Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

ik heb een 365m3 geloof ik haha...

Comment

365 is wel aan de weinige kant voor de maten van jou tent. wat als het straks 35`C zomer is
      maar met een luchtbevochtiger kun je dat wel naar beneden krijgen, zeker in de droge tijden van de zomer.
      maar dan moet het een ultrasone verdamper zijn.

dus probeer eerst de boel strak(ker) te trekken en kijk hoe de bevochtiger zijn dienst gaat doen als je
      die aanschaft. denk dat je dan alweer een eind verder bent.

Comment

mja ik weet ni deze zat bij de tent dus ik veronderstel wel dat deze genoeg kracht zal hebben....

ma ik heb nu eens goed gekeken op deze pagina,deze tent heb ik gekocht.maar hier staat:

1x Buisafzuiger 125mm 365m3
        1x Phat Filter 300m3 flens 125mm
        1x Klimaat regelaar Fan-control+ thermostaat

maar ik heb gekregen:
        SAM_0082.jpgSAM_0083.jpgSAM_0084.jpgSAM_0085.jpgSAM_0086.jpg

kweet ni of da hetzelfde is ma mij lijkt van niet....

en op foto 5 zie je dat de afzuiger praktisch tegen de filter is aangesloten...moet ik da ook zo doen dan of?

grtz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

en @berry merci man..ma ik gaan er ier sebiet ene hale se das ongeveer dezelfde prijs

ma toch merci

Comment

he antwerp smoker,ziet er zeer netjes uit!!! en luchbevochtiger zal zeker wat graadjes schelen!!!
          @ bramonius,toevallig hebben we dezelfde luchtbevochtiger en nu maak je me weer nieuwschierig...
          prijs/kwaliteit is perfect. het grote reservoir maakt dat ie makkelijk een dag draait voor je hem
          bij vult. en hij is regelbaar in uitstoot, dus je kunt hem zelf stabiliseren . met een hygrostaat
          ertussen kun je hem automatiseren (ik heb hem zelf gestuurd staan met tijds relaits. hij springt dus
          aan als de lamp aangaat).
          groetjes en succes met je kweek!!!!

Comment

thnx michael4477

ier ineens ng wat pics van deze morgend
            SAM_0075.jpgSAM_0076.jpgSAM_0077.jpgSAM_0078.jpgSAM_0079.jpgSAM_0080.jpgSAM_0081.jpg

heb ze gistere ng wa verder ingegraven..het plantje links achteraan is de snow white

grtz

Comment

Looking good in antwaerp
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

yesh yesh, komt goe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antwerpsmoker View Post
                  mja ik weet ni deze zat bij de tent dus ik veronderstel wel dat deze genoeg kracht zal hebben....

je hebt dus een 300m3 buisventilator. en je buis zelf kan een 365m3 verplaatsing aan. ik heb een kot wat 120 x 60 x 120 is en gebruik ook
                  een 300m3 afzuiger. is net genoeg voor die ruimte, vandaar dat ik het aan de weinige kant vond met jouw hoogte tent. je kunt altijd voor
                  15 a 20 euro nog een ventilator halen bij de bouwmarkt. hebben ze ook buisventilatoren en de lucht verplaatsing staat erop .

maar je hebt maar 1 filter je zuigt nu de lucht via de filter af. dan een 175mm t stuk met bij de t ieder een kant voor 125mm een buis +afzuiger.

zo kun je uitbreiden.

ma ik heb nu eens goed gekeken op deze pagina,deze tent heb ik gekocht.maar hier staat:

1x Buisafzuiger 125mm 365m3
                  1x Phat Filter 300m3 flens 125mm
                  1x Klimaat regelaar Fan-control+ thermostaat

kweet ni of da hetzelfde is ma mij lijkt van niet....

en op foto 5 zie je dat de afzuiger praktisch tegen de filter is aangesloten...moet ik da ook zo doen dan of?

yep beste de afstand tussen je filter en afzuiger zo kort mogelijk houden. daar kan namelijk de druk ontstaan.
                  je hebt goeie spullen hoor, wees niet ongerust, maar het ontbreken van een luchtbevochtiger maakt alles wat minder
                  stabiel. dan ben je wat dat betreft afhankelijk van omgevings factoren en minieme invloed die je zelf kan inbrengen.

grtz

en @berry merci man..ma ik gaan er ier sebiet ene hale se das ongeveer dezelfde prijs

ma toch merci
                  succes alvast als je de hele boel eenmaal stabiel hebt is het een eitje, maar als dit
                  onstabiel word o man. dan is het speuren, meten en afstellen.

Comment

Ziet er goed uit man je bent van start !
                    succes !!
                    grtz

Comment

thnx dave bullet

ik ga morgen men afzuiger aanpassen,ga de bevestigen op de filter..dan zal de temp wel wat zakken.
                      kan ook morgen pas luchtbevochtiger gaan halen..heb vndg kommetje met water bij in de tent geplaatst.

grtz

Comment

hey antwerp uit mijn ervaring is je buisafzuiger goed te doen in de zomer ik had hetzelfde setje iets grotere kast maar wel een 600w.
                        Hoe korter je slangen hoe minder weerstand van je filter naar je buisfan een halve meter zou je het wel mee redden toch. Maar ik zou een zo kort mogelijk stukje slang pakken van je buisfan naar je uitlaat.

Bij mijn maat hadden we een buisfan inlaat op zolder gezet met 3 meter slang naar benede en verloor alle kracht. nu hij benede hangt onderaan de slang blaast hij 3x zo hard probere doet wonderen haha

verders suc6 kerel
                        Last edited by psychedelic1988; 8 March 2013, 15:46.

Comment

hey hey merci vo de tips en info...

kheb just men afzuigers verplaatst(foto's volgen later nog wel),ik heb nu in totaal misschien maar 40cm aan buisverbinding hangen dus dat zal al een serieus verschil gaan geven qua afzuigkracht toch?

luchtbevochtiger is besteld bij van den borre hadde ze niet meer op stock nrml heb ik die dinsdag ofzo,zal ik nu mar ff verder klote met potje water e.d

laters

Comment

hey ,
                            ik kom zeker weer kijken ik hoop dat ze het goed doen zagen er best uit
                            grts bio

Comment

merci kom gerust lang haha

grtz

kheb ng een pics genome derjust se ik dacht zal ze ff delen
                              heb gemerkt da men afzuiger meer nut heeft nu temp is meer stabieler
                              ze groeien redelijk goed heb ik de indruk,zien er mooi uit ook.
                              temp is gemiddeld 28 graden lv is 40-50%

SAM_0092.jpgSAM_0097.jpgSAM_0098.jpgSAM_0099.jpgSAM_0096.jpgSAM_0094.jpg

laters!!

Comment

dat zijn toch mooie plantjes voor een week. weinig tot geen strek..

gaat de goeie kant op

Comment

Bezig...
                                X