Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste kweekje

hey QnQ th,
    Mijn minimaal was 75 gr dacht max 100 gr te hebben dus voor mij zeker geslaagd .
    En nu kan ik reeds al zeggen als het aan mij is zie je me nooit meer in een coffeeshop je eigen wiet gaat niks boven .

grtz

Comment

Ok zoals beloofd nog wat foto's we zijn een week verder ze zijn al goed gedroogd de toppen maar steeltjes knakken nog niet dus laat maar lekker drogen .
      Toppen zijn zeer compact en zeer hard de geur ja die kan ik beschrijven zoals op verpakking staat van black jack doet je denken aan een kerk , wierrook moeilijk te plaatsen maar zeer sterk van geur in een woord gewoon lekker .
      De smaak van de wiet vind ik ok al denk ik dat nog een weekje drogen en wat curen hier nog veel zal aan veranderen ik kan de smaak nog steeds niet plaatsen ,
      dus ook zoals op verpakking staat kruidig ,medicaal zo kun je de smaak wel omschrijven zeer appart in elk geval .
      Over het effect bestaat geen twijfel s'morgens , s'avonds hangt er wat van af hoe ik mezelf voel maar over het algemeen is dit toch een zwaar stoned verdovende wiet beetje high kortom zoals ik het graag heb ik ga deze train zeker nog plaatsen .
      Het heeft me als beginner een mooie start gegeven deze strain makkelijk in kweken hoge opbrengst perfect voor de scrog na 2.5 weken voorgroei en 9.5 weken op 12/12 waarvan 8 weken effectieve bloei is zijn deze dames zo goed als klaar .
      Toch even bij vermelden dat ik toch nog week langer kon voeden en week langer had kunnen laten staan laatste 7 dagen geklieft wat uiteindelijk toch zal gezorgd hebben voor wat dikkere compacte toppen.
      Maar niet zo dat het verschil duidelijk is in elk geval wat niet schaad kan geen kwaad en zal dit in de toekomst nog doen dat klieven .
      Tot zover deze korte samenvatting nu wat foto's van vandaag week gedroogd al :
      DSC04850.jpgDSC04849.jpgDSC04848.jpgDSC04847.jpgDSC04846.jpg

De top die ik in handen heb weegt 13gr dus mss nog 3 gr tak aan maar zo hangen er redelijk wel in van dit kaliber dus ja zeker meer dan 100 gr :p .
      Voor diegene die het topic volgen jullie vragen zich mss af hoe zit het met volgende ronde .
      Wel wat ik staan heb is 3x bubbelgum waarvan ik niks dan lof heb beetje gestrekt in het begin maar echt super platjes super zaad Female-seeds .
      En No mercy Special wel kijk van de oorspronkelijke 3 is er 1 superplant en twee mindere heb er dan nog 2 gezaaid en die toonen toch meer potentie dus van in het begin al wat prb maar de ene dat ik heb is wel dik ok korte internodes dikke stam .
      Tot zover dit nog even aanvullen met wat foto's :
      DSC04836.jpgDSC04838.jpgDSC04839.jpg

Bovenaanzicht:
      2 links onderaan en rechts boven zijn de bubbelgums de overige zijn de specials waarvan zoals je ziet midden bovenaan de ene special die het goed doet .
      Bubbels boven de grond 8/04 de specials 10/04 de twee kleine specials 23/04 .

grtzz

Comment

mooi gedaan mrbullet grts
        Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Dat is een mooi voorbeeld van een scrog,ben benieuwd naar het toale drooggewicht.
          Die Bubblegum van female Seeds gaat je nog verbazen,bij mij gaan er elke ronde een paar bij zijn.
          Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

Thanks sole ,
            Is door QnQ zijn verslag dat ik scrog prb te doen heb is niet zo gelukt als QnQ maar ga dit zeker nogmaals prb .
            Je bent wel super tevreden over female seeds e ik kan je tot op het ogenblik alleen maar gelijk geven die bubbels gaan hard zijn super plantjes benieuwd naar de bloei .
            Nu maandag zouden ze al 4 weken groei hebben denk ze morgen op 12/12 te zetten heb eens wat langer voorgegroeid .
            Hou jullie op de hoogte .

grtz

Comment

DSC04866.jpg

Hier zijn we dan alles mooi van de takjes gebroken mooi balletje hasj aan overgehouden ook .
              Kan het nog steeds niet geloven maar weegschaal liegt niet dit alles tesamen is 231 gr droog het is dan ook wel alles mini , kleine en grote toppen bij elkaar .
              Tot zover de black jack nu alles laten curen benieuwd hoe ze gaat smaken na paar maanden .
              Aan iedereen die me raad en info gegeven heeft tijdens ronde en alle kweekverslagen die ik heb kunnen lezen bedankt !
              Op naar de volgende ronde

Comment

mooie opbrengst!!!

jup jup op naar de volgende ronde!

grtz

Comment

Mooie opbrengst, is dat zonder takken? proficiat met je geslaagde eerste kweekje ziet er jammie uit

Comment

hey even wat afwezig geweest maar 2de ronde nog steeds aan het draaien staan nu paar dagen op 12/12 heb momenteel 4 vrouwelijke planten 3 x bubbelgum 1x special no mercy nog 3 specials die hun geslacht nog moeten laten zien foto's volgen
                    grtzzzz

Comment

wat een opbrengst voor een eerste keer en het ziet er ook super uit..

succes met de volgende ronde

Comment

Mooie opbrengst.
                        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

Bezig...
                        X