Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jack plant wat berry's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Jack plant wat berry's

Dat zet ik klok 1 uur terug en dan geef ik ze uur nadat lampen aan zijn water
    dan hebben ze even de tijd wakker te worden, en kunnen ze knallen.

Dan zorg ik gewoon dat alles voorgemeten is tevoren dat ik er niet veel werk aan heb.

Hoe vaak controleren jullie de planten?
    Iedere keer als jullie kijken of 1 keer per week ofzo?

Comment

ok heb ze uur nadat de lampen aan zijn gegaan gewaterd met ph van 7.2 (heb helaas geen PH- meer) en word pas volgende week besteld met nog paar spullen o.a. boxventilator, bio5 olie en slangklemmen (voor zekerheid).

Fototjes voor de liefhebbers (helaas met lampen aan):

Picture 001.jpgPicture 013.jpgPicture 014.jpgPicture 016.jpgPicture 018.jpgPicture 019.jpgPicture 020.jpgPicture 021.jpgPicture 022.jpgPicture 023.jpg

Gr

Comment

ze zijn al wat gegroeid maar volgens mij hebben ze het te warm gehad (max 32 gr.)
        van de week komt er 1/2 clipfans in te hangen en tegen de tijd moet ik maar zien of ik het met een 400w ga redden anders een 250w hps.

Picture 001.jpgPicture 002.jpgPicture 003.jpg

Comment

Je kan beter 25/26 zitten dan te vaak over de 27 heen pieken lijkt mij.
          Maar ik zou er dan wel wat aan proberen te doen als ik jou was.
          Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
          Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Ja wat ik zeg komen er 2 clipfans in te hangen die de hete lucht tussen de lamp en toppen weg blaast.
            Hopelijk maakt dat het verschil maar is wel raar dat ik met een 500m3 afzuig en 250w lamp zo'n pieken in temperatuur blijf houden.

Comment

Even updatetje want vind dat ze het goed doen mijn kleine schatjes hehe.. ben trots op ze!!!!

Picture 208.jpg Picture 207.jpg

Vandaag ook de clipfans besteld, nieuwe ph -, slangklemmen en topbooster van biobizz etc.

Morgen begin ik met groeivoeding van biobizz (0,5 ml op 1 liter / halve dosering) wel lastig in maatbekertjes af te lezen of je nu een halve of een hele ml hebt.
              Behoorlijk kleverige massa die voeding.

Gr

Comment

ik ben erg onder de indruk van de hpi! ze gaan snel!

Comment

Voor voeding af te meten kun je ook een spuitje gebruiken, kun je zo bij de apotheek krijgen
                  dan kun je het op een tiende van een ml. nauwkeurig afmeten.
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

@ cookaap: ze groeien vooral in de breedte en bouwen echt internode na internode. Ze strekken niet terwijl de lamp eigenlijk wat te hoog hangt.
                    @ berry: ahja die spuitjes heb ik geloof ik nog ergens liggen thanks!

thanks mannen!

Comment

mooi ga ik volgen ken dit soortje niet dan kan ik zien hoe het er uit ziet en zo

grtz
                      grtzz..

Comment

250w:

gallery_11907_10985_156278.jpg gallery_11907_10985_53360.jpg

Zoiets moet het worden! maar dan 400w!!

Comment

Heb net een 2 liter fles aangemaakt met groeivoeding van biobizz en ph van 5.9. De temp. van het water was 21.4.
                          Ik heb alleen een dringende vraag hierover..
                          Ph breng je van 8 terug naar 5.9 door PH - (4.01) toe te voegen..
                          Nu heb ik alleen op die 2 liter fles, 2 flesjes PH- van 5 euro per stuk erdoorheen gejaagd om de waarde goed te krijgen.

Vind ik wel erg duur hoor!!! Iemand tips om op andere manier de ph te laten kelderen?
                          Hier fototje voor het licht aanging:

Picture 002.jpg

Uurtje later krijgen ze lekker drinken want merkte dat een paar gister al hangende blaadjes begon te krijgen dus die hadden dorst
                          Ga dus ook vanaf vandaag 100ml p/pl. geven ipv 50ml.

Gr

Comment

Jack plant wat berry's

Ph- 4.01??????? Is dat geen ijkvloeistof? En moet of mag je bio voeding wel afzuren?? Grtzz

Comment

Kan iemand hier antwoord op geven aub?
                              Ik stop dan met afzuren (wel ph meter voor niks gekocht maargoed) zijn die gele flesjes citroensap wat om af te zuren? (hoge ph hier) of tafelazijn?

ijkvloeistof lijkt mij niet echt handig ?

Gr

Comment

Biovoeding niet afzuren, dan dood je het bodemleven wat je nodig hebt.
                                Als je de hele voedingslijn van Biobizz aan het water hebt toegevoegd is de pH al goed.

2 flesjes pH- door 2 liter water kan niet eh .. Als je dat geeft gaan je planten dood.
                                Vaak breng je met 3-4 druppels de pH al 2 punten naar beneden.
                                Waarschijnlijk is het geen pH- wat ze je aangesmeerd hebben maar ijkvloeistof zoals Smowkie al zei.
                                Een flesje ijkvloeistof staat 4.01 op, zoiets staat niet op pH-
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X