Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
1= White Widow Big Bud,2 = Bubblegum,3 = White Widow Big Bud en er achter Bubblegum,4 = de drie achterste Bubblegum,Foto3046.jpgFoto3047.jpgFoto3048.jpgDe eerste links vooraan is ook Bubblegum,de twee vooraan rechts zijn Big Grapefruit,en rechts in het midden(als je goed kijkt) de White widow.Foto3049.jpg
Nog een week of twee en de eerste drie gaan om kunnen denk ik(2 Bubblegums en de White widow)
De andere zullen wat meer tijd nodig hebben zo te zien.
Ik heb me ook al laten inenten tegen oogstkoorts,een onderdeel van de behandeling is elke ochtend door een zakmicroscoop kijken naar de trichomen.
Dat worden weer plakkende vingers......
Ziet er dik in orde uit heb ook 3 bubbels staan heb je de jouwe getopt ?
Ga eens prb niet te toppen en laten gaan staan wel al 3 weken voorgroei 6 de node 20cm hoog hoop dat ze niet te groot worden .
Als de toppen op de jouwe lijken ben ik zeer tevreden ook :p
Nee ze zijn niet getopt,deze keer heb ik ze allemaal gewoon laten doen,ontkiemen en de grond in,direct op 12/12,k had ze beter wat gediefd onderaan om nog dikkere cola's te krijgen,maar dat is nu te laat.
Comment