Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jack plant wat berry's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Jack plant wat berry's

Thanks kerel nog 2 weekjes te gaan.. ze geuren al heerlijk zoet (sommige verschillend van elkaar, helaas geen paars gespot)
    die midden achter is nog best groen, en witte pistels, achterstand?
    Ik ga wel alles tegelijk knippen dus dat is wel iets om rekening mee te houden.

Comment

goed bezig grts
      Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Dat zien er lekkere topjes uit....,k denk dat ze goed rieken ook.
        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

Thanks mannen als het smaakt zoals het ruikt ben ik zeker tevreden!

Comment

jaja mooie toppies hoor grts bio

Comment

Het gaat goed met ze, een aantal al rijp voor de knip maar 2 nog beetje witjes.
              Ik zie het nog even aan..
              heb ze vandaag ook eens uit mekaar getrokken en geen rot te zien
              Oude blaadjes verwijderd.. ziet er goed uit maar denk wel dat het in opbrengst beetje tegen gaat zitten maar wie weet zijn het loeizware knotsen, ze voelen in ieder geval erg vettig en compact

Helaas geen fotos..

Comment

Comment

Ja is ook zo maar moet toch de komende maanden rondkomen he

Heb een 10x loepje maar door het bewegen kan ik het niet heel goed zien, wel wat bruine trichs gespot maar ze kunnen nog ef..

Wil een stoned wietje dus heb geduld.
                  2 zijn al ver klaar maar kan niet appart drogen..

Laat ze een week max. 2 uitrijpen.
                  Best kut dat die andere nog beetje witjes zien, wil knippen hihi

Zo nu ene opsteken en zo nog ef kieke naar me schatjes
                  Laatste 3 dagen zet ik ze trouwens in donker en zit te denken de stam te splijten, klieven ofzo heet het.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ok zoals jullie mij misschien kennen niet lang geaarzeld en snel even ingelezen over klieven.

Het geeft net als laatste 3 dagen geen water dat extratje om te zorgen dat de vrouwtjes nog extra thc aanmaken.
                  Voordeel hierbij is dat het max 2 weken voor oogst kan gebeuren dus geeft net die extra dagen toch..

Heb ze eerst op voor mij juiste hoogte gebonden met een t rip, en vervolgens doorboord met een schaar en een stuk hout van een potlood erdoorheen geduwd. Lekker romantisch gebeuren

Morgen weer water met appelstroop en dan alleen nog water tot de laatste 3 dagen voor oogst, want dan gaan ze op dieet (nada water) en zet ik de lamp uit..

Kon niet van ze afblijven heren fijne avond!
                  Last edited by Ikweekniet; 29 May 2013, 01:51.

Comment

Na die 3 dagen klieven en donker zetten zijn alle haartjes bruin!

Comment

Wat bedoel je precies cook?
                      Ik probeer wel de afbloei te stimuleren maar vind de haartjes niet echt een uitgangspunt.
                      Ben meer een trichomen man, hopend op een stoney wietje..

Ze zijn al gekliefd he, dus knip wss van het weekend of begin volgende week.

Comment

Comment

Bruine haartjes is toch niet erg of merkte je het uiteindelijk in smaak/effect?
                          Foto zit er even niet in cookie, problemen met me camera maar zal het zelf in gaten houden.
                          Ik hoop gewoon dat die half witte nog snel klaarstomen, wil het ook niet te lang rekken,
                          Ze staan vandaag al ong 59 dagen in bloei dus

Comment

Toch met veel geduld en nagelbijten fotos online gekregen.
                            Weet hoe zuur het is om verslagen te lezen zonder eindfoto's dat wilde ik mijn trouwe volgers (en de rest) niet aandoen want het is echt een genot voor het oog.
                            En neus maar helaas is de technologie nog niet zover..

Bloeiweek 9 dag 6 / 64 dagen bloei als ik goed geteld heb

Picture 001.jpg Picture 004.jpg Picture 006.jpg Picture 005.jpg

Picture 009.jpg Picture 008.jpg Picture 007.jpg

En wat vinden jullie?
                            Ik ben van plan ze dit weekend nog te laten staan en ze maandag of dinsdag om te hakken.
                            Ze krijgen al week 8-9 alleen water, maar heb ze nu al 2 dagen droog laten staan.
                            Vandaag krijgen ze een beetje en dat is dan ook echt het laatste.
                            Vandaag ook de laatste dag licht.

Groentjes

Comment

zien er mooi uit
                              Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Dat word een lekker rokertje maat.
                                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                                Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Bezig...
                                X