Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste kweekje

DSC04750.jpgDSC04752.jpgDSC04754.jpgDSC04760.jpg

Zo dit zijn de laatste foto's bedoeling was zondag te oogsten maar stond al teveel op agenda dus is het dan vandaag geworden kon niet geloven dat dit allemaal uit mijn hok kwam .

DSC04768.jpgDSC04765.jpgDSC04777.jpgDSC04776.jpgDSC04779.jpgDSC04778.jpgDSC04786.jpgDSC04787.jpgDSC04794.jpgDSC04793.jpgDSC04799.jpg

zover dus curverbak weegt leeg 700gr zoals je ziet op foto is hij zo goed als vol gewicht 2000 gr juist geknipt dus binnen 2 weken het drooggewicht .

grtz

Comment

eerste kweekje

Mooie oogst man!! Veel rookgenot heb je wel verdiend

Comment

thanks smokie heb hier juist ene gedraaid nog nat maar kon het niet laten wat kleine topjes in een joint te draaien leuk werkje dat oogsten maar zal toch goed slapen ben kapot grtz

Comment

eerste kweekje

En terrecht man hehehe ziet er ern geslaagde ronde uit, je kan wel weer ff voort veel plezier

Comment

Yep ziet er naar uit dat ik voor 3 maand verder kan tot en met volgende oogst en zal zelfs nog kunnen opzij zetten om te curen voor enkele maanden .
            Waarom ben ik hier niet eerder aan begonnen rook al meer dan 20 jaar maar dat zullen er nog wel al gezegd hebben na hun eerste oogst denk ik .
            :p

grtz

Comment

Mooi gedaan bullet, kun je even vooruit.
              en hop naar de volgende ronde.
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

@ berry ryder ,
                Bedankt man ik prb me een gedacht te maken hoeveel ik drooggewicht zou hebben maar kom op gewichten uit die niet mogelijk zijn voor 250 w hps .
                Ik zit met een nat gewicht zoals je ziet al redelijk wel gekuist op 1.3 kg daar moet je dan 70% af doen voor drooggewicht maar hoeveel moet je dan rekenen voor de takken nog .
                70% min nat gewicht is 390 gr onder 250 hps ??? .
                Niet dat het er veel toe doet hoeveel ik heb dacht dat ik max 100gr zou hebben we zullen wel zien al het droog is zeker :p .

DSC04749.jpg Dit is volgende ronde al iets meer dan 2 weken oud behalve de twee kleintjes dan die zijn dag of 4 oud .
                3x bubbelgum-female seeds en 5x special van no mercy waarvan er 2 zijn die er neit fris bijstaan op fot de twee uiterst links .

grtz

Comment

Je natgewicht delen door 5 dan zit je ongeveer aan je drooggewicht.
                  al deel ik altijd door 6,
                  Last edited by berry ryder; 27 April 2013, 11:37.
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

thanks berry klinkt al beter dat zo kom ik op 216 gr gedeeld door 6 .
                    nog meer dan het dubbel wat ik verwacht had voor mijn eerste keer dacht ik zo een 0.4 te halen per watt zal beginnersgeluk zijn :p .

grtz

Comment

Miljaar,dat is mooi geoogst...,en onder "maar 250w",k heb nog veel te leren geloof ik.
                      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

mooi geoogst proper gedaan greets
                        Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

@solo mio ,
                          Heb er bij wijze van spreken wel mijn bed bij gemaakt maar het is mijn eerste kweekje.
                          Dus denk dat het meer met een goede strain en wat beginnersgeluk te maken heeft , dan met mijn kennis van zaken .
                          @djw4 bedankt ben daar jouw kweekje ook aan het volgen dat stekken interesseert me wel daar wil ik wat van leren .
                          grtz

Comment

veel kweekgenot met uw volgende lijn greets
                            Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Thanks berry .
                              Nu we zijn bijna week aan het drogen takjes breken nog niet maar alles is al goed gedroogd harde compacte toppen .
                              Al paar kleine toppen die droog zijn in grinder gestopt wat een sterke geur die ik niet kan benamen alleen dat het zeer sterk ruikt .
                              Wat de smaak betreft kan ik het ook nog niet zo goed plaatsen is eerste keer dat ik deze wietsoort rook dus even gewoon worden .
                              Kan alvast wel zeggen pikt niet in de keel zacht om te roken geweldig stoned gevoel verdovend (gisteren hele dag van gerookt en heb me zeker niet high gevoeld ).
                              Ga binnekort nog wat foto's plaatsen als het effectief droog is en mss kan ik dan meer vertellen over de smaak en de geur .

grtzzzz

Comment

Zal eerder richting de 100 gram gaan, als je die takken, en al dat blad er nog af knipt.
                                Maar als dat je minimale streefgewicht was, heb je dat mooi gehaald.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X