krijgen ze niks staan vochtig genoeg drinken ook zoveel niet meer .
                            zou graag klieven combineren met 48 uur donker laatste 7 dagen ,ik zit zondag 14 april op 70 dagen vanaf blaadjes boven de grond zijn kan toch bijna niet dat ze zo vlug klaar zijn dacht toch nog twee weken te wachten met oogsten dus ben even verward nu dus alle raad is welkom
                            alvast bedankt voor jullie reactie

grtzzzz

Comment

als je naar bloeifase gaat moet je pas rekenen wanneer de plant de echte bloeivorm aangeeft in de top en dan pas beginnen te tellen
                              ik schat nog 2 weken laten doen greets

Comment

2 weken voeding of nog een week voeding en dan week spoelen bedoel je .
                                dacht ook zeker 2 weken nog te wachten maar wil het gewoon op veilig spelen en vanaf maandag beginnen met enkel nog water te geven .
                                Spijtig dat ik geen foto's kan nemen van trichomen ga later toch uitkijken naar een usb microscoop stuk handiger dan klein microscoopje dat ik nu heb .

@djw4 nog even over de grond hergebruiken hoe doe je dat best 30 % gebruikte batmix en 70 % nieuwe batmix heb over het hergebruiken van grond nog niet veel gelezen maar word wel de moment om te weten wat ik er mee ga doen

grt

Comment

Bezig...
                                X