Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!
Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!
hey antwerp,
ik denk toch dat je probleem in je tent zit. en waarschijnlijk door die enorme fan.
ik weet niet of die altijd aanstaat op de locatie op je foto's, maar die trekt je planten volgens
mij helemaal droog. je hebt ze wel van de planten afgericht staan, maar deze Fan trekt aan de andere zijde lucht aan
ongeveer ter hoogte van je planten als ik het zo bekijk. ik zou eens iets kleiners aanschaffen of anders die fan
eens uitzetten en kijken hoe de planten het doen. ze hebben nu meer aan vocht dan aan wind.
je potten lijken ook heel droog. onderin die bakken zitten gaten. aan de onderzijde moeten ze goed vochtig
aanvoelen.
succes alvast, ik zou eerst het een en ander doortesten alvorens je nieuw zaad plant. anders begint het
van voor af aan opnieuw groetjes.
@bramonius:ik had deze erin gezet omdat ik dacht dat men plantjes last hadde van de warmte....ma zal em idd is afzette en kijken wat er gebeurd..maar zoals je al zei die staat niet altijd aan.
en dat men potten zo droog staan,ik weet het ma ik geef ze echt genoeg water maar de grond droogt altijd vrij snel op...en die gaten onderraan de pot voelen toch niet kurkdroog aan redelijk vochtig...
@qnq:merci vo de info,ik probeer echt men temp zo stabiel mogelijk te houde maar ja dat lukt niet altijd even goed daarom had ik de grote fan erbij gezet....maar jullie zeggen afzetten dan zal ik deze er terug uit zwieren.jullie hebben meer kennis ervan als ik.
en ja ik ging nu ng een weekje fzo wachten om te zien wat ze gaan doen en ik ga ng een weekje pk geven aan twee planten...had is gekeken met een microscoopje en denk wel da ik met deze planten iets kan doen,maar die ene plant die je ziet die zo heel klein is denk ik niet dat nog goed komt ermee,die groeit totaal niet en toppen zijn enorm fluffy...
sinds deze morge zijn ook men andere 2 dutch blue's boven de grond gekomen,wil is zien of het aan het zaad ligt of dat het probleem ergens anders ligt..
dus alweer merci manne vo de hulp,kweet soms ni wak zonder JD zou moete doen hahahahahaha!!!!
jup idd,
ma ja ik had deze erin gezet omdat men temp soms een beke te hoog is ma ja zoals bramonius al zei mss een kleinere eerst is proberen hahaha ma ier in den brico hebben ze enkel grote pff haha
ma zal er wel is enne zoeken voor de volgende ronde want die moet terug van in het begin tot einde goed gaan(he berry)want wil ni da die planten ook zo slecht eruit gaan zien
jaja plantjes doen hun best terug...ale toch in ieder geval ene ZEKER haha
die ben ik al 2 dagen pk ant geven,toppen beginnen mooi te groeien en heel hard te worden..
dus met deze komt het zeker nog goed,over de andere heb ek zo men twijfels maar we zien wel hey
straks of morge ng is een updateke
grtz
Comment