Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste kweekje

zou ook al langzaam beginnen denken aan spoelen
    mss nog 1maal voeding geven dat ze nog beetje meer aandikken.
    maar het einde is nabij
    Van je aarde is het dacht ik juist het omgekeerde, 30% nieuwe
    aarde bij de aarde dat je herbruikt.
    <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
    <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

Nogmaals een bewijs dat je mooie resultaten kan halen met 250w hps

mobile message

Comment

plant geoogst potten met stam en wortel en grond gescheiden. doe ik men kruiwagen doe geen nieuwe grond bij maar ik neem water met daarin wortelvoeding, groeivoeding (soil mix), Enzymen (BN-zym) en spore elementen (TML) daar ik met bio-nova produkten werk goed mengen en dan dit op de grond verspreiden en ondermengen dan heb je al een licht bemeste grond en kan je juist ontkiemde zaden ook inzetten.
        zo doe ik dat.

na een tijdje moet je wel nieuwe bijhalen alle grond kan je niet er terug uithalen en gaat ook verloren.
        Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

@ darkside voeding staat alweer klaar voor laatste keer toch wil op zeker spelen en ben nu al tevreden met het resultaat ,niet dat ik geen geduld heb heb nog stuf genoeg liggen voor paar weken dus daar zit geen prb maar dit is mijn eerste kweekje en eerlijk gezegd had ik dit niet eens verwacht onder 250 hps omdat zo vele onder 400 en 600 wat kweken .heb 4 planten waarvan er 2 heel klein beetje amber trichomen hebben en er zijn er 2 die 70% milky en 30% crystal zijn maar geen amber .
          De dames zijn alle 4 even oud dus hou het op eerste gedacht vanaf nu twee weken water , klieven en laatste 48 uur donker en geen water naar het schijnt zouden ze dan ook nog aandikken dus wil ik dit testen .
          Ga vanaf nu wel elke dag de trichomen nakijken en zien hoe ver we nog gaan binnen 2 weken zijn we 28 april en zijn de dames 84 dagen oud zit dat zelfde tijd als pastinaakpeter . Wat betreft de aarde bedankt voor de info
          @general bedankt , ik dacht voor volgende ronde 400 wat te halen maar nee ik blijf bij 250 wat zeer tevreden mee en daar dit enkel voor mezelf is kom ik er wel met elke 2.5 maand een kweekje want heb er al 6 staan in voorgroei onder 100hps in cooltube .
          ok jullie willen tuurlijk foto's zien van die voorgroei wel hier zijn de volgende 6 dames .
          DSC04639.jpgDSC04620.jpgDSC04621.jpgDSC04629.jpgDSC04628.jpgDSC04635.jpgDSC04637.jpgDSC04636.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

ok mss wat uitleg erbij afzuiging rechtstreeks bovenaan renson badkamerafzuiging 185 kub 125 diameter .
          Pc-fan mobiel dat ik in de ruimte kan verplaatsen 12 volt , afmetingen binnenin : h 80cm b 70 cm d 34cm .
          dames zijn in het begin wat gaan streken dus nu zo kort mogelijk tegen lamp heb trouwens zonder schaduw 3 cm onder cooltube 27.6 graden zelfs na 18uur branden dit door afzuiging rechtsreeks aan te sluiten op cooltube .
          word vervolgd

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

@djw4 grondige uitleg over de grond bedankt voor de info !
          grtz

Comment

die toppen ziener idd mooi uit! zelf heb ik nu ook 1,5 week oudje plantjes, staan zo schattig naast de andere he? Ga je de 6 nieuwe dames in de zomdr buiten zetten? dan is wel t plan bij mij.

Comment

@qube bedankt , nee ik hou het op binnenkweek daar ik buiten teveel toeschouwers heb spijtig genoeg .
              Heb je verslagje van je 1.5 week oude dames met foto's zo kan ik wat vergelijken de jonge dames op foto zijn boven de grond gekomen tussen 8/04 en 10/04 no mercy special liet op zich wachten 3 bubbels direct ontkiemt tussen keukenrol maar specials hadden het toch wat moeilijker in elk geval 6 op 6 gelukt en zijn fem zaadjes .
              succes met jouw dames .

grtz

Comment

hoi mrbullet dat ziet er ook al goed uit die kleintjes
                Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

thx djw4
                  nog even wat foto's gestart met enkel water te geven laatste keer voeding was zondag mss konden ze nog een weekje mss niet wou het zekere voor het onzekere bij alle 4 amber trichomen te zien niet overdreven maar ze zijn er wel wat zitten prutsen met fototoestel mss zien jullie nu wat meer en beter hoe ver ik sta dacht max nog een week of mss wel al einde deze week ergens nog paar dagen klieven .

DSC04670.jpgDSC04678.jpgDSC04679.jpgDSC04680.jpgDSC04686.jpgDSC04688.jpgDSC04672.jpgDSC04673.jpgDSC04674.jpgDSC04675.jpgDSC04677.jpg

Comment

hallo weeral een week verder bijna hebben nu een week water en brood achter de rug ga vanavond klieven en nog een paar dagen zo laten staan.
                    En dan wordt het oogsten we zitten nu op een totaal van 76 dagen en laat ons zeggen 1/4 amber 3/4 milky haal er nu elke dag volledig gele bladeren eruit .
                    Ga het als volgt doen neem nu vanavond foto's we klieven laat ze paar dagen nog staan en neem terug foto's van de toppen en we gaan vergelijken .

grtz

Comment

Op de laatste foto's zien ze eruit of ze nog wel even kunnen.
                      Ik zie nog erg veel jong haar

Alleen compleet geel blad eh..
                      Succes met de eindsprint.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Je oogst veel te vroeg kerel, jij kijkt naar de haartjes en je moet kijken naar de trichomen.
                        Dat zijn die soort van lollypops die je met een loepje op je blad en top ziet zitten.
                        in 76 dagen zijn er maar weinig planten klaar
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

@berry ryder ik heb zo een ledmicroscoop en knip een blaadje aan de top af met trichomen op die ik dan bekijk .
                          Dacht ook dat ik nog langer te gaan heb maar naar wat ik hier gelezen heb is het eens je amber ziet je stopt met voeden .
                          Is eerste kweek ooit dus ben ik zeker geen expert wil gewoon het risco niet lopen ze te lang laten te staan , is zoals ik zeg 1/4 amber 3/4 milky hoeveel tijd heb je dan nog voor te voeden en dan nog week water te geven ?
                          In elk geval ben ik al bijna week enkel water aan het geven en ga klieven en mss nog max week laten staan ik kijk om de paar dagen naar de trichomen met ledmicroscoop . dus zou ik max op een totaal van 84 dagen komen .
                          bedankt voor je reactie alle raad is welkom grtzz

Comment

ziet er naar mijn mening zeer lekker uit! gaat met mijn plantjes id zon niet zo worden hoor
                            veel succes met oogsten/drogen

smakelijke voortzetting

grt
                            sigpic

Comment

@lyra bedankt kan alleen maar hopen dat het lekker gaat smaken maar van zodra ik het zeker weet hoor je het wel
                              succes met jouw kweek
                              grt

Comment

84 dagen, dat is lekker, zo kun je wel wat rondjes draaien
                                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                                Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Bezig...
                                X