Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zoektocht naar goede moederplant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: zoektocht naar goede moederplant

    Moet zeggen sterke plant, de stekken die ik er nu van maak zijn ook sterke meiden.
    Slaan ook rap aan als stekken.

    Maar steekt veel tijd in.

    Gr

    Comment


      #17
      Re: zoektocht naar goede moederplant

      sterk bezig succes verder
      grtz

      Comment


        #18
        Re: zoektocht naar goede moederplant

        Oorspronkelijk geplaatst door timmo View Post
        Moet zeggen sterke plant, de stekken die ik er nu van maak zijn ook sterke meiden.
        Slaan ook rap aan als stekken.

        Maar steekt veel tijd in.

        Gr
        Als het resultaat is dat je prima dochters krijgt dan is het de investering waard!

        Ben zelf aan het overwegen om een moederplant voor buitenkweek te kweken.
        Heb jij daar ervaring mee?

        Comment


          #19
          Re: zoektocht naar goede moederplant

          @timmo,

          Dat is een prachtige plant inderdaad. Daar moeten wel flink wat stekken af komen. Staat wel geinig zo'n hoedje van t-neon erop


          @smokery,

          Krijg je met stekken buiten zetten niet het probleem dat ze te zwak zijn (dun steeltje en geen penwortel) om een flinke storm te doorstaan?

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #20
            Re: zoektocht naar goede moederplant

            Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
            @timmo, Dat is een prachtige plant inderdaad. Daar moeten wel flink wat stekken af komen. Staat wel geinig zo'n hoedje van t-neon erop @smokery, Krijg je met stekken buiten zetten niet het probleem dat ze te zwak zijn (dun steeltje en geen penwortel) om een flinke storm te doorstaan?
            Ik stel me zo voor dat je ze eerst wat laat aan sterken en op het moment dat wat groter zijn dan buiten potten. Aangezien ik helemaal geen ervaring heb met buitenwiet heb roep ik maar wat. Maar dat moet toch mogelijk zijn?

            Comment


              #21
              Re: zoektocht naar goede moederplant

              Nope weinig kennis over buitenkweek.

              Normaal gezien kan stekken voor buiten geen probleem zijn , alleen zie ik het nut er niet van .

              Voor buiten kan je kiezen uit gewone buitensoorten, automatic en fem zaden.
              Van autom. kan je geen stekken nemen , te weinig tijd
              fem zaden durven hermafrodieten worden bij te stekken
              En als je een buitensoort pakt gaat je moederplant toch maar 1 jaar a 1, 5 jaar mee dus kan je maar stekken nemen voor 1 oogst, ook zinloos.

              Stekken is vooral goed voor binnen , ikzelf kan nu de cyclus verkleinen en om de 8 a 9 weken oogsten.

              Buiten ben je best af met automatic of fem zaden , is mijn mening.

              Greetz

              Comment


                #22
                Re: zoektocht naar goede moederplant

                ok thanks voor de info
                Last edited by Smokery; 23 April 2013, 19:42.

                Comment

                Bezig...
                X