Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
zijn we weer. alles even dr uitgehad vanmorgen en ze stuk voor stuk even toegesproken dat ze dikke toppen moeten geven..
maar volgens mij moet dat wel lukken.. heb ze water gegeven vanmorgen krijgen ze woensdag weer een slokje biobizz..
verder eigelijk niets met de og.. de chunk klauwt hier en daar heb al de lamp iets omhoog gehaald, maar evengoed zelfde verhaal.
ben vorige week vergeten af te zuure maar moet dit toch niet heel veel verschil uit maken omdat ik meestal wel rond de 6 zit met die bio bizz,, maar goed we houden het even in de gaten..!! hoezo indica.. groetjes,,
zo de nieuwe ronden is ook binnen...
kon alleen niet zo goed uit me keuze komen dus heb dr maar wat meer besteld.!!
coma kush,strawberry haze,amnesia of sage n sour.. een voorkeur heb ik wel die gaat uit naar de amnesia,
maar of die het gaat worden !!
even terug naar het heden vandaag toch de fan in de tent maar even omgeruild voor een iets groter model ivm die klauw in de chunk.. de og hebt nergens last van dus ga er sterk van uit dat het in de pot zit.. heb alles nog maar eens terug gelezen in me zwarte boekje.. maar volgens me boekje is dr op die ene keer na vergeten te afzuren niets raars gebeurt.. morgen maar even een bodem monster nemen om die ph te meten...
nog steeds klauw op de chunk dus die krijgt extra oogje op dr gericht snap dr geen ..... van. binnen in de chunk zie je iets van de klauw in het blad. verder met de og
verder alles goed met de og zag hier en daar al wat sneeuw in de toppen.. dus we wachten alles gewoon af en genieten van deze mooie tijd heerlijk toch dat ze het zo naar hun zin hebben..!! nog een plaatje van alles bij elkaar. met in het midden de pineapple chunk..!! zo dat was hem weer mossels...
Misschien drinkt ze net iets minder dan de rest ?
Met de EC zit je ook aan de max eh..
Wat is de max ongeveer QnQ?
Ik heb een voedingsbeurtje van mildred meegehad voor bij mij thuis en toen ik het vermengd had
sloeg de Ec meter 3.8 uit.....water is hier 0.7 dat wel....maar 3.1 ofzo is dat niet veer te veel?
Grtz Thur
"Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)
Q ik gebruik geen EC meter.. voedingslijn is van biobizz geef ze de weken zoals het vermeld staat op de voedingsschema van biobizz. daar bij heb ik in week 1 tot 3 bloom stimulator van Bcuzz. voeding geef ik 1 x per week. ook krijgen ze 1 keer om de week atazyme van atami. zit met me PH op 6,0.
ben wel 1 keer de voedingsbeurt van de chunk de PH vergeten maar weet dat deze rond de 6,5 zit zonder ph-
heb ook geen idee hoelang zo een blad klauw houd na het verhelpen van het probleem.. iemand een idee..!!
verders is het zo dat de chunk als eerste gaan hangen met haar blad zo gauw ze dorst hebt.
ze is ook 3 x zo groot als 1 kush die er naast staat.
Ik weet niet wat de maximum EC is, dat zal ook wel met de soort voeding te maken hebben denk ik ?
Ik kijk altijd naar het blad bovenin de plant. Zo gauw ik iets verkleuring in de bladpuntjes zie weet ik dat ik aan de max zit.
Ik gebruik ook Biobizz, en heb het schema een beetje aangepast, want met Biobizz kun je ook overvoeden
Voor die claw wat weg trekt ben je wel een paar dagen verder.
Misschien drinkt ze net iets minder dan de rest ?
Met de EC zit je ook aan de max eh..
en het gaat over biobizz.. jenkins die meet een ec van 3,8 volgens hem aan de hooge kant.
maar goed ik heb daar geen kaas van gegeten..
maar ik zie dat je wel ruim bent met de voeding, heefd dit een rede ?
en ik weet dat het per 1,5 ltr is..!!
verder gaat het goed ik merk duidelijk dat de chunk weer zin hebt en de toppen weer wat dikker worden ondertussen zitten we op week 6 met deze en ik vind het nog wel wat slank en klein maar goed we zijn er nog niet dus gewoon geduld..... de laatste foto is de critical mass...
Comment