Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mildred's Indoor Grow Area 2013

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Mildred's Indoor Grow Area 2013

    zijn we weer... was erg druk met de ballen... lijkt wel kerst..
    ben er zeker niet blij met die manelijke trekjes die ik tegen kom verstopt onder in de planten.
    en dat alleen maar door een philips master son-t lamp die dus niet werkt op een lumatek ballast..
    nou maar hopen dat we dit achter de rug kunnen laten. en we weer verder kunnen met de bloei.. ipv ballen zoeken.
    ondanks dat doen ze het wel goed.. zal van de week even wat foto's maken..

    groetjes.

    Comment


      #92
      Re: Mildred's Indoor Grow Area 2013

      mooi vol hokje m8

      jmmr dat je zo opzoek moet naar ballen !!

      maar ja anders heb ej tog niets te doen he ^^

      groetjes en houw het groen he m8
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        #93
        Re: Mildred's Indoor Grow Area 2013

        gelukkig zijn het er niet veel die ik vind... of zoek ik niet goed
        de pineapple tja is en blijft toch een lastig plantje.
        maar heb veel van haar geleerd en buiten de problemen om ruikt ze erg lekker iets nieuws voor me neus die kwam bijna klaar tijdens het ruiken heel appart ben erg nieuwschierig.....
        de OG kush waar ik nu een sativa tussen vind terwijl de rest toch echt op een indica lijkt heb een foto gemaakt dus als iemand denk te weten hoe dat komt vertel het me maar de zaden komen uit de zelfde verpakking..!!
        dit zijn de indica's
        en deze lijkt me toch echt een sativa !! ze ruikt ook heel anders dus we zullen het wel uiteindelijk merken eerst maar eens dikke toppen krijgen !! de 5 critical mas die ik als AF dacht te hebben geplant staan nu ook op 12 uur is uiteindelijk ook zonde om ze weg te gooien heb er een plekje voor vrij gemaakt staan er 3 in de tent en op 2 die ik nu onder een tneon heb staan pas ik LST aan anders groeien ze door me hokje heen. even over dit soortje zijn erg mooie plantjes geworden dus ben stiekem wel nieuwschierig naar dat wietje.. tot zo ver weer gasten de mossels..

        Comment


          #94
          Re: Mildred's Indoor Grow Area 2013

          Is meer een hybride dan een Sativa wat je ziet als verschil, en het komt door de dood eenvoudige reden dat je met zaad altijd verschil heb vanwege de pheno verschillen van papa en mama.

          Verder heb je mooie planten staan, houden zo!

          Comment


            #95
            Re: Mildred's Indoor Grow Area 2013

            ok man ik had wel met zo iets rekening gehouden..
            wel raar dat ik dan 3 type planten overhoud met 1 soortje..
            als het goed is komen vandaag 10 x coma kush in de bus voor na de zomer..
            heb de rest aan keuze van zaadjes al klaar liggen voor de eerste ronden na de zomer..
            5x sage and sour
            5x strawberry haze
            5x amnees haze
            10x coma kush.

            of er nog plek is voor iets anders dat gaan we zien.
            in ieder geval gaan we na de zomer sterk van start want na een zomer niks growen zullen de bodems in me potjes weer zichtbaar worden maar zo ver zijn we nog lang niet..
            groetjes..

            Comment


              #96
              Re: Mildred's Indoor Grow Area 2013

              het ziet er allemaal goed uit en lekkere soortjes voor na de zomer

              Comment


                #97
                Re: Mildred's Indoor Grow Area 2013

                Zien er mooi uit
                Keep it up
                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                sigpic

                Comment


                  #98
                  Re: Mildred's Indoor Grow Area 2013

                  bedankt gasten
                  ja toch niet dan toch

                  binnen seeds na de zomer dus huppa de coolkast in..

                  Comment


                    #99
                    Re: Mildred's Indoor Grow Area 2013

                    lekka lekka
                    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                    Comment


                      Re: Mildred's Indoor Grow Area 2013

                      zeker zekers vandaag week 7 voeding..
                      de chunk gaat zondag om.. ben helemaal klaar met dat ding.. zie wel een heel high weedje maar goed dr uit met dat ding..
                      groetjes

                      Comment


                        Re: Mildred's Indoor Grow Area 2013

                        mooi hokkie vol

                        congratz met de LOTTO

                        succes!

                        __________________________________________________ ______________

                        When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                        sigpic

                        Comment


                          Re: Mildred's Indoor Grow Area 2013

                          klote van die ballen maar zoals al wordt gezegt kan zijn omdat het een hybride is. Is het van je lamp gewoon weggooien en volledig vsa 400 wat setje halen red je makkelijk. Succes met t knippen. curen en smoken die handel.........
                          #lovelifesmokeoneaday

                          Comment


                            Re: Mildred's Indoor Grow Area 2013

                            gaat helemaal goed komen dat curen en smooooke bedankt gasten..
                            maar heb geen last meer van ballen gelukkig gaat de goede cunt op dus niks te zeuren,
                            ok op 1 plant in de hoek wat kleurverschil in het blad maar die zal iets meer geven dan de rest.. even een foto zonder de chunk!

                            tot de volgende x...

                            Comment


                              Re: Mildred's Indoor Grow Area 2013

                              heb de laatste 2 critical mass meiden ook maar onder de hps gezet
                              ik heb iets lst er op los gelaten maar voor de rest laat ik ze zo afbloeien..
                              met een week of 7 zullen ze wel klaar zijn.. de kush ja die gaan de goede kant op Mmm ruiken doen ze in iedergeval heerlijk...
                              de kleinste daar in tegen wel de meeste uitlopers die ruikt het lekkerste en helemaal niet zoals haar zusjes..
                              maar goed verders eigelijk niks te melden.. mossels

                              Comment


                                Re: Mildred's Indoor Grow Area 2013

                                toen de lamp uit ging nog even wat shots gemaakt kan je de tekorten zien...
                                denk zelf dat ik gewoon iets te voorzichtig ben geweest met voeding geven, maar goed buiten dat om zien ze dr niet verkeerd uit.
                                zit in week 8 bijna week 9 dus nog evies.. groetjes..

                                Comment

                                Bezig...
                                X