hey makkers en medekwekers
hier zijn we eindelijk met ronde 2,deze keer met wat upgrade's haha
zoals een tent van 90*90*180 met bij horende filter en afzuiging..
ik gebruik ng steeds een 400w hps lamp Ik gebruik deze keer growmix van plagron als grond.
De titel zegt het al ik heb als zaden voor dutch blue automatic gekozen,de snow white was een gratis zaad da ik heb gekregen enkel heb ik daar sebiet al ineens een vraag over haha
hier al wat foto's van de setup e.d.
DSC01870.jpgDSC01876.jpgDSC01880.jpgDSC01879.jpgDSC01878.jpgDSC01877.jpg
zoals ge ook kunt zien is de lv wel laag in de tent,ik denk dat nieuwe stekjes toch graag wat vochtigheid hebben toch?best een potje met water in de tent plaatsen of ben ik verkeerd?
nu men vraag over de snow white..dit is geen af dus hoe doe ik da dan met lichturen haha..op het pakket stond semi-af???wa wilt da nu weer zegge..
tips en eventuele kritiek zijn altijd welkom
vanaf nu terug regelmatig een update!!
laterz
Antwaerp
hier zijn we eindelijk met ronde 2,deze keer met wat upgrade's haha
zoals een tent van 90*90*180 met bij horende filter en afzuiging..
ik gebruik ng steeds een 400w hps lamp Ik gebruik deze keer growmix van plagron als grond.
De titel zegt het al ik heb als zaden voor dutch blue automatic gekozen,de snow white was een gratis zaad da ik heb gekregen enkel heb ik daar sebiet al ineens een vraag over haha
hier al wat foto's van de setup e.d.
DSC01870.jpgDSC01876.jpgDSC01880.jpgDSC01879.jpgDSC01878.jpgDSC01877.jpg
zoals ge ook kunt zien is de lv wel laag in de tent,ik denk dat nieuwe stekjes toch graag wat vochtigheid hebben toch?best een potje met water in de tent plaatsen of ben ik verkeerd?
nu men vraag over de snow white..dit is geen af dus hoe doe ik da dan met lichturen haha..op het pakket stond semi-af???wa wilt da nu weer zegge..
tips en eventuele kritiek zijn altijd welkom
vanaf nu terug regelmatig een update!!
laterz
Antwaerp
Comment