Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
jazekers man... gaat lekker hoor heb een haartje gevonden uit een pistel.. beetje lang.. hahaha zal straks eens kijken of ik die met een ander toestel met microstandje beter op de foto kan krijgen !!
zo zijn we weer even de plant onder de lamp gehaald en ja idd het is een pistel..
buiten deze pistel met xxxxl haar hebt ze nog meer fratsen
maar buiten deze kenmerken is het een gezond mevrouwtje wel is het geen og dat weet ik zeker ze ruikt namelijk heel anders....
en natuurlijk het plaatje compleet met deze dame int midden tot de volgende keer mossels
Die Lumatek is dat een lamp en regelaar in 1 of alleen een lamp (ik ben een newbie)
zoals hiier (http://www.growshop-outlet.nl/Lumate...t-evsa-dimbaar)
Is dat dan een lamp met dimmer die ik gelijk kan gebruiken of moet ik dan een lamp etc erbij kopen?
bonnetje dat is enkel de dimschakelaar... dus geen lamp geen kap WEL een kabel!!
wel is er ook een kap van lumatek te koop die je er makkelijk op aansluit doormiddel van een voedingsstekker het zelfde type als die van je pc.. en de lamp die er uiteindelijk ingaat ja dat is aan jou...
benne we weeeeeeer wat lekker gezellig zonnig binnentuintje is het aan het worden..
vanmorgen de tent maar even gesopt dus die is weer lekker schoon.
de meiden buiten de tent meteen maar even foto's gemaakt.. goed weekend mensen..
en jawelles de bloei is in opkomst fototje van 1 van de 6
verders zijn er nu dus 6 critical mass die dus geen AF blijken te zijn.. wat moet ik daar nu mee niks mis mee dus zal er wel wat leuks voor verzinnen..
was hem waar de mossels
Comment